Zo leuk als mijn weekeind was, zo kl*te..

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Zo leuk als mijn weekeind was, zo kl*te..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-04 18:06

is de rest van mijn weekeind geweest Boos!

Dit hele gezellige weekeind bij Pim em Marijke ( marijkestommy ) geweest ( waarvoor nog dank Marijke, het was onwijs gezellig !! Lachen )

Kom ik vanmiddag thuis.. Gaat de telefoon.. Opa.. Of mijn moeder thuis is? Nee, helaas.. Moet ik vragen of ze terug belt?? Nee.. hij belt wel mobiel. Dus ik vraag wat er is?

Oma ligt in het ziekenhuis. Daar is ze vanmorgen door een ambulance heen gebracht. Ze voelde zich niet lekker en het leek de huisarts beter als ze erheen werd gebracht. Wat ze heeft? Ze dachten aan een hartinfarct. Verdrietig

Je begrijpt dat ik daar dus helemaal stuk van ben. En nog steeds, ik maak me heel ernstig zorgen. Mijn moeder gebeld, verteld wat er aan de hand is. En zij is mijn opa gaan bellen en heeft afgesproken dat ze met mijn vader samen zou gaan. Mijn moeder heeft toen gezegd dat ik gewoon maar naar Winnie moest gaan, dat brengt je op andere gedachten en dan kom je bij van de schrik.

Niets is minder waar, mijn dag werd nog erger..

Ik ging buitenrijden met 2 stalgenoten. 1 ervan wist wat er aan de hand is.. Helaas ben ik een emotioneel type en toen Winnie dus weer strontvervelend werd bij een brug heb ik tegen hem gebruld en ben ik voor het eerst misschien wel te hard tegen hem geweest.

Heb ik hem halverwege de brug, draaien de twee dames achter mij ineens om om de brug weer af te lopen. Nou is Winnie gelukkig heel erg makkelijk als hij eenmaal ergens voorbij is, maar het blijft een kuddedier!! Tot overmaat van ramp komt er ook nog eens een motor aan, die gelukkig ging staan wachten aan het einde van de brug. Dus ik rij maar door, terwijl de rest dus achterblijft. Ik nog roepen: Dames rij nou door, dit is gevaarlijk!! Godzijdank is er verder niets gebeurd, maar goed..

Hun steken de brug over en ik zeg: Volgende keer moeten jullie niet wachten, maar gewoon doorrijden, het is levensgevaarlijk om er een over de brug te laten gaan en de rest aan de andere kant te laten staan!! ( of zie ik dat helemaal verkeerd? ) Voor hetzelfde geld raakt er een in paniek en gebeuren er ongelukken.. En als ik was teruggegaan had ik Winnie er met geen mogelijkheid meer overheen gekregen.. Als je gaat staan meuten voor een brug dan weten paarden dat er wat is, gewoon doorrijden dus..

En toen gebeurde het.. Mijn stalgenootje waar ik altijd super mee op kan schieten ( en die het dus ook wist van mijn oma ) begint ineens te schreeuwen dat ik mijn k*tknol toch over de brug had gekregen en dat ik mijn grote kankerm*il moest houden en dat ik moest oppleuren.. Bloos!

Dus ik heb geschreeuwd dat ik wel alleen ging rijden en dat ze het voortaan kon bekijken. En ben inderdaad met Winnie teruggereden.. ( heb trouwens Winnie heel erg bedankt dat hij alleen terug ging, had het vreselijk gevonden als hij het niet gedaan had )

Later op stal uiteraard gezegd dat ik het woord kanker niet in gescheld wil horen. Als er een ding is wat ik vreselijk vind ( en ordinair ook trouwens ) dan is het dat wel..

En toen bleek dus dat het paard van de 3e persoon in kwestie over de zeik is gegaan toen Winnie wegliep.. Dat idee had ik ook al dat dat had kunnen gebeuren, maar de persoon die erop zat had dat gewoon achter mij aan moeten komen. Of ze hadden me moeten roepen.. Maar nee, daar had de ander teveel trots voor.. Dus ze kozen er ook nog eens voor om zelf meer risico te nemen..

En nu mogen ze het allemaal bekijken van mij.. Ik begin dat ondelinge geouweh*er toch echt meer als zat te worden.. Iedere week is het feest.. Ik denk zelfs maar dat ik op zoek ga naar een ander plekje als dt zo door blijft gaan, je word er toch strontziek van.. Boos!

Sorry trouwens voor het lange verhaal, maar je begrijpt dat ik me echt zwaar kl*te voel.. Verdrietig


Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 18:18

jeetje wat een verhaal,
sterkte met je oma in ieder geval,
maar wat een rot situatie van je stal zeg,
dan ben je al zo met je oma bezig en dan doen ze zo,
ik vind dat jij gelijk hebt,
jij keist voor de veiligheid,hun hadden of je even moeten roepen of achter je aan moeten komen,
als je je echt niet meer prettig voelt op een stal zou ik ook niet blijven.
tenzij je geen andere keus hebt,
succes !

Karaat_the_newforest op Instagram

Sani

Berichten: 27356
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 18:20

Wat een trut dat ze toch zow doet terwijl ze het weet van je oma......


T is toch mooi dat je nu ff je ei kwijt kan... misschien voel je je nu wat beter?

Sterkte met je oma meissie Ach gut

Ik verkoop mijn (bijna) nieuwe Canon 70D (-3000 clicks), 50mm 1.4, 70-200 2.8 L USM. Stuur me een pb bij interesse!

Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 18:21

Jeetje wat een rotweekend.........

Hoe is het nu trouwens met je oma?
Veel sterkte en als ik jou was had ik ook mijn oren en ogen maar eens losgelaten voor wat anders Ach gut

Liesbethje

Berichten: 1070
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Oud Beijerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 18:34

He meis, wat kl*te allemaal zeg voor je Ach gut

Soms komt gewoon alles in 1 keer tegelijk Boos!

Wens je oma beterschap, jij heel veel sterkte Vriendjes zijn? Ik hoop voor jou en oma dat het weer goed komt.

Tja en wat dat gezeur op stal betreft, je hebt allemaal wel ff je dag niet en reageert dat af. Als het echte vriendinnen zijn dan vergeven ze je dat dus nog ff moed houden Ach gut

Dikke knuffel

Trots! Z2+ 1 met mijn gouden topper *\o/*
Trots! Rubriekskampioen Z1 NHPS Divoza dressuurcompetitie 2015

Fries_rulezz

Berichten: 36
Geregistreerd: 27-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 18:37

sterke met je oma

en dat van je stal genoot vindt ik diep triest

Heb uw naaste lief
als u zelf

Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-04 18:39

Ik krijg er gewoon het lazarus van.. Iedere maand is het opnieuw gezeik.. Ik trek al zoveel mogelijk mijn eigen plan, maar het achtervolgt me gewoon ofzo..

Eigenlijk zou ik het vreselijk vinden om Winnie hier weg te halen omdat er een paar nooit zonder ruzie door een deur kunnen.. En ik heb er al helemaal een hekel aan als ik me al kl*te voel om dat dan ook nog eens te moeten verantwoorden..

Ik wacht het wel weer af..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 18:49

He meid, wat een rot einde van een gezellig weekend.
Veel beterschap voor je oma.

Laat de "dames" op stal maar zeuren en ga idd lekker je eigen gang.

Flor

Berichten: 1040
Geregistreerd: 08-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 19:10

Pfff, das echt niet tof!! Bovendien vind ik dat ze nogal overtrokken reageert op zo'n opmerking van jou, allemachtig hee.. sowieso schelden met kanker en dat soort dingen vind ik erg laag van niveau, en al helemaal als het om zoiets gaat!!

Beterschap voor je oma...


Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 19:28

Tjonge zeg, das ook niet leuk. Ik vind het nogal wat, zoals ze te keer ging tegen je..
En dan idd het woordgebruik...
En als ze weet dat je je dan al poedersuiker voelt, is dat wel erg ondoordacht van d'r.

Heel erg veel sterkte met je oma.... Ach gut

Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-04 19:32

Ik heb ook gezegd dat ik me misschien niet echt gelukkig heb uitgedrukt. Ik vond het gewoon bloedlink!!

En als je tegen mij zegt dat ik moet oppleuren dan doe ik dat, dan moet je daarna niet gaan lopen miepen dat je paard over de zeik gaat, toch??

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48201
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 19:36

das niet niks Tal... heel veel sterkte met je oma!

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 19:54

Vriendjes zijn? Das kl*te Tallie... Probeer je maar zo weinig mogelijk van die meiden aan te rekken en als het echt zo k*t blijft id misschien maar op zoek naar een ander plekje voor Winnie? En natuurlijk sterkte met je oma....

[UK][SONG] Witness Kom je even luisteren? :)ddd

c_alsemgeest

Berichten: 20566
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 20:13

heel veel sterkte met je oma
En ik denk ook dat je de juiste beslissing hebt genomen om naar huis te gaan.
Dat dat paard toen raar ging doen was gewoon hun eigen schuld, dus daarover moeten ze niet tegen jou gaan zeiken

Warina (Commandeur x Krawall)
United (Havidoff x Jazz x Wisconsin)
Jam Session (Don Tango B x Krack C x Jazz)
Igor HR (Sorento x Jazz x Zuidhorn)

ricoh

Berichten: 1114
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 20:17

Jee wat een verhaal.... Allereerst heel veel sterkte met je oma! En wat je stalgenoten betreft, volgens mij os het bijna overal dat onderlinge geruzie, maar als het echt zo erg is zou ik idd maar een ander plekje gaan zoeken!!

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 22:19

het is lente.. dan gaan mensen blijkbaar rivaliseren met elkaar.... ik heb er ook al last van..
ik kan gelukkig lekker rustig met mijn paardje alles doen.. daar lopen niet meer mensen rond.. we zoeken nog wel een trouwens..
heel erg veel sterkte met je oma.. ik hoop voor je dat ze zich snel weet beter voelt en weer lekker naar huis mag...
groetjes michelle

Rust in vrede, lieve, malle pony. ik zal je nooit vergeten. [IM] Vaarwel, lieve, maffe kleine pony.
* Pepper's Breeze 15-05-2006 - 21-12-2010
Lucy: http://www.allbreedpedigree.com/hollywood+royal+girl

duikpaardje

Berichten: 1472
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 08:41

das balen zeg, zeker na het supergezellige weekend.
en winnie had nog wel zijn mooie nieuwe hoofdstel om.

heel veel sterkte met je oma en laat die meiden op stal maar lekker de @#$%^%&^*(* krijgen.

liefs,
mar

ps was de sla lekker ?

Tommy Magnum 22-5-1992 / 18-4-2019 forever in our ♡
Dexter18-4-2007
Fjord, het meest veelzijdige stukje vlees !

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 08:49

Hi Tal,

Hoop dat je je al weer wat beter voelt nu.. had het verhaal gisteravond al van je gehoord. Zoals ik al zei.. maak je er niet te druk om want daar heeft je oma ook niets aan en laat die kinderachtige grieten bij je op stal lekker stikken en ga lekker je eigen gang. Op iedere stal zijn er van dat soort mensen en je kunt je beter zo min mogelijk van anderen aantrekken en lekker voor je paard komen en verder oppervlakkig met de rest omgaan. Waar ik nu sta is mijn 3e stal en geloof me op iedere stal is het wel wat... zolang je paard het er maar goed heeft en je goede voorzieningen hebt... laat die meiden maar lekker elkaar de harsens inslaan en lach er maar om. Je weet nu wat je aan ze hebt (ik ken de dames in kwestie) Knipoog

Aanstaand weekend kom je lekker naar mij toe en dan maken we er met Pim en Marijke een leuke dag van!

Liefs en knuf en sterkte met je oma Ach gut

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 08:55

heel veel sterkte met je oma Ach gut
en ik vind dat je het goed heb gedaan hoor, om weg te gaan.
sterkte!

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

Boomerang
Berichten: 1506
Geregistreerd: 03-06-03
Woonplaats: Onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 09:24

Allereerst sterkte met je oma, als de dingen niet gaan als 'normaal' is iedereen uit zn doen, dat begrijpt toch iedereen zou je denken...
Wat jou stalgenoot heeft gedaan (schelden met het K-woord) is ronduit asociaal en zeer ordinair! Ik zou op mijn stal kunnen vertrekken..en terecht ik scheld gewoon niet met dat soort taal.
Laat je niet wegjagen hoor! vertel het tegen je stalhouder, dat rare wijf zal zich gewoon moeten aanpassen ipv jij met je fjord die niemand kwaad doen.
Sterkte en kijk het op stal even aan...

Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-04 09:26

Ik mag vandaag eerder weg van mijn werk, het zijn echt schatten hier.. Ik ga tussen 15.30 en 16.00 bij oma langs.

Er was gisteren misschien sprake van dat ze vandaag naar huis mocht. De artsen hebben vanmorgen echter besloten om haar toch nog even te houden. Ze weten nog niet wat het is geweest.. Als ik bij mijn oma ben geweest ga ik daarna naar Winnie..

Hihi, ja Marijke, ik had thuis in de gaten dat de krop nog steeds bij jou in de koelkast ligt Tong uitsteken En het hoofdstel staat hem helemaal geweldig Lovers

Oh ja, en dat meisje wat zo tekeer gaat is 17. Ze laat nu zien dat ze superverwend is en als ze haar zin niet krijgt of een keertje de waarheid verteld krijgt dan zegt ze dit soort dingen.. Heb haar al even verteld dat ik niet gediend ban van dit soort taal.. Zeker niet als je je bedenkt dat ik behoorlijk wat familieleden heb verloren aan die vreselijke ziekte ( mijn opa en een tante ) Wilde bijna roepen dat ze er wat mij betreft zelf kapot aan mocht gaan, maar dan ben ik geen haar beter..

Nadir

Berichten: 12692
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 09:47

Wat een rotweekend! Scheve mond
Jammer dat dat kind zo fel reageerde, ik vind dat jij een hele verstandige opmerking maakte. Misschien niet helemaal op een vriendelijke manier, maar dat waren de emoties toch? Dat zouden zij moeten begrijpen. Weetje, als je het niet naar je zin hebt op stal, moet je een ander plekje zoeken. Alleen ik zeg je wel, op elke stal is er wel wat hoor! Overal lopen er rare mensen, en zeker niet alleen in de paardenwereld!
Sterkte er mee!! Ach gut

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Daihyo

Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 09:56

Wat een vreselijk kind. Echt heel erg vind ik dat.
En dat terwijl ze het wist van je oma. Ik hoop dat je haar flink de waarheid hebt verteld. (ken ik haar? anders doe ik het wel, ha ha Tong uitsteken )
Hoe is het nu met je oma?? Ik hoop dat ze er weer bovenop komt.

Geef Winnie maar een dikke knuffel en geniet van hem op zulke momenten.
Groetjes Amanda

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-04 10:09

Ik ben zoooo blij dat ik Winnemans heb.. Ik heb gisteren toen ik terug reed huilend bij hem om de hals gehangen.. Hij ging stilstaan terwijl ik daar op zijn rug om zijn nek hing.. Hij is stil blijven staan tot ik weer rechtop ging zitten en daarna liep hij weer verder.. Hij begreep me gewoon, dat kan niet anders.. Ik heb daarna nog een klein stukke een galop met hem gedaan, hij vond het heerlijk en was superbraaf Lovers

Wat moet ik toch zonder dat kereltje van mij??

Nathalie02

Berichten: 2443
Geregistreerd: 30-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 10:22

Ik was ook teruggegaan, dat is niet echt stijlvol van die "dames"

Sterkte met je oma.... Ach gut

Indra en Norah


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: FCSA, Jessica_1998, lletam, MairiMacBran, Mark0919, Sintara, sterregoud en 39 bezoekers