Friezen zijn koel?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LegallyBlond
Berichten: 199
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Huizen

Friezen zijn koel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-04 11:06

(Ben weer een beetje begonnen met rijden, na de probleempjes met mijn rug, al doe ik het nu wel wat rustiger aan, heeel veel stappen, tijdens de rit hebben we ook een paar keer gepauzeerd.) Maar goed, Gisteren om 12 uur zijn we met de trailer naar Eemnes vertrokken, daar de paarden uitgeladen en gezadeld en we gingen om 1 uur op weg! Paard voelde aan als een bommetje die elk moment kon gaan ontploffen. En maar dribbelen en gek doen.. We zijn door de polder gereden, toen langs de snelwegen naar het bos bij kasteel Groeneveld. Paard ging helemaal uit zijn dak toen we het viaduct onderdoor moesten, maar hij is er uiteindelijk toch onderdoor gelopen. En in de polder sprong hij steeds weg van opvliegende vogels, die hij thuis al heel vaak gezien heeft.. Ook werd hij gek van de borden langs de wegen, daar liep hij al dribbelend met een grote boog omheen. Toen kwamen we aan bij Groeneveld. Daar liep hij de hele tijd te hinniken als een gek. (Ik weet nog steeds niet waarnaar die hinnikte Verward ) Langs het pad waar we reden liep een spoor, waar meerdere keren treinen langsreden, maar paardlief schrok niet! Lachen Hij was echt ontzettend kijkerig en bleef maar dribbelen. Om vijf uur kwamen we weer aan in Eemnes, waarna we weer werden opgehaald met de trailer. Ik vond het wel een hele leuke rit. *LOL*
Friezen koel? De mijne niet.. Schijnheilig

[..>>Wietse fan de Slachtedijck Lovers Valla<<..]


rixke

Berichten: 1031
Geregistreerd: 29-04-04
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 12:18

de mijne wel gelukkig,wel kijkerig buiten ,maar verder erg braaf,wat ze wel eng vind zijn grote tractoren,shovels en vrachtauto's maar ze gaat er niet vandoor.
durfde je zomaar naar eemnes?
ivm de rhino daar,ik weet wel dat het alweer goed gaat,maar toch...........

willen jullie aub stemmen op mijn foto voor de bit wedstrijd?
http://www.bitmagazine.nl/inzending/paard-en-hond/

LegallyBlond
Berichten: 199
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-04 22:26

Ja, we zijn vrijwel geen paarden tegengekomen, alleen bij Groeneveld reden ver voor ons een groep ruiters. In de polder waren alle weilanden leeg en zagen we alleen in de verte een paar landen met koeien. De Rhino is trouwens, wat je zegt, al een beetje getemperd, het heerst er niet meer zo.

[..>>Wietse fan de Slachtedijck Lovers Valla<<..]


Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 10:12

De mijne is ook lang niet altijd even koel hoor Knipoog Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: josien_m_, mino1, MyWup, Vuri, ynskek en 42 bezoekers