Wereldtijden... wie weet dit?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Wereldtijden... wie weet dit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 09:17

Citaat:
Sign up for the EverQuest® II Beta! Applications accepted starting May 3, 2004 at 10 AM PDT.


Wie weet wat dit voor tijd is? Ik ken die hele PDT dus niet... Verward


Kana

Berichten: 9044
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 09:20

Ik heb geen flauw idee want ik snap er niks van Clown

Sani

Berichten: 27356
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 09:29

wat is PDT? kun je dat eten ? Vork Vingers aflikken

Ik verkoop mijn (bijna) nieuwe Canon 70D (-3000 clicks), 50mm 1.4, 70-200 2.8 L USM. Stuur me een pb bij interesse!

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 09:29

PDT = GMT+7
Verward

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 09:30

Dus als het 10 AM PDT is, is het 3 AM GMT, dus 4 uur plaatselijke tijd.
Denk ik....

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 09:32


Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 09:33

Bedankt! OK dan!
Dus als ik het goed begrijp had het dus nu 7.5 uur geleden moeten zijn toch? Of maak ik nu een Blond opmerking?

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 09:46

Uhmm, ik ben niet zo een rekenwonder, maar volgens mij is het 6,5 uur geleden, omdat je bij GMT nog 1 uur moet optellen, zodat je in de Nederlandse tijd zit.

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 09:48

Hmm vreemd... Dus ik had 6.5 uur geleden al moeten kunnen inschrijven... grrr altijd hetzelfde gezeur met Sony... Boos!

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 09:51

Nee, je kan je volgens mij vanaf 3 mei inschrijven, als ik het goed vertaald heb.

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 09:58

Kusia schreef:
Nee, je kan je volgens mij vanaf 3 mei inschrijven, als ik het goed vertaald heb.


Het is vandaag 3 mei hihi

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 10:00

Dus, kan je je nog inschrijven.

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 10:06

Kusia schreef:
Dus, kan je je nog inschrijven.


Dat is het probleem. Er is nog geen mogelijkheid tot inschrijven. Of dit nu komt doordat ik in Europa zit en Euroacounts geen mogelijkheid hebben tot inschrijven. Wat raar zou zijn want ik heb een USAaccount. OF Sony loopt weer eens te mutsen zoals gewoonlijk Haha!
Ik wacht het dus nog even af.

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 10:10

Maar je IP-adres 'vertelt' Sony dat je vanuit Europas komt, denk ik.
Ik heb hier allemaal niet zoveel verstand van, maar ik probeer je wel te helpen.
Waarom stuur je Sony geen mailtje?

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 10:13

Mijn IP adres laat inderdaad zien dat ik uit Europa kom. MAAR ik heb een amerikaans account dus dat zou geen problemen moeten geven.
Alle dingen waar mensen met een Europees account geen recht op hebben kan ik ook doen. Dus is er wat anders aan de hand.
Mailen heeft niet zoveel zin. Want bij Sony zijn het net ambtenaren, eerst koffie, dan een donut, eventueel nog een bak koffie en dan tijd voor de mail. oliebol het is al 3 uur, nou ja ik MOET nu echt naar huis, die mail komt morgen wel. De volgende herhaald dit zich weer. Dus dat schiet niet op. Ik moet gewoon even geduld hebben dus.

BTW dit gaat over de inschrijven voor de EverQuest2 beta. Haha!

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 10:16

Maar als jij met je USA account inlogd, of inschrijft, krijgt Sony toch je IP-adres door.
Ik zou het in ieder geval nog een paar keer proberen, en anders die 'ambtenaren' een mailtje sturen Haha!

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 10:18

Ze krijgen inderdaad mijn IP door, maar ze controleren niet op IP maar op accountnummer. Ik heb al aan meer van dit soort dingen meegedaan, allemaal onder dezelfde voorwaarden en toen kwam ik er ook doorheen. Ik heb een vriend uit USA gesproken op msn en hij kan er ook niet in.
Dus toch inderdaad die 'ambtenaren' maar een mailtje sturen en anders even bellen.
Bedankt voor het meedenken! OK dan!

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 10:19

Graag gedaan hoor Knipoog
En nog veel succes!

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 10:20

Kusia schreef:
Graag gedaan hoor Knipoog
En nog veel succes!

Dank je Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bebble, Googlebot, GrapeshotBot, Travel_me en 21 bezoekers