las ik in de krant

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jedine
Berichten: 459
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: valkenswaard

las ik in de krant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-04 11:00

Ik las gisteren in de krant dat in kaatsheuvel een paard in botsing was gekomen met een auto en dat ze het paard in moesten leten slapen. De vrouw had een hersenschudding...Nu is het dus in de straat waar ik tot 3 jaar geleden altijd op de manege kwam, moet er niet aan denken dat ik het paard ken..

o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 17:46

nee das idd heel erg.. is er geen site van die manege of ken je niemand die er nog rijdt? kun je het even vragen

Lampje
Berichten: 1313
Geregistreerd: 18-04-04
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 20:09

ooh nee... snif snif echt zielig.. ik hoop echt voor je dat je het paard niet herkent, maar het blijft toch erg

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 20:12

Zielig..!

sam_antha

Berichten: 2044
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 20:39

Was het een paard van manege Pullens?

jedine
Berichten: 459
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-04 15:33

horses4life schreef:
Was het een paard van manege Pullens?


Dat weet ik niet, maar daar heb ik ongeveer 8 jaar gereden....ddus ik hoop het niet

Gjilke

Berichten: 4695
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 16:07

Wat erg, ik hoop voor je dat het niet een paard is dat je kent. Maakt het ongeluk niet erger, maar voor jezelf is het wel anders Ach gut

Lampje
Berichten: 1313
Geregistreerd: 18-04-04
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 17:37

en hoe is het afgelopenm?? kende je het paard?

nerissa

Berichten: 241
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 22:48

een beetje laat deze rectie maar ik kan jullie helaas wel meer vertellen,
het meisje stond op de pensionstal naast onze stal (de eigenaren zijn 2 broers dus het hele erf ligt open voor iedereen) ik kwam savonds op stal aan en hoorde het verschrikkelijke verhaal, het meisje wilde geloof ik een buiten rit maken alleen de weg lang onze stal is zo ontzettend druk, de mensen rijden ik denk zekers 100 km per uur daar als het even kan, maar in ieder geval het meisje wilde over steken en dat paard wilde niet dus zei langzaam maar zeker die weg over en ze stond op de weg da paard schrok steigerde en er rijd zo een auto tegen het paard omhoog, meisje inderdaad kritiek naar het ziekenhuis en het paard is daar te plaatse in geslapen omdat het zo ernstig verwond was, gebroken achterbeen en gebroken nek, dit is het enige wat ik weet tenminste zo heb ik de verhalen gehoord weet natuurlijk niet of het exact zo is gegaan maar het is zoiezo al verschrikkelijk genoeg, als ik met mn paard naar buiten wil dan denk ik ook gelijk daar aan die gedachte gaat ook niet meer weg denk ik zo maar.