Timeless @nd Vonneke op wedstrijd!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zonnetje81
Berichten: 18674
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Timeless @nd Vonneke op wedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-04 15:21

Ik kon het niet laten alvast wat plaatjes te laten zien. Ze heeft ze zelf nog niet gezien en ik heb ze ook alvast in haar profiel neergezet, een verrassing dus als ze straks thuis komt!!

Wedstrijd Tilburg
2 Mei 2004


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 15:25

ziet er goed uit!

leuk beesie

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132039
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 15:29

TS is op de hoogte gebracht van de te grote foto's, er wordt momenteel aan een oplossing gewerkt Knipoog

[edit] Helaas is het (nog) niet gelukt om de foto's te verkleinen, vandaar alle te grote foto's vervangen door een link [/edit]

[edit2] Foto's wederom geplaatst [/edit]
Laatst bijgewerkt door Oscar op 02-05-04 18:50, in het totaal 2 keer bewerkt

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 15:38

Wat rijd je met korte beugels? Verward
Leuk paardje hoor

mijndario
Berichten: 1857
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: Sittard, (Munstergeleen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 15:41

Paardrijden is leuk...smile Knipoog
Misschien moet je je beugels 1 gaatje langer doen, je zit ook iets naar voren; relax en schouders naar achter Knipoog Haha!
En Timeless is echt een chique paard
Laatst bijgewerkt door mijndario op 02-05-04 15:42, in het totaal 1 keer bewerkt

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 15:41

Te groot of niet, ik vind ze super Echt heel mooi!! Ze zit in iedergeval lekker te werken! Haha!

CK88

Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 15:47

ze moet wel iets mee achterover gaan zitten, maar leuk paardje Lachen

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 15:52

Whaa echt zo;n geweldig beestje, dat koppie raaauw

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 15:55

heej!
kei leuke foto's, ik heb je helaas niet meer zien rijden, maar je had in de 1ste proef 152 punten en in de eerste proef 153 punten. Ik heb je eigenlijk ook niet echt meer gezien, want ik was aan het longeren, maar bij mij ging het niet echt goed, ze was erg gespannen, en was overal mee bezig behalve met mij Knipoog maar ondanks dat had ik toch nog in de eerste proef 167 punten en in de 2e proef 160.. dus best redelijk voor mijn eerste buiten wedstrijdje Knipoog

sissie

Berichten: 525
Geregistreerd: 06-03-04
Woonplaats: Nijlen (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 16:31

Ik vind het een leuke combinatie! Mooi paardje ook, loopt mooi! Maar ze moet oppassen, zoals op foto 2 heel duidelijk zichtbaar is dat haar rechterhand niet over de manenkam naar links gaat... Ik heb dat probleem ook, en weet het niet van mezelf, 't is altijd mijn instructrice die me erop attent maakt *LOL* . Misschien wel handig.
Verder echt mooi hoor!

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 17:20

Dat zijn weer topfoto's! Ziet er goed uit. Timeless ontwikkeld zich goed maar zie ik daar nu een springzadel tijdens de dressuurproef.. Knipoog oe toch!!! Haha! Haha! Haha! Weet iemand ook al de uitslag?

Biebel

Berichten: 1353
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Son

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 17:21

Echt heeeeele leuke foto's Marieke!!!! Super gedaan, hele mooie momenten ook. Enne....tja....het object.... Knipoog Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 18:32

LEUK!!!!!!!!!!!!!!!!!!! foto's zijn mooi geworden!!
het was me het dagje wel!!
eerst gisteren een feest gehad wat veeeeeel te laat werd en waar veeeeeel te veel gedronken werd . om half 4 naar bed en om half 8 eruit. maar dat doe ik wel vaker

De korte beugels zijn van het losrijden, mijn lady is namelijk bang van zandvlekken in gras ed en dat kan nog al eens resulteren in wat sprongen. net voordat ik de ring inging heb ik ze met 2 verlengd zoals ik thuis ook altijd rijd. misschien heeft marieke wel foto's uit de proef, daar kun je het zien dat ze langer zijn

eerst proef was zwaar klote, ze is donderdag naar de tandarts geweest en die zei dat het wel en weekje zou duren voor ze weer lekker liep. en dat was de eerste proef wel te merken ze was ergens bang voor en liep te fiets. hoe ik aan die 153 pnt ben gekomen is mij een grote vraag onderin de 140 was beter geweest, linker galop op de volte ging ik er 3 keer uit, zelfs terug naar stap, heb nme zweep overgepakt.... dus dat was niet veel.
2de proef liep ze veel beter en daar waren de punten ook wel naar. heb alleen mijn coupons nog niet.

Op de terugweg krijgen we een lekke band, klapband met de trailer!! staan we daar met times op een parkeerhaven langs de snelweg 10 km voor huis. Gelukkig hebben vrienden van me ouders een garage en kon hij komen. Gelukkig had hij ook een speciale krik (??) en konden we times er op laten staan. na 1,5 uur waren we eindelijk thuis.

Zondag ga ik weer en ga ik het opnieuw proberen

Bayan
Berichten: 1598
Geregistreerd: 18-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 18:36

je hebt hem erg mooi aan het lopen
maar zit je wel makkelijk met zo'n korte beugels
lijkt me nogal ongemakkelijk
chique en mooi paard!

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 18:39

Vonneke, je hebt echt een kei leuk paard! Heel herkenbaar zo met die scheve bles Haha!
Times liep met losrijden leuk, een beetje onzeker was het nog wel allemaal (maar wat wil je met een 4 jarige Haha! )

Ik vond het een leuke wedstrijd. Ben blij dat ik deze 'rustige' heb gekozen als debuut voor Silly (heb je me d'r op zien zitten bij de trailers? Dat moet haast wel, ik kon over de vrachtwagens heen kijken, zo hoog ging Silly Knipoog ).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 18:41

dat heb ik niet gezien, ik was wel speciaal even terug gekomen om naar je te komen kijken!!
me vader was over de zeik en wilde gaan maar ik wilde je nog even gaan kijken, en hoorde je nog vertellen tegen je vriendin dat als je ging galopperen er niets aan de hand is haha!!
wat heb je gedaan?

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 18:43

Weer super mooie foto's van Times.... Ziet er weer netjes uit hoor

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 18:43

Het ziet er netjes uit! idd jammer van je beugels maarja zoals je al zegt was t in de proef beter! Ze gaat met sprongen vooruit!
Was die band met de nieuwe trailer gebeurd?

Marinke

Berichten: 2584
Geregistreerd: 15-12-02
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 18:48

Wauw...... wat een ontzéttend leuk en mooi paardje zeg!!!!! Dat koppie..... geweldig, die heeft echt een superleuke uitstraling Lovers
Hele mooie foto's ook

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 18:52

De trailer was van vrienden van me vader, banden waren nog helemaal nieuw, zal waarschijnlijk een spijker ofzo in gezeten hebben.
Gelukkig keek marieke (orionneke) achterom en zag de trailer flink schudde, times bleef gewoon voor uit het raam kijken de doos!!

ik zie zelf ook wel dat die korte beugels er belachelijk uitzien toch is hard aan werken

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 18:53

vonneke schreef:
dat heb ik niet gezien, ik was wel speciaal even terug gekomen om naar je te komen kijken!!
me vader was over de zeik en wilde gaan maar ik wilde je nog even gaan kijken, en hoorde je nog vertellen tegen je vriendin dat als je ging galopperen er niets aan de hand is haha!!
wat heb je gedaan?


Ja, die achterlijke knol van mij... in galop is er niks aan de hand Frusty Haha!

1e proef 1e met 172, tweede proef ernstig de weg kwijt en 150 Schijnheilig Bloos

Zonnetje81
Berichten: 18674
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-04 19:04

Ja ja het was inderdaad ons dagje wel, sow eej, nie zoveel meer zuipen ikke denk ik hahahaha. Maar fotos maken met een kater is ook iets!!

Verder is het allemaal goed gekomen met onze klapband!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 19:04

Afbeelding

deze foto vind ik zelf erg mooi, en daar zit ik ook recht haha!!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 19:29

Ziet er echt super uit ! OK dan!

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 20:00

zozo, ziet er weer netjes uit hoor! Maarja, je moet natuurlijk ook wel het goede voorbeeld geven nu aan mij he Schijnheilig Maar echt heel netjes hoor! En mooie fotos Marieke Cheese!