Opening Divoza in heteren...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

de nieuwe winkel van Divoza is....

zeer mooi
6 (37%)
het kan der mee door
7 (43%)
echt een winkel waar ik nooit meer naar toe ga
3 (18%)

Totaal aantal stemmen: 16


Silenzio

Berichten: 652
Geregistreerd: 18-03-04
Woonplaats: Oegstgeest

Opening Divoza in heteren...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-04 09:23

afgelopen 30 april opende Divoza haar deuren in Heteren.
Zijn er nog mensen van bokt daar geweest?

wat vonden jullie van die opening?

persoonlijk vond ik het een mooie winkel alleen VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLL te druk... op 1 m2 stonden ongeveer 3 mensen... je kon je kont niet keren en zo'n dikke reet heb ik niet hoor (vind ik zelf dan Knipoog )

Anky was der ook om handtekeningen uit te delen, maar wat was die chagerijnig zeg... der gezicht stond op 7 jaar onweer...

en het viel mij ook op dat er veel penny meisjes waren... vooral voor de handtekeningen tafel.... wat heb je eraan? vervalsen mag niet en geld opleveren doet het ook niet.... Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 09:49

Ik ben nog niet geweest. Ik ga later wel in de hoop dat het dan een beetje rustiger zal zijn. Heb je nog leuke dingen gekocht?
En over Anky, haar vader is niet zo lang geleden overleden. Ik kan me voorstellen dat je het dan nog wel eens zwaar hebt met zulke promotiecampagnes voor een ruitersport speciaalzaak.

Levita

Berichten: 1416
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 11:00

Ik ben ook geweest en idd VEEL TE DRUK Ziek ! Maar wel allemaal mooie spulletjes gekocht! We hebben een uur in de rij moeten staan om af te rekenen. Ik leek wel gek ! Maar we hadden zoveel moeite gedaan om die spulletjes te vinden , dat ik ook wilde afrekenen ook.

Deze week ga ik terug om de winkel is rustig te bekijken!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 11:02

Leuke winkel, alles netjes bij elkaar staan, maar mooi? Het is niet echt aangekleed vind ik. Het is gewoon recht toe recht aan: hier liggen de zadels en daar de rijbroeken.

Ojasper
Berichten: 1211
Geregistreerd: 29-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 11:05

Ik ga deze week eens kijken, ben benieuwd!

carina

Berichten: 2784
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 13:23

Hmm, kan er weinig van zeggen. Het was zo druk dat je van de winkel zelf eigenlijk niks kon zien.... Scheve mond Van de week ga ik nog even langs, dan krijg je vast een beter beeld van de winkel

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 13:27

Ik ben gewoon zaterdag maar naar zoetermeer geweest.. Haha! Stuk dichter bij huis *LOL*

En ik heb een onwijs leuk hoofdstel gescoord Tong uitsteken

Silenzio

Berichten: 652
Geregistreerd: 18-03-04
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-04 21:02

nee ik heb niks gekocht was me iets te druk bij de kassa... Knipoog

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 23:12

Van de week maar eens terug, een uur in de rij gestaan en het einde kwam nogsteeds niet in zicht helaas!
Wat ik vooral top vond was de uitgebreide boekencollectie *LOL* had 2 hele mooie gezien, en die ga ik van de week dan maar halen!

Tralala

Berichten: 1145
Geregistreerd: 06-02-04
Woonplaats: Overal en nergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 23:37

Hmmmm..... Ik heb ruim TWEE UUR in de rij voor de kassa gestaan.... en was niet helemaal (lees=helemaal niet) tevreden over de manier waarop e.e.a. geregeld was. Ik heb verschillende mensen zien flauwvallen van de hitte!
Verder was het zo druk dat je niet eens kon zien of je wel de goede artikelen afrekende en of ze het ook daadwerkelijk in je tas stopten. (ik heb een staartbeschermer van eskadron a 22,95 wel betaald, maar niet meegekregen, maar ik word morgen teruggebeld door ze dus heb nog hoop).

De winkel zelf vond ik wel okee, ze hebben eigenlijk wel alles van ik nodig zou kunnen hebben. De aankleding vond ik een beetje hetzelfde als de horseworld (of hoe het ook mag heten) in Nieuwegein. Niet zo bijzonder, wel redelijk praktisch ingedeeld.
Het is voor mij iig dichterbij dan Zoetermeer of Leek, dus er is wel een kans dat ik er nog eens te vinden zal zijn ja...

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 00:45

Anky chagerijnig? Dat kan ik me niet voor stellen. Eerder verdrietig.
Haar vader is pas geleden overleden.


Ik ben er nog niet geweest, maar Heike had me mee gevraagt. Dus misschien zie ik hem binnenkort.

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 10:17

Verschrikkelijk zo druk.. Ben maar heel even binnen geweest daarna gauw buiten in de zon gaan zitten.. En me vriendinnen hebben ook 2 uur in de kassarij gestaan.. Wat een drama..

Wat ik van de winkel zelf vond echt geen idee heb er weinig van kunnen zien door de drukte..