Eindelijk weer een Jagger (Pebblesje) update!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Eindelijk weer een Jagger (Pebblesje) update!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-04 20:01

Het is alweer een tijdje geleden dat jullie hier op bokt hebben mogen genieten (tenminste, dat hoop ik dan) van de foto's van mijn inmiddels jaarling Jagger (oftewel Dusty Pebbles Bunny). Vandaar dat ik vandaag toch maar even mijn werk op heb gepakt en ook in het weekend heb gefotografeerd. Hij was lekker aan het dollen in de wei en dat moest toch wel vastgelegd worden.

Hierbij dus een paar foto's van hem van vandaag. Hij is nu bijna een jaar en een maand oud en oh wat ben ik nog knettergek op hem. Ik had me geen beter paard kunnen wensen!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

tijger
Berichten: 1443
Geregistreerd: 30-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 20:05

mooi paard. leuke aftekeningen heeft ze. vind vooral die vlek op haar buik erg apart. hahaha die laatste foto is grappig. Tong uitsteken

horsea

Berichten: 1544
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: Lischoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 20:07

wow, gave paint, mooie kop, mooie bouw...ga zo maar door
erg mooi paard nogmaals Schijnheilig

groetjes leanne

p.s. ga je met haar halteren?? Lachen

mijndario
Berichten: 1857
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: Sittard, (Munstergeleen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 20:12

Die aftekeningen zijn echt mooi zeg, die vlek op dr buik en dr koppie, prachtig gewoon! En wat een spieren Bloos!

QueenE

Berichten: 5056
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: Burgum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 20:15

Die achterbenen op die laatste foto Tong uitsteken:D
Echt een mooi paardje!!!

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 20:15

zullen we er hij van maken Haha! Knipoog als gera daar een veulen uit weet te krijgen eet ik mijn schoen op tis nl een hengst Cool

maar hij ziet er super uit gera. daar ga je hoge ogen mee gooien in de halter OK dan! .

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 20:17

Wat een onwijs lekker ding is het toch! En die spieren... Kwijl

Sandra_H

Berichten: 2714
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 20:18

Wat een lekker kontje Kwijl
Hij is ECHT mooi zeg, en al zo ehhh paard Haha! Kan me voorstellen dat je supertrots op 'm bent!

Bravura
Berichten: 5944
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 20:18

Gera, wat ziet hij er goed uit zeg! Mooie foto´s!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 20:19

Oh hij is echt mooi! Wat een leukerd!

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 20:35

Ziet er toppie uit, Gera!! Ga je wel met hem halteren???!!!???

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-04 21:06

rina schreef:
zullen we er hij van maken Haha! Knipoog als gera daar een veulen uit weet te krijgen eet ik mijn schoen op tis nl een hengst Cool


Dank je Rina, ook namens Jagger Haha! Als je goed kijkt op foto drie dan kan je zelfs al beginnende balletjes zien, dus het is echt een hengst hoor. Nee, het zijn geen borsten cupje AA die er onder hangen, echt niet!!
Knipoog

Ik wil zeker met hem gaan halteren, maar weet nog niet precies wanneer ik mijn debuut ga maken. Halterpak hangt in ieder geval al in de kast, dus dat beginnetje is al gemaakt. Jagger is alleen nog wel heel erg overbouwd. Zijn kont is 8 cm hoger dan zijn schoft en dat is behoorlijk enorm. Maar wie weet hoe de situatie is over twee maanden. Halteren wil ik zeker gaan doen dit jaar, maar ik moet even kijken of juni al haalbaar is. Ik verwacht eigenlijk van wel..

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 21:25

Wat wordt 'ie knap! Lovers

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 22:17

Cheese! MEER MEER MEER Cheese! en ja zeker gaan halteren is goed voor jezelf en voor je paard.....en het is echt leuk om te doen

het is echt een lekker ding Vingers aflikken.......hoe is hij qua karakter en hoe groot is hij nu........ (helemaal niet nieuwsgierig Knipoog ) Nagelbijten / Gniffelen

DJQuarter

Berichten: 1115
Geregistreerd: 28-09-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 22:39

Oh! Wat een plaatje! Bijna net zo mooi als mijn Daytje! hihi... dat vind iedereen denk ik wel van zijn eigen paintje...

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 22:41

DJQuarter schreef:
Oh! Wat een plaatje! Bijna net zo mooi als mijn Daytje! hihi... dat vind iedereen denk ik wel van zijn eigen paintje...


of van zijn Quartertje (of paardje) Knipoog Haha!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-04 22:45

charene"]
*-:) MEER MEER MEER Cheese!
[/quote]

U vraagt, wij draaien Knipoog

Afbeelding

Afbeelding

[quote="charene"]
en ja zeker gaan halteren is goed voor jezelf en voor je paard.....en het is echt leuk om te doen
[/quote]

Als je je maar door de zenuwen heen kunt slaan hè? Scheve mond En maar hoopt dat het niet overslaat op je paard. Ach, ik moet het gewoon doen!! *LOL*

[quote="charene schreef:
het is echt een lekker ding Vingers aflikken.......hoe is hij qua karakter en hoe groot is hij nu........ (helemaal niet nieuwsgierig Knipoog ) Nagelbijten / Gniffelen


Hij is nog steeds heel erg braaf. Ik ben wel streng tegen hem, vooral nadat ik een keer van trainers had gehoord dat je tegen een hengst nooit streng genoeg kan zijn (ik krijg halterles van Karin van Bekkum). Maar gelukkig is Jagger snel onder de indruk als hij op zijn kop krijgt en leert hij daardoor ook erg snel. Vandaag tijdens de wekelijkse wandeling door het bos zag hij wat enge dingen, maar waarschijnlijk hing er wat in de lucht, want normaal heeft hij dat eigenlijk nooit. En merries worden trouwens ook al steeds interessanter. Dan komt er toch een nek op!!

Hij is nu 1,34m en zal hoogstwaarschijnlijk nog ongeveer 15 cm groeien. Het gaat snel hoor! Ik kan het me niet voorstellen dat hij nog maar zo'n klein beetje hoeft te groeien, maar ja, hij is ook pas compleet als hij ook in de lengte en breedte nog groeit. Laat het maar allemaal rustig aan gaan, ik heb nog genoeg tijd om van hem te genieten!!

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 23:00

WhoW! Gera wat is hij gegroeid!!!! Daar ga je zeker hoge ogen mee gooien! Ik zou zeker met hem gaan halteren, of hij nu overbouwd is of niet, dat komt echt wel goed hoor
Let maar op, ga je straks alle prijzen in de wacht slepen OK dan!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 23:50

Mijn god wat wordt hij mooi gera!
Als je niet met hem gaat halteren, dan wil ik wel *LOL* Wat een prachtig mooi ontwikkelde spieren op zijn kont!

Wanneer ga je eens standfoto's maken?

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 02:40

Hij ziet er super uit Gera! Daar MOET je mee gaan Halteren!!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 08:44

Wauw, hij word steeds knapper Gera!
En wat vliegt de tijd nog. Ik kan me nog als gisteren herinneren dat je hem kocht. Toen was het nog zo'n klein ventje, en moet je nu zien. Prachtig.
Die spieren op die achterhand ook!

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 08:47

Wat eenmooi beestje joh!
Lekker kontje Knipoog

Succes met hem, hij ziet er echt goed uit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 08:47

Wat een mooi paard, hij ziet er echt véél en véél beter uit dan de meeste jaarlingen!
En die spieren, het is net of hij al jaren traint. Haha!

Mikkee

Berichten: 1377
Geregistreerd: 03-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 11:20

Wow, wow, wow, and I say wow!

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 11:56

Wat een blok van een paard zeg, en tegelijkertijd heel sierlijk. Halteruuuuhhh!!