Eindelijk!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

Eindelijk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-04 20:31

heb ik vandaag weer een lekker concours gereden en leuke goede jury's/commentaar gehad (hoewel ik eigenlijk ook wel wist wat er fout ging Knipoog )
De laatste keren in Dalfsen en Wapenveld had ik behoorlijke z*ikerds als jury (ik had wel wp hoor, dus zelfs dan kan ik ontevreden zijn met het commentaar Haha! ) het commentaar sloeg nergens op en ik zat rond de 155/156pnt, net wel net geen wp

Vandaag had ik eindelijk weer eens jury's die ook een fries durven en "willen" jureren Tong uitsteken ik had vandaag 2x 159pnt en een 3e prijs, nu nog 2 wp en dan lekker L2!

Het valt me overigens op dat er tegenwoordig weer meer 1'en en 2'en worden gegeven Verward
Daar heb ik gelukkig geen last van want jaike is altijd erg "braaf" (lui Bloos )
vandaag heb ik me volledig op het voorwaarts gericht en dat hielp! Helaas ging dit wel ten koste van m'n netheid en afwerking van de oefeningen........ Ik kreeg ook nog een superleuk compliment van een jury: Wanneer ik iets netter ga rijden en tegelijk dit tempo kan volhouden (en uitzitten Knipoog ) dan kunnen we nog veel meer!!!!!!! Nu reed ik voor een wp en dan voor dikke winst Bloos Cool )

Ik ben weer helemaal blij en heb weer helemaal zin in concours met m'n friesje, zo'n compliment is dan net weer even een opkikker na een aantal rotcommentaren *LOL*

Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-04 20:35

Ik denk dat andere mensen met "vreemde"paarden ook wel eens een jury hebben die het maar niets vinden Verward
Zoals bij mij vaak het geval is: oud manntje als jury wordt niet wat want zij willen een fries voor de kar zien Bloos

Maar goed, we gaan nu lekker verder met het achterwaarts Knipoog Deden we al, maar als je een aantal keren zulk raar commetnaar krijgt dan zakt bij mij de moed wel eens in de schoenen/laarzen Haha!

Vora

Berichten: 810
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Hoogezand

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 23:10

Hoi Suus, super dat het zo goed ging OK dan! Op naar de L2.
Murdock was vandaag ook weer lekker op dreef. Hij liep lang niet zo lekker als in Ommen, maar dejury vond het toch goed genoeg voor twee derde prijzen. Ik had 163 en 157 punten. IK MAG ZZZZZZZZZZZZ Haha!
Volgende week nog naar Havelte in het M2 en in Steenwijk ga ik Z starten. Ik ben benieuwd hoe Murdock zo'n grote ring vindt.

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 10:14

Fijn hoor, zo'n wedstrijd ertussen met zulk commentaar!
Ze zouden sommige jury's eens een cursus "opbouwende kritiek" mogen geven Knipoog Je doet het toch voor je plezier!

Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-04 10:41

Precies, voor sommige jury's zou zoiets inderdaad raadzaam zijn! *LOL*

Het is hier nu ook niet de bedoeling dat ik de jury's afzeik, want ik heb ook wel eens slecht gereden en dan kreeg ik meer punten, juist omdat ik een fries reed Verward (of het ging toch goed genoeg hihi Knipoog )

Ik wil eigenlijk alleen even zeggen dat ik gek wordt van die 6'jes proeven, zogenaamd omdat ze een Fries niet kunnen/willen jureren, maar waarom ben je dan jury? Ik snap ook wel dat het moeilijk is, maar je kunt het toch proberen, durf het ook eens te proberen, ik weet namelik ook wel dat een Fries niet super kan strekken en dat hij moeite heeft met de lengtebuiging, maar dat is in de B/L1/L2 nog niet eens echt aan de orde Verward Geef daar dan een 4 voor maar geef voor overgangen dan eens een 8! (als het dat waard is haha Knipoog Haha! )

Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-04 10:44

Hé peet goed joh, nu "mag" je eindelijk Z OK dan!

Waarom ga je niet direct Z in Havelte, je hebt nu lang genoeg gewacht Knipoog Lekker met s&t op Murdock, ben wel benieuwd hoe hem dat staat!!!
Doe je ook mee in Genemuiden op 5 juni? Misschien kan ik jullie dan in vol ornaat bewonderen Clown

even off-topic: Hoe gaat het met Unigun en de kleine??? En heb je al foto's geplaatst?

Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-04 11:08

Nog even een correctie: het moet zijn dalfsen en Saasveld ipv Dalfsen en Wapenveld............ Foutje!

Vora

Berichten: 810
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Hoogezand

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 13:33

Ach, als ik het achteraf bekijk valt het best mee hoe lang ik in de M2 heb gereden. Het is gewoon mijn eigen schuld, had ik maar naar Loes moeten luisteren en vaker op concours moeten gaan.
Ik had me in Havelte al opgegeven in de M2 dus die rij ik ook maar. Dan heb ik twee weken de tijd om te oefenen voor Steenwijk. Murdock loopt erg fijn op s&t. Ik ben dus erg benieuwd hoe het zal gaan.
Ik heb me nog niet opgegeven in Genem,uiden, maar ik had hem wel al in mijn agenda staan. Dus ik denk wel dat je Murdock daar in vol ornaat kunt bewonderen Haha!