kont naar buiten bij longeren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

kont naar buiten bij longeren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-02 11:37

Ik ben jamaica een beetje aan het leren halt te houden aan de longeerlijn. Dit doet ze op zich prima, als ik zeg: Haaahaaalt (snappie Haha!) stopt ze braaf, maar keert haar kont naar buiten, en gaat mij aan staan kijken.
Wat doe ik hier aan?
verder doet ze het super aan de longe


Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 14:19

Het kan te maken hebben met je houding. Als jij een passieve houding aanneemt (ontspannen, knieen los, handen voor je buik, schouders los) dan kan ze dat zien als uitnodiging om naar je toe te komen. Misschien uit ze dit door zich naar je toe te draaien.

Wat ik zou doen, is heel kort halthouden en meteen weer wegstappen. Zelf een actieve houding aannemen.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 15:31

wat je kunt doen is de longeerlijn korter nemen voor het halthouden en je dan naar zijn achterhand begeven als hij naar je toedraait, dus om hem heen draaien zodat hij zich niet van je af kan draaien met de achterhand.

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 21:28

ik ken het, nicky deed precis hetzelfde. dit kwam bij haar voornamelijk omdat ik haar in het begin alleen liet halthouden, als ze van hand moest veranderen of als we gingen stoppen. ze moest dan altijd na halt naar mij toe komen als ik dat zei, en dan ging ze altijd klaarstaan.

ik heb het toen gewoon tussedoor veel geoefend, om haar zo duidelijk te maken dat halt niet gelijk komen is. na enige tijd kreeg ze het door en deed ze het minder (zeg nooit niet Knipoog )

nou, succ6!

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 bezoekers