subli cup voor nrps pony's

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hetismij

Berichten: 3344
Geregistreerd: 09-04-04
Woonplaats: Bosch en Duin

subli cup voor nrps pony's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-04 21:42

hallo! wie gaan er allemaal mee doen aan de subli cup voor nrps pony's??? zo ja in welke klasse????

tam20
Berichten: 1281
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 20:43

Ikzelf doe niet mee, aangezien het alleen voor de pony's is, maar een meisje uit mijn 'team' doet wel mee met het springen.
klasse L cat. E (dat is op mijn paardje )
en
Klasse M cat D.

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 23:11

waar en wanneer is dat dan? ik heb namelijk ook een NRPS pony, dus ik wil wel mee doen!

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 09:38

www.nrps.nl
Citaat:
Op 1 mei start de tweede editie van de competitie voor de NRPS Subli-Cup en IAN-trofee voor ponyruiters. Deze competitie is gebaseerd op de resultaten die ponycombinaties behalen op reguliere, in Paard & Sport aangekondigde open ponywedstrijden voor winstpunten van de KNHS, verreden vanaf 1 mei 2004.
Iedere deelnemer dient per maand via internet de twee beste resultaten in te vullen op de wijze zoals op de website staat aangegeven. Vanaf 15 mei kun je de eerste resultaten desgewenst al doorgeven, en de resultaten van mei moeten op hun laatst op 1 juni bij het NRPS bekend zijn. De maanden die hierop volgen, gaat het net zo. De finale vindt plaats op zaterdag 2 oktober 2004 op het KNHS-Centrum te Ermelo.

Iedere C-, D- en E-pony die op één of andere wijze is geregistreerd bij het NRPS - dus stamboek, veulenboek, Sportregister A of B - mag aan deze competitie deelnemen. Het NRPS en de sponsors Subli en IAN zorgen voor mooie prijzen. Op de website wordt de tussenstand vermeld.

Ik ga wel mee doen, als er toch geen inschrijfkosten zijn. *LOL*

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 16:40

Ik bekijk het nog eventjes. Ze willen twee uitslagen per maand hebben, dat haal ik waarschijnlijk niet. Maar als ik wel twee uitslagen per maand bij elkaar kan sprokkelen vul ik ze wel in op internet, dan zie ik wel of ik mee mag doen!

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 17:05

ik doe weer mee, ik deed vorig jaar ook mee, maar heb me op het laatste moment moeten afmelden, waarom weet ik eigenlijk niet meer.
maar ik was wel van plan om dit jaar in ieder geval in het E-Z1 mee te doen. en als ik 2 uitslagen per maand haal met de andere pony's dan ook nog in het D-B en D-L1.

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 18:40

Lijkt me wel leuk om weer mee te doen, vorig jaar was het ook wel gezellig alleen de prijsuitrijking duurde super lang maar denk dat ik wel mee ga doen als ik een beetje nette punten haal Lachen

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 19:32

Moet je eigenlijk in dezelfde rubriek blijven? Ik weet nog niet of ik dan misschien al M1 start.

valencia
Berichten: 562
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 19:57

ik heb wel een NRPS maar ik denk niet dat ik ga. die dag daarna heb ik ook al wedstrijd dus dan wordt het wel een beetje druk. nouja, de inschrijving is (d8 ik) toch al geloten....dus NEE ik ga niet!!! haha

succes voor degene die WEL gaan!! OK dan!

valencia
Berichten: 562
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 19:58

ohw, whaha, verkeerd gelezen, tgaat gewoon om een competitie, dan denk ik dat ik gewoon maar lekker WEL mee ga doen!!!hahaha *LOL*

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 20:28

liza van loon schreef:
Moet je eigenlijk in dezelfde rubriek blijven? Ik weet nog niet of ik dan misschien al M1 start.


ja geloof het wel, ik weet dan ook niet of ik al Z1 ga starten of nog M2 dus hoop dat het niet hoeft maar het lijkt me logischer dat je alles in dezelfde rubriek moet starten

MelodyT

Berichten: 3246
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 20:54

Ik denk dat ik ook meedoe!k ga dit seizoen voor het eerst met melody starten!

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 21:55

xxLisaxx"]
[quote="liza van loon schreef:
Moet je eigenlijk in dezelfde rubriek blijven? Ik weet nog niet of ik dan misschien al M1 start.


ja geloof het wel, ik weet dan ook niet of ik al Z1 ga starten of nog M2 dus hoop dat het niet hoeft maar het lijkt me logischer dat je alles in dezelfde rubriek moet starten
[/quote]
Als ik jou was zou ik dan gewoon Z starten, want anders haal je het nooit met twee uitslagen per maand in de M2 Knipoog Je zit nu al op 15 ofzo dus dat redt je nooit. Ik ga dan wel gewoon de L2 uitrijden ofzo :S

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 17:38

Citaat:
xxLisaxx schreef:
liza van loon schreef:
Moet je eigenlijk in dezelfde rubriek blijven? Ik weet nog niet of ik dan misschien al M1 start.


ja geloof het wel, ik weet dan ook niet of ik al Z1 ga starten of nog M2 dus hoop dat het niet hoeft maar het lijkt me logischer dat je alles in dezelfde rubriek moet starten

Als ik jou was zou ik dan gewoon Z starten, want anders haal je het nooit met twee uitslagen per maand in de M2 Je zit nu al op 15 ofzo dus dat redt je nooit. Ik ga dan wel gewoon de L2 uitrijden ofzo :S


jongens maak jullie er maar niet te druk om, want vorig jaar reed ik nog in het M1, alle uitslagen heb ik in het M1 ingevuld enzo en ik ging ook aan kop toen, maar ik was voor die wedstrijd al overgestapt naar het M2. Toen heb ik ook moeten vragen in welke klasse ik nou moest starten en wat denk je? ik moest M2 starten (omdat je winstpunten daar meetellen), om die reden heb ik me vorige keer dus ook afgemeld, ik had me geselecteerd in het M1 en moest M2 rijden, lekker vaag Clown

hetismij

Berichten: 3344
Geregistreerd: 09-04-04
Woonplaats: Bosch en Duin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-04 20:02

das inderdaad vaag...nou ik heb dat probleem niet want ik heb er pas 2 in de L2...maar zijn er ook mensen die met hun D-pony in de L2 meedoen?

xxLisaxx
Berichten: 1840
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Zeewolde/Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 22:43

misschien Liza van Loon of ze moet M1 gaan starten...

Ik denk dat ik dan mee ga doen in de Z1 maar ben nog even aan het twijfelen...

verwijderd09
Berichten: 1358
Geregistreerd: 18-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 09:33

moet je zelf lid van het nrps zijn of mag je al mee doen als je pony er staat ingeschreven

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 10:46

in Oktober.. das wel een hele lange tijd vanaf nu! Misschien start ik dan ook wel M1, ik vind het in ieder geval wel lang :S beetje jammer want ik had best mee willen doen!

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 12:15

Nou ik start nog geen M1 hoor Haha! Zijn we nog lang niet klaar voor. Eerst maar eens normaal de L2 doorkomen. Ik heb eigenlijk geen zin om voor deze cup opeens te overhaasten ofzo :S

hetismij

Berichten: 3344
Geregistreerd: 09-04-04
Woonplaats: Bosch en Duin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-04 22:01

MRmichiel schreef:
moet je zelf lid van het nrps zijn of mag je al mee doen als je pony er staat ingeschreven


anders moet je ff op http://www.nrps.nl kijken misschien dat het daar opstaat.

het lijkt mij logisch dat als je pony er staat ingeschreven dat jij dan automatisch lid ben van het nrps (als het jou eigen pony is en als je pony op jullie naam staat)

Marsie

Berichten: 956
Geregistreerd: 30-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 23:02

ja! Haha! ik doe ook mee met Irma'tje in de L1.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 12:15

jaggie schreef:
jongens maak jullie er maar niet te druk om, want vorig jaar reed ik nog in het M1, alle uitslagen heb ik in het M1 ingevuld enzo en ik ging ook aan kop toen, maar ik was voor die wedstrijd al overgestapt naar het M2. Toen heb ik ook moeten vragen in welke klasse ik nou moest starten en wat denk je? ik moest M2 starten (omdat je winstpunten daar meetellen), om die reden heb ik me vorige keer dus ook afgemeld, ik had me geselecteerd in het M1 en moest M2 rijden, lekker vaag Clown



dat is toch logisch, je hebt je immers nog niet geselecteerd voor de finale...of hoe dat daar ook gaat!! Verward Haha!
als jij je selecteerd voor het NK op de regio, dan mag je idd na de regio promoveren en op het NK je oude klasse springen/dressuren
maar die wedstrijden zelf waar je aan meedoet behoren tot de selectie(voor de finale)

nog ff en ik prata onzin Tong uitsteken

Kabouterdans
Berichten: 5085
Geregistreerd: 19-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 19:09

MRmichiel schreef:
moet je zelf lid van het nrps zijn of mag je al mee doen als je pony er staat ingeschreven


[WD] NRPS wedstrijden