Hebben jullie dit nou ook op de Manege

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Hebben jullie dit nou ook op de Manege

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-04 16:34

Ik ben dan zogenaamd de enigste die af en toe met bandages rijd.
En in een Set rijd
En als ik dan kom bijv: in het bordo rood.
Dan zitten ze je aan te staren van :
Jeetje wat overdreven.
Ik bedoel je hoeft toch niet persee ZZ te rijden voordat je met bandages mag rijden
Kan me daar soms wel een beetje aan iriteren
Dat is toch ieder zijn eigen

Gr Priscilla
Laatst bijgewerkt door parouscha op 03-05-04 16:53, in het totaal 1 keer bewerkt

          *Many people walk in and out of your life,
          but only true friends...
          will leave a footprint in your heart *


Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 16:40

Dat had ik toen ik naar mijn huidige stal verhuisde. Iedereeen reed daar in zijn boerenkloffie (lees, blubberige peesbeschermers, oude spijkerbroeken, echte boeren). Toen kwam ik eraan met, mijn glimmende gepoetste leren laarzen, mirk helemaal in een setje. Hun monden vielen open, maar mijn mond ook Haha!

Nu kan het me niet veel meer schelen.

:){

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-04 16:47

Ja ik voel me dan altijd zo raar.
Want ja iedereen rijd met verschillende kleuren peesbeschermers etc.
En dan kom jij heel nettjes aan.

          *Many people walk in and out of your life,
          but only true friends...
          will leave a footprint in your heart *

ingvdh

Berichten: 6357
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 16:50

Bij ons rijdt de ene keurig in setjes en de ander in de meest vreemde combinaties, niemand kijkt ergens van op.

Ik kom echter wel eens op manege's waar ze allemaal keurig gestyled (incl paard) te paard zitten, dat is weer het andere uiterste Lachen

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 17:03

Bij ons op stal zal je niet snel iemand zien met een setje. Zijn allemaal niet zo van die dressuur mensen. Ik rijd er ook niet zo heel vaak mee, niemand die het ziet omdat ik vaak in mijn eentje in de bak rijd. Op de manege waar ik reed waren er juist wel veel pensionklanten die netjes in setjes kwamen. Dat waren dan ook meer dressuurmensen dus wouden ze netjes de les in komen Lachen

Gamble

Alja

Berichten: 25519
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 17:04

ik heb dat ook bij ons op de club, ben de enigtse die met setjes rijd en voor mijn gevoel zie ik ze weleens denken Verward Verward Verward Verward

ONDERSCHRIFTLOOS

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 17:18

parouscha schreef:
Ja ik voel me dan altijd zo raar.
Want ja iedereen rijd met verschillende kleuren peesbeschermers etc.
En dan kom jij heel nettjes aan.


Ik heb dat niet...
Maar ik zou ze gewoon negeren en je er niks van aantrekken en gewoon lekker gaan rijden, want dat is ieder z'n eigen keus, en het staat tenminste wat netter, dan iemand met vieze bandages enz.! Lachen

    If you can dream it, you can do it ...

Karamell

Berichten: 1299
Geregistreerd: 17-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 17:47

_Michelle_ schreef:
Bij ons op stal zal je niet snel iemand zien met een setje. Zijn allemaal niet zo van die dressuur mensen. Ik rijd er ook niet zo heel vaak mee, niemand die het ziet omdat ik vaak in mijn eentje in de bak rijd. Op de manege waar ik reed waren er juist wel veel pensionklanten die netjes in setjes kwamen. Dat waren dan ook meer dressuurmensen dus wouden ze netjes de les in komen Lachen


Denk niet dat het vooral dressuurmensen zijn hoor Knipoog Eerder van mens tot mens, want waar ik rij zijn 't vooral springruiters die setjesgek zijn. Tenslotte hebben die meer 'excuses'. Het paard moet toch immers bescherming dragen, terwijl dat bij dressuur eigenlijk niet 'zo' nodig is
Goed bij mij dragen ze nou ook wel peesbeschermers, voor het geval dat, maar echt nodig is het niet

Khartoum

Berichten: 1598
Geregistreerd: 30-04-04
Woonplaats: Voorschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 17:57

Ik vind dat je zelf moet weten hoe je wilt rijden en in wat voor kleren hoor je moet je zelf er toch ook nog een beetje lekker bij voelen lijkt mij en ik vind het ook welis leuk om helemaal met een ingevlochten paard te rijden ofzo terwijl er geen wedstrijd is! Gewoon lekker doen hoor!!
OK dan!

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 18:07

Ik Heb 4 donker blauwe bandages, en dan ene lichtblauw sjarbrak erop(zie mijn avator, ze zijn donkerder dan je kan zien Schijnheilig )
Ik vind het opzich niet gek dat je met setjes rijd, ik vind het er netter uitzien, dan aan de ene been een rode bandage de andere been een groene en weer een ander been een gele

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 18:34

Dat is natuurlijk ook wel weer stoer. Gewoon vier kleuren bandages. Voor ieder been een andere kleur.

Op onze manege rijden sommige in setjes en andere niet. Meestal wisselt het gewoon en er wordt niet vreemd van op gekeken.

Hoewel..laatst bandageerde ik met geel. Ik had één been gedaan en toen pakte ik de andere bandage. Komt er een manege meisje heel bezorgd naar me toe.

"Goh wat heeft Karan? Heeft hij zijn been gebroken?"

Eh...

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-04 18:50

Haha Die is ook leuk Heike!
Heeft ie zen been gebroken *LOL*
Maar idd je moet je er lekker in voelen, en van de rest moet je niets aantrekken Tong uitsteken

          *Many people walk in and out of your life,
          but only true friends...
          will leave a footprint in your heart *

verkaatje
Berichten: 741
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Amstelveen/Oostwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 18:53

Bij mij is het net toevallig wat ik aanheb, of dat dezelfde kleur heeft als het dekje, maar bandageer nooit.
Op de manege is het ook zo`n verschil van kleuren.

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 21:17

ben ik zo blij dat ik niet op een manege sta... Haha!

maar gewoon niets van aantrekken en doen wat je zelf wilt Lachen

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 22:49

Bij ons zouden ze mij ook vreemd aan staan te kijken als je je paard bandageerd in een bijpassende kleur. Maar dus alleenb ij manegepony's bij de eigen pony's en paarden mag dat wel Verward
Je hebt volkomen gelijk dat je niet perse z2 moet rijden om een setje te rijden en daarom vind ik ook dat jij gewoon lekker moet rijden hoe jij wilt rijden en niets van anderen aantrekken!

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 08:37

Moet je toch zelf weten? Als iemand eraan komt met een setje moet hij/zij dat helemaal zelf weten vind ik, als hij/zij dat nou leuk vindt. Lachen

(Zelf vind ik het ook leuk Knipoog )

Schalkje

Berichten: 6
Geregistreerd: 04-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 09:40

Bij ons heb je zowel mensen die compleet in set rijden (dus de ruiter is in combi met het paard), maar ook alleen het paard of helemaal niet. Wat maakt het nou uit hoe iemand eruit ziet desnoods is het pimpelpaars met een goud randje als het maar comfortabl is voor het paard!

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 09:54

Op de manege waar ik stond was ik wel de eerste die dat deed, maar ik vond dat nou net leuk. Het is mijn paard en die was toch al anders dan de andere omdat het geen manege paard was. Daarna waren er meer die het ook gingen doen. (geen manegepaarden, maar eigen paarden)

Bij mijn verzorgpaard dat ik reed voordat ik Prisca kocht had ik het ook al. Ik vind het persoonlijk erg logisch dat je bandages bij de rest kleuren. Maar bij mij klopt altijd allesbij elkaar, ik vind dat persoonlijk gewoon leuk.


Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 10:10

Bij ons op stal is er ook iemand die altijd in setje rijdt, komt zij in het lichtblauw (dus lichtblauwe rijbroek en trui of t-shirt) dan gaat haar paard ook in 't lichtblauw.
Bij ons staat niemand er raar van te kijken hoor, ik bedoel mogen ze toch zelf beslissen?

Volkoren
Berichten: 5143
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 10:15

Bij ons gaat t ook van t ene uiterste tot t andere uiterste.. Als jij een setje leuk vind moet je dat gewoon doen. Tis dat k geen bandages gebruik, maar anders liep mijn paard ook wel vaak in n setje. Ik vind het er gewoon leuk uit zien, dus waarom niet...

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 12:02

Bij ons op stal wordt voornamelijk dressur gereden, dus setjes komen we best wel vaak tegen! En ik rijd er zelf ook mee, moet ik toegeven!! Haha!

:D M2 + 8 :D

_coentje_

Berichten: 127
Geregistreerd: 03-05-04
Woonplaats: groesbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 12:11

op mijn manege rijden we altijd met bandages dus zo gek is dat nou ook weer niet .. het beschermd het paard toch beter daar gaat het om toch !! ik zelf rijd er ook altijd mee

With every star that falls
I wish my wishes for you
And with every tear that falls
I wish you think of me too

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 12:52

Bij ons op de manege respecteren we elkaar gewoon, dus het maakt geen bal uit of je met setjes, met 4 kleurtjes of zoals ik in modderkleur Haha! rijdt. Als je maar goed bent voor je paard, dan vinden we gewoon alles best.

desi_verona

Berichten: 564
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Aalsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 17:43

Het kan mij niet schelen wat ze er van vinden. Harold kan eigenlijk niet zonder bandages (peesblessure gehad). Trouwens de helft van de stal waar Harold staat rijd met bandages. En ook al zouden ze dat niet doen; mij een zorg! Maar ik kan begrijpen wat je bedoelt; dat gezeur over hoe iemand anders iets doet. Laat diegene het lekker zelf weten!

SuusJa

Berichten: 3042
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: Druten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 17:52

ik rijd soms in setje, en soms niet, maar zelden ben ik in combi met mijn paardje, vind het wel heel mooi staan, maja, dan moet ik mijn kleren op mijn paard afstemmen, vind ik een beetje te ver gaan Tong uitsteken Haha!

Geluk is een richting, geen punt -Loesje


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Sanet en 35 bezoekers