nieuws "naamloos" en alles op het land

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23435
Geregistreerd: 09-04-01

nieuws "naamloos" en alles op het land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-04 23:06

We hebben haar inmiddels betaald en gedoopt tot Oro Iluvia, roepnaam Iluvia.
We hebben haar donderdagavond betaald en nog even zitten praten met de vorige eigenaar en die vertelde mij dat ze papieren heeft (whaa) dus ik snel thuis in haar lip kijken, en ja hoor een tatoeage. De naam Iluvia houden we dus maar aan tot ik de papieren heb.

Vanmorgen hebben we haar de trailer in gehesen (ze wou er niet in voordat ik de hele trailer had leeggehaald, dus tussenschot e.d. eruit, en bij aankomst stond ze te trillen van angst. Dus we hebben haar voorzichtig de trailer uitgehaald en bij Katinka op het land gezet, die waren al vrij vlot goede vriendjes. Sharif vond haar ook bere interessant en mevrouw is vreselijk hengstig en toonde totaal niet angstig naar Sharif dus die hebben ook even samen gelopen en ze is gedekt, maar we gaan er niet vanuit dat ze drachtig is aangezien Polly ook niet drachtig is geworden van hem.

Polly is ook weer thuis, ook tussen haar en Iluvia gaat het prima. Voor Sharif hebben we nu 2 weilandjes gemaakt een beetje apart van de merries en die staat er nu ook weer rustig bij, en de 3 dames staan gezellig samen in het land..het gaat dus super!

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 10:33

Super dat het zo goed gaat!!!!!

Dennis mist Pol wel een beetje, hij moet het nu met Roos alleen stellen. Nog eventjes, dan word het echt weer rustig hier op het land. Gister Polly weer naar huis, vrijdag Tess weer.