bij dokter geweest nav ongeluk vorige week *huil*

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

bij dokter geweest nav ongeluk vorige week *huil*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-04 10:41

en t is nie goed Verdrietig

ik moet voor mn nek naar de fysio, maar het zijn niet alleen mn spieren waar ik last van heb helaas
de atlas en de draaier, 2 nekwervels die voor de beweging zorgen, zijn geirriteerd en pijnlijk, hij duwde er op, en t werd zwart voor mn ogen, en dat was geen goed teken

als bescherming moet ik die nekkraag omhouden bij alles wat ik doe behalve als ik rustig op de bank zit of op bed lig

hersenschudding was trouwens wel zo goed als over, nog wel een wat vertraagde pupilreflex, maar een bewegende vinger volgen kon ik vandaag wel!

autorijden(was zo druk bezig met lessen) mag ik zodra ik mn hoofd weer kan draaien(kan nu alleen recht vooruit kijken) en dat kon nog wel ns even duren
paardrijden mag, behalve als het pijn doet, dus ik ga mogenavond gewoon halfuurtje naar clubles, kijk wel of het gaat of niet, maar dan moet wel de nekkraag om

werken kan nog even niet, ik mag nml niets tillen of iets doen wat mn nek/schouders belast en laat ik op t werk nou ongeveer heel de dag dingen moeten optillen enzo, maar op t werk hadden ze al gezegd dat ik heel komende week in de ziektewet mag zitten, t is vakantie dus er zijn genoeg partimers

maar ik ga nu meteen de fysio maar bellen, hoe eerder ik terecht kan hoe beter!

maar t valt dus tegen, had gehoopt dat t echt alleen spierpijn was en geen pijnlijke wervels Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 10:42

Ze kunnen tegenwoordig een hoop doen hoor op dat gebied!

Heel veel succes de komende tijd! Ach gut

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-04 10:46

tnx Lachen

ik heb inmiddels de fysio gebeld en kan al om 14.30 terecht Lachen

helaas heeft het de vorige keer(toen had ik t zelfde) ondank fysio nog vrij lang geduurd voordat t beter ging, maar ja ik blijf maar positief denken(probeer ik iig) want misschien is het deze keer veel sneller hersteld!

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 10:57

jeetje wat erg!
heel veel beterschap en hopelijk gaat het snel over.

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 11:04

he gats.. dat heb jij weer..
Veel beterschap en niet teveel willen he.. Ach gut

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 11:10

aah wat erg! heel veel beterschap. Ach gut

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 11:11

Heel veel beterschap.. Enne doe rustig aan..Doe het niet te overhaast anders blijf je last houden van vage klachten enzo.. xx

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 11:11

He bah, wat k*t voor je!
Heel veel succes en sterkte en ik hoop voor je dat het snel een beetje over is allemaal Lachen

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 12:02

Jeetje dat is niet best.. Hopen maar dat het snel beter gaat!!
Sterkte ermee..

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 12:16

Jeetje zeg!
Nou hopen dat je door de fysio gauw verbetering ziet

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-04 15:27

tnx Lachen

ben net terug van de fysio, mn nek is 1 grote blokkade, hij heeft me een halfuur gemasseerd en vrijdag moet ik weer terug
in de tussentijd mag ik alles doen, behalve tillen en dingen waarbij er veel druk op mn nek/schouders komt
hij zei al, niet die 2 honden van jullie tegelijk aan de riem uitlaten, dat is niet goed voor je nek, paardrijden mocht ik proberen(hij weet dat t me heel veel moeite kost om niet te rijden, oa ooit 6 weken niet mogen rijden ivm knieën enzo wat toen een ramp was!ging toen maar zonder zadel rijden, belastte ik mn knieën niet Knipoog )
maar zodra ik iets anders voel in mn nek, andere druk erop ofzo, moest ik meteen van mn paard af komen

verder veel onder de zonnebank en onder de warme douche staan om die spieren los te krijgen

morgenavond ga ik een halfuurtje naar clubles, van te voren ff longeren zodat ie braaf en alvast los is, en dan kijken hoe het gaat.

ik moest alleen niet in mn hoofd halen de komende tijd te vallen of te botsen ofzo, omdat mn nek wel een erg zwakke plek aan het worden is, vorige keer met een flinke klap tegen de grond gegaan(op mn scooter aangereden door auto, 2x ) nu al t zelfde nekletsel door alleen maar met mn hoofd achterover te klappen bij een botsing, ging echt veel minder hard dan de vorige keer, dus de volgende keer is er nog minder voor nodig om hetzelfde te veroorzaken, en dat vond ik wat minder, want t is niet zo dat ik nooit van mn paard afval ofzo Clown

antano

Berichten: 357
Geregistreerd: 10-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 15:38

sterkte ik hoop dat het op les goed gaat en dat je weer voorzichtig kan gaan rijden gr elise

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 19:18

Nou dat klinkt dan niet echt leuk.. Hopen dat Q in elk geval op 4 benen blijft dan... Sterkte!

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 20:24

Sterkte!! Hopelijk gaat het snel weer wat beter! Doe wel voorzichtig he...

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 20:24

Beterschap!! Echt balen joh!

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 22:59

He bah, dat is niet iets om vrolijk van de worden.
Maar hmm de zonnebank als therapie, kan je ook goed bruin worden Lachen

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 10:18

Nou Renske... Dit is wel weer een domper zeg...
Gelukkig dat je het paardrijden niet helemaal aan de kant hoeft te zetten, maar ik zou toch niet te veel risico nemen! Je hebt maar 1 nek!
Sterkte ermee!

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 10:19

Renske20 schreef:

.........., maar op t werk hadden ze al gezegd dat ik heel komende week in de ziektewet mag zitten, t is vakantie dus er zijn genoeg partimers ........



Niet vervelend bedoeld ofzo, maar ook als ze dat niet hebben, dan hoef je nog niet te gaan werken. Ziek is ziek, daar kun jij niks aan doen. Al zit je bij wijze van spreken maanden in de ziektewet.

Veel beterschap en ik zou idd maar niet meer al te vaak botsen.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-04 11:18

ja das waar, ik mag zolang t nodig is in de ziektewet zitten, maar deze week, zelfs al zou ik me wat beter voelen mocht ik sowieso heel de week thuis zitten, ze hadden alles al opgelost met parttimers, die nu allemaal vrij zijn van school enzo

ik dacht gister dat t wel redelijk ging, ja mn hoofd kan ik nog niet draaien maar ik voelde me verder best oke, nou heb ik dus teveel gedaan(ff Q gelongeert, boodschappen gedaan in supermarkt&ruitersportzaak en beetje gekookt en geholpen met stal uitmesten en daarna mee naar vriend en daar tv gekeken) en ik viel gister steeds in slaap 's avonds, toen ben ik maar naar bed gegaan, vanmorgen zat ik met mn vriend in de auto terug naar hoogeloon, en steeds vielen mn ogen dicht en als ik ze opendeed draaide alles en zag ik alles dubbel, scherpstellen duurde best lang dus ik werd hardstikke misselijk van al die draaiende beelden

normaal als ik 's ochtends thuis kom ga ik eerst de paarden enzo voeren, maar ben vandaag wankelend naar mn bed gelopen, gaan liggen en in slaap gevallen
3,5 uur later werd ik wakker en nu gaat t wel wat beter, maar ik kan dus maar beter nog even rustig aan doen Scheve mond

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 11:32

getver zeg.... ik geloof dat wij elkaar de hand kunnen schudden.... Ik heb veel baat bij een elektrisch dekentje in mijn nek, die dingen kosten erg weinig en zijn altijd handig om bij de hand te hebben ingeval van spierpijnen of menstruatiepijnen. Nu ik zelf zo'n last van mijn nek heb ben ik ook erg blij met dat ding...

Sterkte er mee!

pearl_tje
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 11:48

Als ik alles zo hoor wat je hebt geschreven kun je de komende tijd maar beter niet gaan rijden Doe rustig aan zorg dat je eerst er weer helemaal bovenop komt en ga dan lekker verder met het rijden van je paard en concoursen.. je paard loopt niet weg beter effe rustig aan doen en over een tijdje er volledig vanaf zijn en weer lekker rijden. Dan nu lekker proberen te rijden en je hele leven last van blijven houden..

SUC6 en doe rustig aan

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 12:34

Renske20 schreef:
maar op t werk hadden ze al gezegd dat ik heel komende week in de ziektewet mag zitten,



MAG ZITTEN?? Pardon? Meid jij kan nu niet even anders dan de ZW in Scheve mond Je mag niets tillen dus werken gaat ook niet..

Ik wens je veel sterkte! Hoop dat je er snel weer bovenop komt Lachen

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-04 12:46

Soraya"]
[quote="Renske20 schreef:
maar op t werk hadden ze al gezegd dat ik heel komende week in de ziektewet mag zitten,



MAG ZITTEN?? Pardon? Meid jij kan nu niet even anders dan de ZW in Scheve mond Je mag niets tillen dus werken gaat ook niet..

Ik wens je veel sterkte! Hoop dat je er snel weer bovenop komt Lachen
[/quote]

zie mn post hierboven, na die van mikkie Knipoog

maar tnx, k hoop ook dat ik snel weer beter ben want dit is echt nix zo Verdrietig

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 14:01

nou sterkte ermee.
Doe je wel nog ff rustig aan? nix overhaasten hoor dan duurt het alleen maar langer!!!