Natural Balance hoefsmid

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ardnas
Berichten: 30
Geregistreerd: 07-11-02
Woonplaats: Rotterdam

Natural Balance hoefsmid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-04 13:32

Omdat mijn 'eigen' hoefsmid een tijdje uit de running is door een ongeluk , zoek ik nu (misschien tijdelijk) een andere hoefsmid die ook de Natural Balance methode 'goed' beheerst. Heeft iemand ideën/opties ??
Svp geen rommelaar, want zo een heeft mijn paard d'r voeten al eens behoorlijk verziekt.....
Boos!



olijf

Berichten: 1485
Geregistreerd: 27-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 13:44

Je zou Leon vd Ende kunnen proberen! Is een goede hoefsmid en doet ook natural balance.
Maar weet natuurlijk niet of hij tijd heeft!
Hij woont in de Maasdijk aan de lange kruisweg dus je moet t tel maar ff opzoeken

ardnas
Berichten: 30
Geregistreerd: 07-11-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-04 15:00

Weet je misschien aan welk nummer hij woont, er zitten nl. een stuk of zes V/d Ende's aan de Lange Kruisweg.... Heeft hij misschien ook een website?

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 16:17

of je moet naar bodegraven rijden, bij de kliniek werkt een hoefsmid die natural balance doet.
en o ja, ook iwan doet natural balance.
ben z'n achternaam kwijt......dom dom dom woont in oude leede
dames, wie helpt me even aan z'n achternaam ???

Antheman

Berichten: 11830
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: bij de plas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 17:23

Fernand van Geene

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 18:55

Ingrid M je bedoelt Van Zoest! Dat is zeker een goede hoefsmid, alleen is het nadeel dat hij keivol zit en je altijd naar Bodegraven moet. Dus als Ardnas geen vervoer heeft voor haar paard dan is dat geen optie.
Zelf heb ik goede ervaringen met Fred Eefting; hij beslaat ook natural balance. Voor meer info. stuur gerust een pbtje.

YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 19:02

Antheman schreef:
Fernand van Geene


Inderdaad! Je moet Vippie even een pb sturen, haar paard wordt ook door hem bekapt.

Een ander paard bij ons op stal ook. Dat paard is niet zo veel gewend en alles is daarom nieuw en spannend. Maar die man heeft echt veel geduld met hem, maar weet ik goed wanneer een paard dus echt over hem heen probeert te lopen dus dan zet hij hem op zijn plaats terug (en dat zonder geschreeuw of geweld). Paard is in no time veranderd in zijn doen en laten bij een hoefsmid, Ik heb hem nooit bezig gezien maar wel goede verhalen over gehoord!

ajieto
Berichten: 93
Geregistreerd: 02-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 19:31

ja mijn buurvrouw heeft ook Fernand (Hij komt toch uit utrecht?) als hoefsmid, bevalt haar prima! de hoefjes zien er echt mooi uit.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48364
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 19:33

Lynn Apple... http://www.naturalhorses.com
hij woont in Overijssel, maar is regelmatig in deze regio te vinden... hij doet Banjer ook, en ook de paarden van Ineke2

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 19:57


ardnas
Berichten: 30
Geregistreerd: 07-11-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-04 22:59

Bedankt voor alle reactie's! Ik bedoel idd NB met ijzers (vergeten te vermelden). Iwan 'Okkeman' was mijn vorige hoefsmid en zijn 'partner' heeft dus dat ongeluk gehad. Iwan zelf heeft het te druk met andere paardenzaken en doet dus niet meer zoveel als hoefsmid .. (helaas..). Ik zal even een paar pb'tjes sturen waar ik meer info over wil.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 08:50

jaaaaaaaaaa okkerman die bedoelde ik ja......
mmmm jammer dat hij niet meer zoveel doet, want tis een goede hoefsmid, kwam nooit op tijd enzo, maar kan wel goed hoefsmidje spelen!!!

ardnas
Berichten: 30
Geregistreerd: 07-11-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-04 23:03

Was er zelf ook niet zo blij mee dat hij niet meer beslaat, maar aangezien hij iemand had 'aangenomen' als vervanger had ik toen geen probleem dat ik ineens geen hoefsmid meer had. Ik heb overigens al met Kyona contact gehad en hopelijk wil/kan haar hoefsmid eventueel richting R'dam rijden ....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Domi_94, Lucia88, Vagabondo en 132 bezoekers