Begin bokt niet meer leuk te vinden

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Begin bokt niet meer leuk te vinden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-02 19:58

Waarom? Daarom:

* Er zijn nou al zoveel topics van mij geweest die uit de hand lopen
* Er beginnen steeds meer mensen op bokt te komen die de sfeer verzieken
* Bokt is ontiegelijk sloom en ik word er steeds uitgegooit
* Er werd een slotje op mijn (NIEUWE) link gegooit omdat ik hem in Bart's ogen SPAM (damn! Het is mijn nieuwe site joh!)
* Er word niet altijd meer even leuk gereageerd op topics
* Er beginnen steeds meer topics te komen waarvan ik denk *ehh?*

En dat is nog niet eens alles.Ik weet dat er nix aan veranderd kan worden maar toch...Als jullie me steeds minder gaan zien zal het hierdoor komen.
EN ik blijf hier soms nog wel omdat de Arab-liefhebbers hier zitten...
Ook doen de polls het nooit bij mij Frusty


marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 20:23

nou shalane het is met mij precies zo!
of er word helemaal niet op gereageerd!
of hij word verplaatst! Boos!
als jullie mij hier NIET meer zien ligt het daar dus aan en als het zo doorgaat vertrek ik binnenkort! ik vind het hier helemaal niet leuk meer nu!

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 20:24

ik vind bokt ook steeds saaaaaaaaaaaaaaier worden, de meeste topics gaan over dezelfde dingen, maar daar valt wat aan te doen, tog?

KUSZIES SASKIA HOEFJES DIVANA!

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 20:28

Er wordt idd niet altijd even geweldig gereageerd op topics. Op topics van mij komen ook wel flauwe reacties. Ik denk dat dat ook een beetje komt doordat bokt zo druk (lees: goedlopend) is geworden. Ik ben het er zeker mee eens dat er wat aan gedaan kan worden met z'n allen.

Geen onderschrift.

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 20:37

Je bent nog altijd vrij om te gaan en staan waar je wilt.
Je bent niet verplicht om regelmatig op bokt te komen, je doet het voor je lol, als voor mij ergens de lol vanaf is dan probeer ik daar meestal zo snel mogelijk mee te stoppen!
Als het in een bepaalde kroeg niet gezellig is dan ga je daar toch ook nooit meer heen?
Als een vriendin van je niet meer aardig/gezellig/whatever is, dan ga je daar toch ook minder/niet meer mee om?

Nulla tenaci invia est via

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 20:41

gaan we weer gaan we nu dagelijks topics krijgen als bokt is minder leuk blabla.
dat doe je altijd nog zelf hoor!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 20:47

We hadden afgesproken dat topics als "ik ga weg" meteen verwijderd zouden worden. Ik laat deze staan maar in het vervolg worden topics als"ik ga weg" verwijderd.

er waren destijds veel stemmen die het met me eens waren.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 20:48

Sunny dat je topics de verkeerde kant uitgaan ligt ook wel een beetje aan je zelf, je plaatst heel graag topics die bepaalde reacties uitlokken net zoals deze en het zal me benieuwen hoe lang het met deze goed gaat.Als je een berichtje niet aan staat kun je het toch ook negeren. Ik ben dus benieuwd hoe deze afloopt *LOL*

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 21:14

dus zij doet zelf wat een ander zegt?
als zij een topic plaatst over tekeningen en er word gescholden dan is het haar schuld?
zij kan het toch niet ruiken van tevoren?
sorry hoor maar daar ben ik het niet mee eens wat jullie zeggen!
Lips are sealed

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 21:17

nou ze heeft wel gelijk hoor,... eerst las ik altijd alle topics (nouja de eerste bladzijde) nou lees ik de titels over en denk iK: Verward en dan lees ik alleen de dingen de me echt "nieuwgierig" maken of me aanspreken!

Breng dus al veeeel minder tijd op bokt door,... en ik denk ook dat dat nog minder wordt! Verdrietig
Gewoon... minder gezellig!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 21:35

ik doe mijn best om niet op jouw berichtjes te reageren, omdat ik vrijwel ieder bericht van jou opruiend bedoeld vind. Toch wil ik op je lijstje reageren;

Citaat:
* Er zijn nou al zoveel topics van mij geweest die uit de hand lopen

omdat jij veel berichten plaatst waarin je onderwerpen aankaart waar mensen vaak een duidelijke mening over hebben.
Citaat:
* Er beginnen steeds meer mensen op bokt te komen die de sfeer verzieken

er zullen altijd rotte appels zijn, maar het is niet zo moeilijk om die gewoon te negeren, hoor!
Citaat:
* Bokt is ontiegelijk sloom en ik word er steeds uitgegooit

bokt is bij mij zeker niet sloom, sterker nog; ik denk dat het een van de snelste pagina's is, die ik in mijn favorieten heb staan. Vooral omdat het hier zo ontzettend druk is, valt me dat 100 % mee. Dus ik denk dat het aan je computer of aan je provider ligt. misschien moet je je pc eens leeggooien. ik wordt er trouwens ook nooit uitgegooid.
Citaat:
* Er werd een slotje op mijn (NIEUWE) link gegooit omdat ik hem in Bart's ogen SPAM (damn! Het is mijn nieuwe site joh!)

eerlijk gezegd heb ik hier weinig op te zeggen, ik heb geen idee over welk topic je het hebt Haha!
Citaat:
* Er word niet altijd meer even leuk gereageerd op topics

tja, moeten we het dan maar allemaal met elkaar eens zijn?? zoveel mensen, zoveel meningen. that's life!
Citaat:
* Er beginnen steeds meer topics te komen waarvan ik denk *ehh?*

je hoeft het niet te lezen, hoor.
En ja, sommige topics zijn misschien wat twijfelachtig, maar bedenk dat een kind van 10 een andere gedachtengang en belevingswereld heeft dan een 30-jarige

Citaat:
En dat is nog niet eens alles.Ik weet dat er nix aan veranderd kan worden maar toch...Als jullie me steeds minder gaan zien zal het hierdoor komen.
EN ik blijf hier soms nog wel omdat de Arab-liefhebbers hier zitten...
Ook doen de polls het nooit bij mij

het enige wat eraan veranderd kan worden is dat jij jezelf niet langer kwelt met dit ozo vervelende bokt!

zo, dat is ongeveer hoe ik erover denk.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 21:40

tja toch denk ik dat het veel aanje zelf ligt. een beter bokt begint bij jezelf!! ik lees ook alleen wat me aanspreekt. er worden heel veel topics geplaatst, lang niet alles interesseert me. bokt is veel groter geworden. dan kun je dit wel verwachten. dit zul je op iedere site wel hebben. kijk naar horses en divoza, daar ging ook iedereen weg vanwege het gezeur. je weet als je iets plaatst dat je daar commentaar op kan krijgen. ik laat dat tegenwoordig over me heen komen. ik onthou alleen de fijn reacties. dan bok je een stuk gezelliger. en zoals ik al zei: een beter bokt begint bij jezelf. blijf gewoon komen en maak bokt dan zo gezellig als je het zou willen zien. iedereen kan daar iets aan doen. iets meer begrip, iets minder kritiek. maak het gezellig voor je zelf en voor elkaar. succes.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 21:42

Een beter bokt begint bij jezelf Haha!

Haha sorry moest hier ineens aan denken, vond het wel een coole uitspraak ens als iedereen zich hier eens aan zou houden??? Lachen

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 21:44

Ach.. Het ligt niet zozeer aan bokt dat ik het op dit moment ook een heel klein beetje saai vind.

Op het begin had ik echt een topperiode.. die hield behoorlijk lang aan, alles was nieuw leuk en vrolijk. Toen even een mindere periode.. geen idee waardoor, maar ik vond bokt gewoon even iets minder, toen de chat ontdekt, waar het meestal erg leuk is (als je van western houdt.. of als je dat interesseert of weet ik veel, is gewoon wel gezellig) en nu zit ik weer in een goede periode. Veel bokken dus.. al is het nog niet de topperiode.. gewoon lekker bokken *LOL*

Dus leg niet meteen de schuld bij bokt.. maar ga eerst eens bij jezelf na.. jij hebt ook betere en mindere periodes.. dat is toch logisch?

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 22:27

haha lonneke en ik maar denken dat mijn uitspraak leuk was, zet jij hem net voor mij neer! gemeen :d

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 22:31

wordt ik ook gezien hier als rottende appel? Verdrietig

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 22:34

Ik zie niemand hier als "rotte appel". Natuurlijk zijn er mensen die je wat minder mag, maar dat heb je overal. Ook in IRL

Geen onderschrift.

Annemieke
Berichten: 2952
Geregistreerd: 18-06-01

Begin bokt niet meer leuk te vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 22:41


Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 22:50

idd annemiek: sunnylover; a.k.a. zuigertje.

De pot verwijt de ketel.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 23:17

Ik denk dat het ook steeds minder leuk word als er steeds van dit soort berichten komen.

Niemand leest graag: Ik vind het minder leuk worden, ik kom niet meer zo vaak.

Daar word Bokt niet beter door.

Dus zoals Lonneke en Pinky-girl al zeggen: Een beter Bokt begint bij jezelf Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 23:32

Ik zit er ook niet vaak meer op vind het niet zo meer aan...het word maar gekat en dat soort dingen,de "DLG" worden onder de hand gehouden....dat vind ik jammer......

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 09:27

Bokt maken we toch met z´n allen Verward . Het is natuurlijk wel zo dat "bokt" nu een jaar bestaat en dat veel onderwerpen dan zo langzaam herhaald gaan worden. Dat maakt natuurlijk niet zo veel uit als je hier -relatief- nieuw bent, maar als je hier al langer bent, begrijp ik wel dat dat soms wat irriteerd. Er zijn hier ook wel dingen waar ik me aan erger, maar daar reageer ik gewoon niet op, net zoals ik ook vast wel dingen geschreven heb, die andere mensen in het verkeerde keelgat schoten/schieten Scheve mond .
Wat ik wel denk, dat veel mensen zich erg op hun p** getrapt voelen, als ze een keer kritiek krijgen ("ja maar jij doet ook altijd......") en dan wordt het natuurlijk al gauw ruzie! Dit gebeurd met name nogal eens bij de "jongere" gebruiksters. Dit is niet boos bedoeld, het is gewoon iets wat me opvalt Knipoog ! Ik denk, dat als je probeerd ook je kritiek een beetje "beleefd" op te schrijven, het al een heleboel scheelt, net zoals niet zo veel provoceren Schijnheilig !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 13:22

je maakt een feest toch ook niet in je eentje gezellig?dat doe je toch ook met zijn allen?
en dat als iemand weggaat of iemand zet een topic neer met wat er zo slecht hier is(ik o.a.)dan word het verwijderd!
kunnen jullie niet tegen kritiek of zo?

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 14:59

Gaaaap Berichtje nummer 384732579857943 die hier over gaaat Lips are sealed Gaaaap

Maar ja moet iedereen zelf weten ik kan er ook niets aan doen dat Bokt saaier wordt
Wat ik wel zat wordt is al het gelet op elkaar!!!!!! Is ook zoiets om van te gaan Gaaaap Gaaaap Dromen Slapen
Greetzz van Tamaar

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 15:07

tja pinky ik had hem lekker als eerst verzonnen. en nu ook in mijn onderschrift. is leuk voor degene die bokt zo ongezellig vinden worden Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers