Vanmorgen vroeg bij ons ingebroken..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Vanmorgen vroeg bij ons ingebroken..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-04 06:30

Tenminste, dat was de bedoeling Haha! Bij het derde raam is het ze gelukt hem open krijgen, waarna ze zo ongeveer een hartverzakking gehad moeten hebben omdat het alarm af ging. 3 weken geleden hebben we ons huis compleet laten beveiligen met o.a alarminstallatie.
Nog geen minuut na de melding belde de meldkamer al op, die vervolgens de politie hebben gewaarschuwd. Die waren er met een half uurtje en hebben gegevens genoteerd ivm aangifte.
Nu zit ik te wachten op de technische recherche ivm sporenonderzoek.

Maar wat ben ik ontzettend blij dat we ons huis hebben laten beveiligen. Anders was ik nu waarschijnlijk heel wat spulletjes armer waaronder een VW Touareg. De politie vermoedt dat ze de auto hebben willen jatten en hebben ingebroken om de sleutels te pakken te krijgen.

Waarom kunnen mensen toch niet met hun jatten van andermans spullen afblijven Boos! Boos! Boos!

The best thing for the inside of a horse is the outside of a stable.
Jacob R. Ludlow,1897


gollempje

Berichten: 4186
Geregistreerd: 22-12-03
Woonplaats: Hillegom (ZH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 07:11

jeetje!
jij blij dat je net een alarminstallatie in je huis hebt laten aanbrengen! Haha!
enne, dader gevlucht?

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 07:19

Misschien moet je ook maar een soort van valkuilen maken onder alle ramen, dan kun je de dief uitgebreid begroeten ~~}> . Moet je alleen uitkijken dat je er zelf niet invalt als je de ramen een keer wast... Schijnheilig

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 08:21

Pfff, waarom doen mensen zo he Anyway, blij dat je huis zo goed beveiligd was Haha! Die komen niet meer terug denk Knipoog

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 08:24

Tjonge jonge jonge... Ze kunnen ook nergens meer van af blijven hé...
Goed dat je alles hebt laten beveiligen!

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 08:24

gelukkig dat je een alarminstallatie hebt zeg! zo zie je maar dat t niet voor nix is!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 08:33

Doen ze bij jullie nog sporenonderzoek? Toen pasgeleden ons scoutinggebouw was vernield en er was ingebroken werd er niet eens sporenonderzoek gedaan Scheve mond

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-04 08:46

Dat verbaasde mij eerlijk gezegd ook Rinske. Ik vond het al heel wat dat de politie langskwam Knipoog

Waar ik nu eigenlijk het meest boos over ben, is over de impact die het heeft gehad op de kinderen. Mijn zoontje van 6 volgt me nu op de voet door het huis en durft beslist niet alleen in een ruimte te blijven.
Moet je nagaan hoe dat was geweest als ze wel binnen waren gekomen.

The best thing for the inside of a horse is the outside of a stable.
Jacob R. Ludlow,1897

mysweety
Berichten: 53
Geregistreerd: 29-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 08:53

jeetje, gelukkig dat je alarm instalitie hebt dan!
Wij hebben het ook sinds 2 weken...
Het werkt wel snel allemaal Lachen

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 09:32

Wat goed dat de meldkamer ook zo alert reageerde, wij hadden er vroeger eentje die soms helemaal niets van zich liet horen wanneer wij per ongeluk het alarm lieten afgaan.
Nu hebben we er eentje waarbij je vaak niet eens de kans hebt om zelf te bellen wanneer het alarm per ongeluk afgaat, want ze zijn vrijwel altijd eerder. Zo heeft de brandweer al een keertje voor de deur gestaan toen de hoefsmid binnen in de stal bezig was.

Maar ik begreep dat jullie gewoon thuis waren? Dat lijkt me inderdaad een akelig idee dus ik kan me voorstellen dat je zoontje van slag is.

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 09:37

Jeej dan schrik je ookwel! Scheve mond

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 10:11

Jeetje dta is niet fijn nee.. Bij ons hebben ze ook al 2x ingebroken vroeger.. Is idd niet erg prettig en het voelt ook niet fijn..
Maar idd..Je hebt dus een goed alarm! Knipoog

keep calm, I'm engaged!!! <3

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 10:19

Phoe, ze hadden niet drie weken eerder moeten inbreken.

Het is inderdaad vervelend als iemand je spullen meeneent, maar ook wanneer een ongewenst iemand in je 'thuis' is geweest. Brrr, eng hoor.

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 10:27

Zo dat is schrikken, en je weet meteen dat je alarm werkt Knipoog

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 10:31


Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

serenatje
Berichten: 233
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 14:24

hey, jullie hebben echt geluk gehad.
Bij mijn oude huis in oud-beijerland zag mijn moeder turken ( niet racisties bedoeld) lopen in de straat en overal naar binnenkijken...bijons in de wijk woonde toen der tijd geen buitenlanders ( misschien versite)
men moeder vond hetgewoon raar en waarschuwde ons van"let op doe de deur opslot enz!!" en ineens werd er ook bij ons aangebeld maar al deden we de deur open was er niemand wij onze hond weer helemaal kalmeren hahah!
De week erna kregen we te horen van de buren dat er bij ons in de straat in 5 huizen was ingebroken door alochtonen de politie vond bij de inbrekers thuis een briefje met huisnummer van mensen met een hond inclusief ons huis maar dan door gestreept omdat we een hond hebben, wat ben ik toch weer blij dat men hond blaft waneer er iemand aanbeld ( toen dan)
toch wel raar! he? dat mensen gewoon aan jouw dierbare eigendommen willen zitten!

"here i am baby, signed, sealed, delivired i am yours!"

Haha! Peggy I love you! Haha!

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 14:36

@ Serenatje: welkom in de gemeente waar een paar jaar geleden de meeste inbraken per inwoner gepleegd waren, van heel Nederland Haha!

Tja, je kan er tegenwoordig zo veel aan doen, om te verkomen dat er ingebroken wordt, maar de inbrekers worden ook steeds slimmer op dat gebied, helaas

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

serenatje
Berichten: 233
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 17:42

Kusia schreef:
@ Serenatje: welkom in de gemeente waar een paar jaar geleden de meeste inbraken per inwoner gepleegd waren, van heel Nederland Haha!

Tja, je kan er tegenwoordig zo veel aan doen, om te verkomen dat er ingebroken wordt, maar de inbrekers worden ook steeds slimmer op dat gebied, helaas



ahahahahhah, hayyy kusia

"here i am baby, signed, sealed, delivired i am yours!"

Haha! Peggy I love you! Haha!

_coentje_

Berichten: 127
Geregistreerd: 03-05-04
Woonplaats: groesbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 20:39

Oee heb je geluk dat jullije huis beveiligd was .. ik hoop dat ze die mensen oppakken !!

With every star that falls
I wish my wishes for you
And with every tear that falls
I wish you think of me too

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 21:50

krijg opeens vervelende visioenen Scheve mond

in januari (ofzo Verward ) is der bij ons ook in gebroken...Nouja een poging tot....En we hebben zelf de inbrekers mogen ontmoeten....God ben nog nooi zo bang geweest ik heb gegild en gegild...

mijn pa, kreeg de deur niet open helemaal vloeken (niet vloeken maar een beetje chagerijnen) op me tante dat ze de deur voor de mat had geschoven en we kregen de deur niet open...Ik zat nog een beetje lollig te doen...En ik zat heel hard op straat debiel te doen...En zag opeens een hoofd uit het raam kijken...Of dat de hond geweest is Verward maargoed...En me vader hoort een stem...En waarschuwt ons (me amerikaanse tabnte bleef logeren) ben samen met haar en mijn broer naar de auto gelopen (ben niet zo snel bang, of teminste was) Ik hoor me pa vloeken, KLERELIJERS WAT DOEN JULLIE IN ME HUIS?! ik dacht nog dat zal de buurmaan wel wezen (die heeft de sleutel)ik zie me pa rennen, 3 zwarte gedaantes en gillen dat ik deed....gillen.Die ene haaldde een ijzeren staaf me tevoorschijn me pas i weggelopen...(van die inbrekers) naar de auto toe...112....Mijn broers portomonee (er lag 50$ op tafel van me tante gehad die hebben ze niet meegenomen...zat in een kaart dus mischien keken ze daar niet Clown ) en zin neppert tag-heuer horloge.

Ze waren nog niet toegkomen aan me tante's sieraden van heel veel Geld, geld! ...maar mijn vaders kamer de matras lag tegen de muur me bed ondersteboven...de laatjes lagen overal over de inhoud nog maar niet te spreken...En ze hadden een koevoet laten liggen Clown wij hadden toen meer winst als hun....) maar weet je wat nu blijkt

smeerapen hebben om 's middags 3 uur al ingebroken alleen toen kwam de politie dus nu hebben ze 's avonds een 2e poging gedaan *zit nu heel angstvallig naar buiten te kijken want hoort wat....*...

waarom gebeurt dit steedsa vaker...bij mijn vader tegenover ons zijn in de manege ook bloedsporen gevonden...We hebben nu allemaal (de hele straat Tong uitsteken) extra sloten...Tegenover ons wordt ook nog heel veel ingebroken want daar is nu het magazijn van de skihut....

nou ik was abvsooluut niet bang in het donker, of als ik 's avonds alleen tghuis ben....maar nu Verward gatsie.... ga dalijk maar weer ff naar beneden zit hier nu te bibberen achter de computer....

nouja bij ons is het dus ook gebeurt :s alleen hebben we "geluk" dat we ze betrapt hebben (die smeerapen hebben notabene onze eigen handschoenen gebruikt want die hebben we nog gevonden op een plaats waar ze niet lagen) maar ik heb er wel een paar angsten aan over gehouden....Dat gevoel toen ik die ijzeren staaf zag GATSIEJ....

mijn maag draait om

annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 22:20

Maar er was ook bij je auto ingebroken ging daar dan geen alarm af?

Als iedereen aan zich zelf denkt....word er aan iedereen gedacht.
Kom kijken naar mijn website!!!!!, en help mijn carriere een stukje verder.
http://www.annefloorrutte.nl

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 02:35

Wel geluk dat je net dat alarm hebt laten instaleren Haha! En goeie meldkamer dat ze zo snel reageren OK dan!

annefloor schreef:
Maar er was ook bij je auto ingebroken ging daar dan geen alarm af?


Zoals ik het begrijp kwamen ze juist voor de auto, en probeerde ze binnen in het huis te komen voor de autosleutels.

Jan_VT

Berichten: 3487
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: in een gezellig plattelandsdorpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 03:34

He, dat is niet leuk! veel moed en sterkte!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Arlette1991, Domi_94, Kimmej, Lizzy__87, LWDaisy, nimbletje, Nouki_poek, Nustice, Sanne_com, veerledec, VuurVleugels, xJolijn en 126 bezoekers