Hengstenhouder Brummen veroordeeld

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Hengstenhouder Brummen veroordeeld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-04 16:09


Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Sanne86

Berichten: 966
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 16:52

gadver hier kan ik echt kotsmisselijk van worden, snap echt niet wat die kerels bezield....

Go jij! Go jij!

SuusJa

Berichten: 3042
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: Druten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 17:05

Net goed, hij mocht wel langer zitten. Vind het behoorlijk kort eigenlijk, die meisjes die hebben heel trauma aan over gehouden waarschijnlijk en die durven dingen niet eens meer, en dat bij 4meisjes, jezus, die man mag van mij wel 10jaar celstraf!

Geluk is een richting, geen punt -Loesje

flowerxxx

Berichten: 2070
Geregistreerd: 26-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 17:26

2,5 jaar - half jaar voorwaardelijk- 1/3 van de straf - voorarrest. Er blijft maar een aantal maanden over dat hij echt vastzit.

Maar je weet natuurlijk niet waarom de straf zo laag is (wat er precies is gebeurd etc).

mijndario
Berichten: 1857
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: Sittard, (Munstergeleen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 17:41

Lijkt me vrij duidelijk hoe het daar staat hoor!
4 meisjes misbruikt...
Tjeezus Scheve mond Wat bezielt die f l i k k e r

A Great Pleasure in Life is doing what People say You cannot


joyce B

Berichten: 16375
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 17:51

Daarom was mijn moeder toen ik als 12/13 jarige pony's ging verzorgen erg blij dat ik dat bij een oud vrouwtje ging doen, en niet bij een alleenstaande boer daar in de buurt... Die had niet zo'n goede naam, maar nooit heeft iemand een klacht ingediend...

Die mannen maken misbruik van hun macht door de paarden die ze hebben. Die meiden willen graag verzorgen en raken aan de dieren gehecht... Dan kom je makkelijk in een afhankelijke positie...

Ik hoop dat die meiden er een beetje goed mee om leren gaan, want dit zijn dingen die je je leven lang kunnen blijven achtervolgen...

Charaz

Berichten: 24278
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 18:12

wou eigenlijk net zoiets als joyce B typen, deze man heeft ze waarschijnlijk (dat weet ik natuurlijk niet) niet met geweld verkracht, maar meer met woorden zover gekregen.

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

siko

Berichten: 2426
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 18:33

Oh gatsie! Zie ik vanmiddag ook net een advertentie op marktplaats staan, waarin ook zo'n vies kereltje (weet ik natuurlijk niet zeker!) om jonge meisjes vraagt om zijn haflinger te verzorgen. Blijkt hij ook nog eens uit Brummen te komen...

Heel naar voor die meisjes! Ik hoop voor ze dat ze er weer boevnop komen.. gatsie... Ik heb er echt geen woorden voor!

Awaiting: baby Spot
[KS-MK] Spot(s) or not

LisetteSugar

Berichten: 476
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 18:37

Vreselijk, zeg! Ik vind 2,5 jaar met een half jaar voorwaardelijk echt veelste kort! Ach ja, we leven in een raar land...

Pluk de dag
Voor je in een vaas eindigt...

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 18:51

LisetteSugar schreef:
Vreselijk, zeg! Ik vind 2,5 jaar met een half jaar voorwaardelijk echt veelste kort! Ach ja, we leven in een raar land...


100% mee eens, denk eens om die meisjes die er een enorm trouma aan over hebben gehouden. Dan te denken dat hij al weer over 2,5 jaar vrijkomt.........

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 18:51

Nou en dit is echt niet de enige hoor Verdrietig

Sil1

Berichten: 64
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 19:21

Veelste korte straf!! Wat een eikel zeg.

LBLGypsyCobs

Berichten: 8886
Geregistreerd: 01-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 19:32

Ik ben zelf samen met 7 andere meisjes 3 jaar aangerand door een oudere man die weien vol Shetlanders als lokaas had.
Hij heeft geen gevangenis straf gehad en 4 van ons kregen 500 gulden schadevergoeding.

De psychische problemen die het oplevert koop je daar echt niet mee af en het heeft mijn jeugd en die van de andere meisjes echt verziekt.

Ik wens de 4 meisjes die dit bij deze hengstenhouder is overkomen veel sterkte en laat je nooit wijsmaken dat je het uitgelokt hebt of je niet genoeg verzet hebt. Zo iemand misleidt je gewoon.

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 19:36

Wat een Fl*kker zeg !!! Hij had wel een paar jaar langer in de bak mogen krijgen van mij !!! Ik kan me hier zo kwaad om maken dat er van die mensen zijn !!! Bah Boos!

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)

breezerlover

Berichten: 303
Geregistreerd: 31-01-04
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 19:55

Jezus wat kunnen bepaalde kerels toch rare mannetjes zijn zeg.. !!
mann.. en dan weer binnen zo'n korte tijd weer vrij zijn..
Wat zouden die meiden wel niet denken als ze hem weer tegen komen.
Zijn ze er net vanaf worden ze misschien weer panisch van die man.. !!
Dat blijft hun jarenlang achtervolgen..

Heb er zelf ervaring mee met een man in Veldhoven..
Rare man was het !!

Lieffii, kzOu je missen moppii.. Wie gaat er allemaal naar Geldermalsen ?? Pb me ff..

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 20:52

mocht ik het recht in eigen handen hebben, ik zou voor hakkie takkie weg zakkie zijn ~~}>
2,5 jaar, waarschijnlijk staat hij al vroeger terug buiten en kan hij weer als een normaal mens leven. Die meisjes zijn hun hele leven gestraft, ik hoop maar dat ze sterk genoeg zijn om zich er over heen te zetten. Ik denk ook hetzelfde als Jocye B, zo pony's zijn ideale lokazen voor meisjes Boos!

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Cute

Berichten: 2659
Geregistreerd: 08-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 21:01

Echt verschrikkelijk voor die meiden.
En tja...die celstraffen slaan echt nergens op hier in dat softe Nederland. Zelfs als je iemand vermoord word je na een paar al jaar weer vrij gelaten, zeker als je een beetje een goede advocaat hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 22:49

ZO, dat is dus het definitieve einde van zijn loopbaan als hengstenhouder en alles wat erbij komt.

Rien ne va plus!

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 22:58

Wat een domme lul zeg!

There is no reality, only perception.

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 00:08

echt walgelijk, ik vind die straf VEEL te kort !!!

-

Insider
Berichten: 592
Geregistreerd: 28-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 09:14

2,5 jaar te kort? nee hoor. Laat hem maar eerder vrij, dan word hij door de omgeving wel afgerekend voor zijn daden. Dat is toch zijn grootste straf, als iedereen hem met de nek aankijkt. Iedereen weet toch om wie het gaat. En nu kan hij zijn gezicht voorlopig uit beeld houden door in de cel te moeten.

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 09:31

Dit moet ook een waarschuwing zijn voor ons als ouders. Vroeger ging ik ook altijd naar zo'n paardenman en opeens voelde hij aan mijn borsten. Maar thuis heb ik niks gezegd(schaamte?) ik bleef wel gaan(vraag me niet waarom) en ook mijn vriendinnen. Vorig jaar zijn we erachter gekomen dat een meisje van de rijvereniging misbruikt was door de eigenaar van haar paard. En ook zij had thuis nooit wat gezegd!
Totdat ze instortte.
Dus ouders let op en praat met je kinderen, maak het onderwerp bespreekbaar. En insider, wat als hij nu gaat verhuizen en vlak bij jullie een henstenhouderij zou beginnen? Mij lijkt TBS meer op zijn plaats( of een brandmerk midden op zijn voorhoofd)

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 09:36

xKatleentjex schreef:
mocht ik het recht in eigen handen hebben, ik zou voor hakkie takkie weg zakkie zijn ~~}>


Hoe gek het ook is je blijft en durft de stap niet te nemen. Als je hier geen ervaringen mee hebt, is het heel makkelijk praten!

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 10:31

Lovely schreef:
ZO, dat is dus het definitieve einde van zijn loopbaan als hengstenhouder en alles wat erbij komt.

Zou het??
Volgens mij heeft ie nog een paar broers die het tijdelijk over kunnen nemen? Knipoog

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 11:35

Bah, de vierzerik..... Misselijk volgens mij zijn er vele mannen die pony's/paarden als lokaas gebruiken om jonge meisjes om zich heen te verzamelen. Te walgelijk voor woorden.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ImkeTarek, Jeanetdb, riannhuh en 81 bezoekers