Hoezo een verwend paard?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Hoezo een verwend paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 10:22

Mijn paardje heeft namelijk sinds zaterdag zijn eigen waterkoker Haha!
Hier op stal is namelijk geen warm water (maar wel electriciteit) en ik werd het gezeul met thermosflessen een beetje zat.

Dus nu heb ik de goedkoopste waterkoker gekocht die ik kon vinden (€ 10.99, camping waterkoker bij Megapool maar laat Pablo maar niet horen dat het de gooedkoopste was, dat is slecht voor zijn image Cool ) nu krijgt Piepsje met dit koude weer lekker warme zemeltjes Vork .

(Ook handig voor als ik zijn edele delen moet schoonmaken Misselijk )

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 11:01

Aha, maar even naar de megapool dus, want ik sleep dus elke dag braaf een thermoskan mee met heet water Lachen

Is hij klein die waterkoker, ik heb beperkte opberg mogelijkheden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 11:23

orri schreef:
Is hij klein die waterkoker, ik heb beperkte opberg mogelijkheden...


Hij is de kleinste die ik kon vinden (aan de foto''s te zien heb ik nog minder opbergmogelijkheden dan jij dus klein was bij mij ook noodzaak Haha! ). Er gaat max. 1 liter in hij doet er best lang over om warm te worden maar hij werkt wel.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 12:32

Nou ja, wel een hele handige oplossing toch? Ik zeulde vorig jaar ook met warm water naar het weiland waar IJsco stond om dingen te ontdooien als het waterbad enz. en heb vaak gebaald dat we daar geen stroom hadden want ik had idd ook wel eens aan een waterkoker gedacht, maar dat zat er helaas niet in.