Oke, eindelijk een verslag van de apeldoorn meeting!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Oke, eindelijk een verslag van de apeldoorn meeting!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-02 18:32

Jaja, eindelijk haha. Haha! Ik ga het proberen.. als jessica of dorée nog iets toe te voegen hebben, moeten ze t maar zeggen! Haha!

nou, vrijdag ochtend eerst opweg naar Deventer, waar ik naar Robin ging kijken. Eindelijk daar aangekomen naar Robin's stal gelopen, hij was echt heel vrolijk daar. Losgelaten in de buitenbak en hij liep alleen maar met zn oortjes naar voren, te hinniken en lekker te rennen en spelen. Werd er best gelukkig van om hem zo te zien! Lovers Toen hebben we hem gepoetst en opgezadeld en ik derop! Maar het begon te regenen.. maar ik kan daar echt wel tegen dus gewoon gaan rijden! Schijnheilig Na 15 min. in de regen gereden te hebben begon het te hagelen en was ik klets nat. Boos! Dus toen toch maar gestopt.. jammer maar helaas. Gelukkig heb ik wel even gereden en hij kon alles nog. Haha! Wijken, schouderbinnenwaarts, galopswissel, noem maar op! Lovers
Toen zijn we naar Apeldoorn gereden! Was best wel zenuwachtig, want ja ik zou er 3 nachtjes blijven, hè. Schijnheilig
Aangekomen bij de flat van Jessica kwamen we er achter dat er helemaal geen lift was. "hee waar is de lift nu?"hmm, die was er dus niet en we moesten naar de hoogste verdieping lopen met mn koffer en al mn spullen. Schijnheilig
Oke, we moesten het een na laatste huis hebben dus helemaal naar achter gelopen en aangebelt. *bibber bibber* was best wel zenuwachtig. *LOL* Ik geloof (zover ik me kan herinneren Verward ) dat de oppaskindjes van Jes open deden. En jes met lieve Damian (zoontje) kwamen al aanlopen. Lovers Nou even kennis gemaakt enzo en mn pappie gedag gezegd en gaan zitten op de bank. *plof* Schijnheilig Foto's gekeken enzo, was wel leuk. Van Danny en Obsession, en van Robin. Lovers
Het was heel leuk allemaal.
's middags kwam Dorine_81 ook even langs, die de volgende dag jarig was.
Dat was ook heel gezellig! Beetje gekletst enzo.
Toen kwam 's avonds Dorée nog langs, met papatjes! Vingers aflikken Vork Ook heel gezellig. Toen kwam ik er achter dat Dorée echt maf was! *LOL* Maar wel lief hoor dildodee. Lovers
Toen zijn we eerst naar Obsession's stal gereden. Echt zwaar mooie stallen daar. Kwijl En helemaal achterin ergens kwam een heeeeeel mooi hoofd uit de staldeur, echt een hoofd met een hengstenuiterlijk. Kwijl Lovers Dat was Obsession dus! Even eruit gehaald (geloof ik.. haha) enzo, echt een kwijlbeest zeg! Kwijl Toen zijn we naar Danny gegaan. Echt een moppie Lovers hij kon kusjesgeven en dat moest ie bij mij dus ook heel vaak doen Haha! Schijnheilig echt een lieffie was het.. veel geknuffeld enzo maar toen zijn we weer terug gegaan. Toen hebben we nog de hele avond gebokt, geloof ik. En zijn we rond een uur of half 3 Verward naar bed gegaan.
De volgende ochtend weer opgestaan, 1 oppaskindje van Jessica was er nog, en die werd rond een uur of 1 opgehaald. Daarna meteenin de auto gestapt en naar rotterdam gecrossed. (doree was ondertussen ook alweer aangekomen bij jes) we gingen naar tentenkamp. Vingers aflikken Veel spulletjes enzo maar ik had niet echt veel gekocht. Alleen wat spul voor mijn leren laarzen en nog een poets handschoen met cactusriet ofzo (weet niet meer hoe het heet, was iig van cactus haha) en aan de andere kant schapenwol.
Jessica en Dorée wilde heel stout doen.. Ze wilde eerst bij de hoofdstellen bij een hele dure het kaartje eraf halen en van een goedkopere het kaartje aan het dure hangen. }> Tsk, stoute dorée en jessica! }> En hetzelfde bij de bandages.. het prijsje van 2 bandages op 4 bandages geplakt. Jammer genoeg was dat niet gelukt en belandde we op het politiebureau.
Nee geintje. Schijnheilig *LOL* Het was niet gelukt dus ze moest alsnog 50.- Verward voor 4 bandages.
Toen zijn we naar de Mac Donalds gegaan in Rotterdam. Waar Doree heel grappig was met het drinken (gooide ze dus op de grond, stond al bij kippenhok) en waar Damian sjans had met een heel lief meisje. (even voor de duidelijkheid, damian is pas 16 maanden ofzo, toch jes?)
Nou, in ieder geval, het meisje kwam steeds voorbij rennen en ze keken elkaar heel verliefd aan steeds! Echt cutie! Lovers Toen had Jessica Damian uit het stoeltje gehaald en zijn ze samen gaan dansen. Verward En ze hebben elkaar zelfs een kusje gegeven, echt zo sweeeet! Lovers
Nou, toen weer naar Apeldoorn gereden. Onderweg naar Apeldoorn begon het super hard te sneeuwen, we waren toen nog in Rotterdam.
Toen we eindelijk in Apeldoorn waren lag er dus super veel sneeuw en het sneeuwde nog steeds!
Er kwam veel twijfel of we nog wel moesten rijden met Obsession, want we moesten over de weg met hem naar de binnenbak..
Overlegt met Nonnie en Prisca (geloof ik?) op MSN en we hadden toch besloten om het te proberen. Obsession gepoetst en opgezadelt en gaan rijden! Pling Obsession was super vervelend, maarja, toen jes vroeg of ik er nu op wilde of morgen omdat ie zo vervelend was.. waarom nu niet hè? Dus toen er op gegaan. Hij reed echt zwaar lekker! Maar was wel aan het kloten *LOL* Echt heel vreemd het leek alsof ie voor omhoog kwam maar dat was niet echt. Ondanks alles wel heerlijk gereden! Lovers
Toen weer terug naar stal en Obsession in de stal gezet en naar huis gegaan. Gaan BOKKEN Vork (hoe kan het ook anders hè..) en 's nachts rond half 1 naar buiten gegaan om te gaan sleeën! Er lag nl. echt zwaar veel sneeuw daar (toen misschien wel 15 cm ofzo) Sneeuwballengevecht met Dorée gehad, was echt zwaar stoer! Toen gingen we weer naar binnen en ik wilde nog 1 sneeuwbal gooien naar Dorée, dus ik ging rennen, naar binnen.. maar gleed net voor de deur uit! was even pijnlijk maar wel heeeeel grappig. *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* Toen naar binnen gegaan en rond Verward 3 uur/half 4 Verward gaan slapen!
Met Dorée afgesproken dat we de volgende ochtend om 9 uur naar de ughelse berg gingen (ofzoiets?) om te sleeën!
Volgende ochtend werd ik wakker om half 11. Verward Schijnheilig
"Huh? We zouden toch om 9 uur gaan sleeën!?" ja dorée kwam wat later ofzo, omdat de sneeuw er vanmiddag nog wel zou liggen! Er was ondertussen nog meer bijgevallen en er lag al een cm of 25! Bloos
De wegen waren helemaal dicht doorde sneeuw maar toch aangekomen bij de ughelse berg. Daar is die foto op ITP nog genomen, er komen er vast nog wel meer. Cool (toch jes?)
Nou 's middags zijn we wat gaan eten, jaja.. patat! Schijnheilig En toen naar Obsession gegaan, we hadden wat meer tijd vandaag!
Lekker gepoetst en opgezadelt. En gaan rijden.. Hij was wel wat minder vervelend als gister. Nou ik er nog even op gegaan maar ik vond hem de dag ervoor lekkerder rijden haha, nouja mn zit was de dag ervoor beter? (vreemd..) ik zat steeds automatisch een beetje naar voren. Maargoed.
Toen hebben we nog wat foto's gemaakt van Jes op Obsess en mij op Obsess. Obsession is echt een prachtbeest.. eerlijk waar. Kwijl
Toen zijn we nog 2 films gaan huren, Costa! en The Gift.
En nog pizza's gaan halen, waar doree het gesorteerd wilde. Ze wilde dus (al eerder over gehad op kippenhok) niet in 1 hap ham en salami proeven. Verward Maargoed, ze wilde niet sorteren dus moest Dorée zich maar alweer aanpassen. Tong uitsteken Clown
Naar huis gegaan en eerst Costa! gekeken. Echt een gave film. Lovers (ja had m nog nooit gezien, stom hè!!) en toen wilde we the gift gaan kijken. Huh? begint wel vreemd hoor! Verward Ineens kwamen we er achter dat die muts bij de videotheek ipv The Gift er Titus ingedaan had?
\Dus maargaan bokken!
De volgende dag afscheid genomen van obsession! Huilen Carola op gaan halen en haar Snoopy en Adventure nog even bewondert. Lovers En naar huis gereden! Riona gereden en toen zijn jessica, carola en damian richting apeldoorn gegaan.
Ik mis Jessica (oke oke en dorée ook een beetje!) wel heel erg hoor! Huilen
In de voorjaarsvakantie ga ik er weer naartoe, en in de zomervakantie weer, als het goed is. Haha! Ohja, we hadden ergens tussendoor (geloof zondag avond) ook nog even de groningerstal bezocht!
Ik moet nu naar huis (ben nl. niet thuis)
dus alles wat oik vergeten was zeg ik nog wel. *LOL*


Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 18:43

Zo te horen heb je het wel leuk gehad Nath!
ook lekker ongezond gegeten hoor ik we; *LOL* Clown

Je was toch ook nog bij ons op stal geweest?

I love to love!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-02 19:06

Ja, staat er ook bij. Onderaan haha. Haha!

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 19:08

Frusty Frusty Frusty niet gezien, sorry

I love to love!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 21:18

ja maar we willen natuurlijk wel een grote verslag wat je van onze stal vond!
en hoe vond je wwna gaaf is het daar he? Ik rijd er ook bijna dagelijks heb er een contract.
de bedoeling is die op te zeggen en nu ook lid te worden van WWNA kan ik heeeeeel misschien bij Jes in de les en haar gave paard eens bewonderen!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-02 21:44

Nou, oke.
Haha!
We kwamen geloof ik eerst binnen aan de kant waar Lottel staat! Even geaait maar je zag hem niet zo goed (het was al donker en in een stal zie je ze sowieso niet zo goed Schijnheilig ) maar hij is volgens mij wel mooi en lief. Lovers
Euh.. tja we hebben eigenlijk alle paarden gezien behalve quinto en mowgli omdat die achter aan op de wei stonden ofzo geloof ik.
die zwarte hengst was echt superlief echt een knuffeltje! Lovers
ennuhm die (wat was t voor een pony? ) NRPS ofzo? meteen rechtdoor als je uit die deur komt.. was ook wel gaaf! Lachen
En hinke was echt een moppie, maar ze stonk wel. *LOL* Tong uitsteken Nee ze was echt een knuffeltje! Lovers Lovers

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 01:48

Haha!! Goed van je Nath! Wow een heel verslag! Heb er niet echt veel meer aan toe te voegen behalve dat Nath eerst heel verlegen was, maar later net zo bijdehand als jullie haar kennen op Bokt. Haha! Lovers
En oja, tuurlijk, voor ik het vergeet, de wandeling vrijdagavond met "de k*thondjes" die het heeeel leuk vonden om van de glijbaan achter Jes' flat af te zoeven... *ZOEFFFF* *LOL*

Maar het was echt superleuk en we hebben ook (hoe kan het ook anders) natuurlijk weer de grootste lol gehad (de grootste blunders van mij natuuuuuurlijk weer uitvoerig besproken in KH Huilen )

Echt super dat je ook heel snelweer terugkomt, we missen je namelijk echt heeel erg! (snik, en jij mij maar met moeite een heeel klein beetje Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig )

Ow ja en de foto's van ons op de slees en die van Obsession komen snel! FF geduld dus nog... Lachen

Lovers Lovers Lovers Lovers

[Edit]Typo[/Edit]

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-02 11:07

Haha dorée ik mis jou ook hoor! Huilen
En jessica Huilen
En Damian Huilen
En Obsession Huilen
En Danny Huilen
En Mable Huilen
En Tiësto Huilen
Kortom, iedereen! Tong uitsteken
Vooral die computer waar je onbeperkt kon bokken Tong uitsteken
Maar waar steeds het internet van uitviel! Huilen Huilen Huilen

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 11:31

mhhh de volgende keer wil ik nat wel meeten dan hoor!
Is ze net zo erg als jou door of iets minder? erger overleef ik echt niet!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-02 11:32

VEEL minder, ik ben LIEF! Maar dildodee ook wel hoor! Lovers

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 11:33

jewel en ze is zo onwijs plaagbaar.. vooral met spinnen enzo Party!!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-02 11:34

OWja, trouwens, idd die wandeling vrijdag avond met de doggies was echt lachwekend!
Dorée en ik gingen de hondjes wel ff uitlaten! hahahaha *LOL*
Hadden ze losgedaan en ff wat laten doen enzo.. en toen kwamen ze weer en lieten we ze de riem vastpakken en gingen we ze ronddraaien.. *LOL* *LOL* we lagen echt helemaal dubbel!!!!!!! en toen liet dorée de hondjes nog van de glijbaan af glijden op het einde vlogen ze helemaal en vreemd genoeg kwamen ze steeds weer naar boven, ze vonden het leuk! *LOL* *LOL* *LOL*

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 16:33

Hahahahaha! Ja het was echt geweldig! Eeuwig zonde dat jij in Eindhoven woont (willen je ouders niet toevallig verhuizen of krijgt je vader geen nieuwe baan in A ofzo... Haha! )

Haha die hondjes.... Mable, Tiesto lief!! Lovers Lovers

Super dat je snel weer komt! En dan gaan we wel een keer overdag naar Wiessel en kun je iedereen meeten!

En Kim: Nath is heel lief! Net zo lief als ik en net zo bijdehand (en okee, misschien iets minder erg Bloos ) en net zo plaagbaar! Haha! }>

Ik ben trouwens helemaal niet plaagbaar en ook absoluut NIET bang voor spinnen Schijnheilig Schijnheilig Lips are sealed Lips are sealed

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

carola

Berichten: 8684
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 22:14

Owwww!!!! En ik heb alleen aan het eind maar kunnen meeten, omdat ik het hele weekend heb gewerkt en druk was....

Echt fustri!!!

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 72 bezoekers