site Engels Volbloed stamboek?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

site Engels Volbloed stamboek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-02 19:31

Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een site over het Engelse Volbloed stamboek
Wie o wie kan mij helpen of heeft info over de Engelse Volbloed
Groetjes Tamaar


Himyar

Berichten: 4538
Geregistreerd: 14-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 20:13

Waarover wil je informatie hebben. De N.D.R. voert het Nederlandse Volbloedstamboek, maar op hun website www.ndr.nl (uit mijn hoofd, dus ik hoop dat het goed is) staat voornamelijk reninfo. Er zijn ook veel buitenlandse sites, waaronder ook sites die info geven over bloedlijnen. Dus het hangt er vanaf waarover je meer wilt weten.

Himyar

Berichten: 4538
Geregistreerd: 14-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 21:56


perfect
Berichten: 37
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: oude pekela

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 15:28

je kan denk ik het beste naar de site van de ndr gaan want dat staat voor nederlandse drag en rensport ik zelf heb wel veel aan die site gehad want ik heb zelf een draver en daar over heb ik informatie weg de site heet:
www.ndr.nl
ik hoop dat je er iets aan hebt
grt Haha!

i love magic dragon

Zannekin

Berichten: 3598
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 15:46


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 17:06

die laatste site is inderdaad lijkt mij het meest volledig. ZE staan er bijna allemaal in. En anders heb je de mogelijkheid gegevens toe te voegen mits je ze zelf hebt.


Himyar

Berichten: 4538
Geregistreerd: 14-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 12:20

De Del Mar pedigree query kán heel handig zijn, maar lang niet alle Nederlandse (Europese) Volbloeds staan er in. Daarbij komt nog dat mensen zelf pedigrees in en aan kunnen vullen, dus de info hoeft niet persé juist te zijn. Dan kan je beter de site van Weatherbys, Brisnet of Equineline gebruiken. Echter moet je dan voor de pedigrees betalen. En in één van deze sites hadden ze het nog gepresteerd mijn eigen paard verkeerd te vermelden. Het heeft me heel wat moeite en tijd gekost om dit gecorrigeerd te krijgen. Weatherbys is meer Europees georienteerd (General Stud Book), de andere twee meer Amerikaans (The Jockey Club)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: MariskaFally, xsurfdiary en 114 bezoekers