rijden met cap?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

rijden met cap?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-04 21:04

hey

wat ik me afvraag is of jullie met je cap rijden zo ja of nee en wat hier de rede van is!

Beauty rij ik zonder nadenken zonder cap. Waarom Verward Tja, gewoon, hij is zo betrouwbaar *LOL* Maar toen ik een paar weken een tractor tegen kwam en Beauty echt bijna de sloot in sprong en helemaal knetter werd (pony van 30 jaar, maar goed) kon ik mezelf voor m'n kop slaan . Het is goed gekomen, ben blijven zitten en we hebben onze (rustige) buitenrit verder afgemaakt Haha!

Lady rij ik altijd met cap. Waarom: tja, gewoon zonder nadenken doe ik die altijd op. Vooral omdat ze nogal eens rare sprongen kan maken en voornamelijk buiten soms vrij gevaarlijk doet Verdrietig (moet dat paard toch maar eens beter gaan opvoeden Haha! ) Stel dat ze een keer een sprong opzij doet en ik vlieg eraf! Tja, dan heb ik toch liever m'n cap op!

Wat doen jullie?

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 21:10

Er zijn al zoveel topics van geweest, gebruik de zoekfunctie even.
ik weet dat het dom is maar soms rij ik gewoon zonder cap.

jarrah

Berichten: 3617
Geregistreerd: 03-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 21:14

Ik rijd ALTIJD met cap, dat is sowieso verplicht bij ons op stal tot je 18de Haha! (nog maar een paar maanden Knipoog )
Maar mijn pony had vaak last van peper in dr kont en kon af en toe zo gek als een deur zijn Bloos!
En ik ben nu bezig met mijn 4-jarige merrie inrijden en dat doe ik ook altijd met cap, hoewel het echt een eersteklas schatje is, die er nog niet eens over nadenkt om mij eraf te gooien Haha!

verootjoo
Berichten: 35642
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 21:19

sjeje, dit is nou al het miljoenste topic over die cap. Ja ik rij altijd met cap.

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 21:30

[VMR] rij jij met of zonder cap?
[VMR] rijden met of zonder cap?
[VMR] Cap?
[VMR] cap of niet....
[VMR] Met of Zonder cap rijden .......
[VMR] Met cap of zonder?
[VMR] Rijd jij (altijd) met cap?
[VMR] rijden jullie altijd met cap?
[PP] De ego-trippers zonder cap...
[PP] Waarom toch geen cap?
[PP] cap
[PP] Rijd jij met cap?
[PP] wie rijd er allemaal met cap en wie niet??
[PP] wel of geen cap?
[PP] zonder cap

om je even wat lectuur te geven Vork

O ja zelf rijdt ik altijd met cap. Ik geloof niet in het sprookje van het paardje dat nooit een stap verkeerd zet(ik reed 3 jaar met Evita, 3 jaar met wat bokkensprongen en wat schrikacties en vreemde bewegingen, en nooit was ik ervan af gevallen, ik was er zelf ook van overtuigd dat ik haar goed genoeg kende om er niet vanaf te tuimelen. Maar op 1 dag dat ze plots hup met haar hoofd tussen haar knieën ging, en katleen met haar hoofd naar de grond. De jaren daarna ben ik ook nooit meer gevallen van Evita, maar die ene keer was het wel raak ondanks hoe goed ik haar kende, en ik was toen maar al te blij dat ik mijn cap ophad want ik kon het zand er fijn vanaf kuisen.), ik heb ook geen last van haar dat in de war ligt, geen cap die knelt of niet goed zit, en geen last van een zweethoofd. Vork . Dus ik heb zelf geen enkele reden om geen cap te dragen.

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 21:46

Zie inderdaad de links alhier Lachen. Verder loopt er op dit moment ook nog een topic over of het stoer is of niet zonder cap te rijden.

Ik zet een slotje.