Oeps!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Oeps!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-04 11:43

Eergister belde de boer op waar Amber staat: samen met haar maatje (Stentor)hadden ze zijn twenterpaard alle hoeken van het wieland laten zien en nu stonden ze helemaal achter: of we wel wilden komen om ze op t goeie stuk terug te zetten...
Prima; alles klaar en de boer vertelt dat hij Amber graag bij zijn paard in wil hebben. Ik vertelde dat ik haar liever bij Stentor wilde houden.
Kom ik er gister: zie ik haar toch bij ZIJN paard instaan!! Boos!
Potverdorie dacht ik, ik had toch duidelijk gezegd dat ik dat niet wilde?! En nou heeft hij haar er ook nog zelf bij in gezet! Zonder mijn toestemming!! Ik was dus best woest en voor de verandering zou ik er echt iets van gaan zeggen: Alet laat niet over zich heenlopen was het motto!!
Dus de boer komt eraan en ik verzamel al mijn moed Cool en zeg hem dat ik het wel raar vind dat hij haar nu bij zijn paard heeft ingezet, omdat ik duidelijk had gezegd dat ik dat niet wilde! Dan had hij de dag ervoor eerlijk moeten zijn tegen me!
Zijn gezicht betrok en hij vertelde dat zijn paard helemaal onrustig was en Amber de enige was die hij te pakken kon krijgen om erbij in te zetten, zodat hij kalmeerde... En het was de bedoeling dat Stentor er later ook bij in zou komen...
Oeps!!! Heb later mijn excuses maar aangeboden voor mijn voorbarige conclusies, maar voelde me er toch wel banketstaaf om... Scheve mond
Maarja, in combinatie met zijn opmerking van de dag ervoor leek het zo klaar als een klontje; niet dus...
Zo irritant dat dit me dan zo lang dwars kan zitten Scheve mond

Faber quisque fortunae suae



ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 12:38

owwh, heel herkenbaar hoe een stomme reaktie van jezelf heel lang op je maag kan blijven liggen. je zou geld geven om alles terug in te kunnen slikken dan hé Schijnheilig Knipoog !

Morrie

Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 12:57

Citaat:
owwh, heel herkenbaar hoe een stomme reaktie van jezelf heel lang op je maag kan blijven liggen. je zou geld geven om alles terug in te kunnen slikken dan hé


héé *verbaasde blik* ben ik dan niet de enige die dit heeft Schijnheilig Verward

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-04 13:03

haha nou blijkbaar niet... ja ik kon mezelf wel voor mn kop slaan zeg Scheve mond
lekker snuggere actie; niet dus!

Faber quisque fortunae suae

Morrie

Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 13:11

ja dat gevoel ken ik....

ik heb het momenteel ook ff, ook iets stoms gezegd.....voortaan maar ff tot 10 tellen en Lips are sealed

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 14:08

ik hebd at soort dingen ook regelmatig hoor, en iedere keer leer je er weer van Knipoog

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-04 19:00

Nou, ik voel me wel gesteund hiero Haha! Het lijkt wel lotgenoten contact hihi.
Vandaag weer geweest en alles was koek en ei, heb maar even geholpen met draden spannen om t (voor mezelf) wer goed te maken.

Faber quisque fortunae suae


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Appelien, Pommier, vilheide en 45 bezoekers