Loesje liet me schrikken :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Loesje liet me schrikken :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-04 20:22

Vandaag zijn we met Loesje & Punky naar de hei geweest.
Op een gegeven moment zaten we op een bankje wat uit te rusten en de pony's waren heerlijk aan het grazen.
Loesje kwam voor mij staan en daarna liep ze weer naar de zijkant om achter het bankje te gaan staan. Op dat moment glipte het touw weg (had nog iets in mijn handen) en toen ik het het touw wou pakken, was loes al weg. het ging allemaal zo snel.. Ik ben er dus als een gek achteraan gerend. Gelukkig waren we best achteraan op de hei en heeft Loesje astma dus besloot ze op een gegeven moment toch maar stil te staan.

Ik was op dat moment zo blij dat loes het benauwd had.. klinkt stom maar anders was ze dus een mega drukke weg opgerend! Het ging ook allemaal zo snel!

Voor de rest was ze super braaf en hebben we nog heerlijk een tijd gewandeld!

loes14
Berichten: 234
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: silvolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 20:23

gelukkig dat je dr nog kon pakken!
maar wel op blijven letten he?

Bashuk

Berichten: 771
Geregistreerd: 13-03-04
Woonplaats: omg.breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 20:34

jeejte inderdaad wel op blijven letten zeg , want ik ken iemand die zijn paard een keer uit zijn handen is verloren en dat paard is de weg opgechoten en harstikke doodgereden. neem ook altijd een touw mee en blijf gewoon opletten.

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 20:35

Oeff dat je haar nog kon pakken.. maar volgend keer wel iig opletten (maar rij je op loes? )

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-04 21:17

Nee loesje is een shetlander, van 29 maar doordat ze langs het bankje liep bleef het touw een soort van haken en daardoor werd het uit mijn handen getrokken, ik stond meteen op en wou het pakken (was echt een fractie van een seconde) maar toen was ze al weg

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 22:05

Wow, nouja gelukkig is het nog goed afgelopen zeg! Als je bedenkt wat er allemaal had kunnen gebeuren... Nouja volgende keer ietsje beter opletten Lachen

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 17:36

Stoute Loesje!
Gelukkig kreeg je haar weer te pakken!

Duncan

Berichten: 1562
Geregistreerd: 02-05-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 17:45

gelukkig maar, lief paardje....(denk ik, hihihi)