Wie kent Kennedy?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Arona
Berichten: 165
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: kampen

Wie kent Kennedy?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-02 21:12

Ik kom misschien op een paardje te rijden die Kennedy als vader heeft.
Kan iemand mij wat over kennedy vertellen, en dan voornamelijk of het spring of dressuur bloed is.

groetjes marijke

Soms moet je springen, om al vallende te leren vliegen!


abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 21:21

Kennedy is voornamelijk dressuurbloed..
Ik weet er verder weinig van hem, maar hij is dressuur!

Suc6 met je beessie!

Suzanne F.

Berichten: 48960
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 21:21

Ja natuurlijk. Super dressuurbloed!! Ferro x Saluut. Edward Gal rijdt hem nu Prix st. georges. Donkerbruin, winnaar hengstencompetitie.
Mytens zal wel een plaatje van hem hebben. Haha!

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 23:13

Kennedy

Afbeelding

Zwartbruin - stokmaat 168
V: Olympic Ferro - M: Zilverster

Kennedy een schitterende schoonheid. Excellente bloedvoering met bijzondere elegante rijpaardgangen met een gemakkelijk gedragen, ruime draf. Kennedy's veulenrapport spreekt over zeer rijtypische veulens, voldoende ontwikkeld met ras en uitstraling. Rapport Ermelo van Kennedy luidt: eerlijke, betrouwbare en blije hengst.

Dekgeld f 1.600,-
(bij gust f 750,- retour).

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 23:18

Afbeelding

Arona
Berichten: 165
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: kampen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-02 09:21

bedankt, ik weet nu hoe Kennedy er uit ziet en dat het dressuurbloed is. Maar, ik ben zelf meer een springer dus, nog een vraagje, kent iemand misschien een afstammeling van Kennedy die ook redelijk kunnen springen. Of is dat bij ieder paard weer verschillend i.v.m. de moeder?

Soms moet je springen, om al vallende te leren vliegen!

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 10:04

Ik heb een Kennedy x Heidelberg. In principe is Kennedy van Ferro en Ferro geeft vaak goede springers. Heidelberg komt ook vaak voor bij springpaarden, dus wat dat betreft zou ik een goede all-rounder moeten hebben op basis van zijn afstammeling. Echter, hij is verkocht op een springstal als dressuurpaard. En als een handelaar dat doet zal hij vast niet goed zijn voor de springsport. Ik denk dat hij net te traag is voor het echte springwerk. Zelf heb ik nog niet gesprongen met hem, maar hij kan goed balkjes lopen (kende hij al) en is niet bang voor hindernissen, dus ik denk dat hij best wel eens gesprongen heeft.
Gewoon proberen dus, je ziet wel of hij van springen houdt of niet.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 10:16

Ik heb de mijne ook gekocht als dressuurpaard,
heb daar nog wel gevraagt naar zijn springmanieren maar daar werd snel overheen gepraat, tja, ik vond dit verder een heel geschikt paard en elk paard zou tenslotte een L parcoursje af moeten kunnen leggen dus heb dat paars toen toch gekocht.

dit is de 1e keer dat ik ermee spong: Afbeelding
niet verkeerd toch?

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 10:32

Sorry. maar naar mijn mening is hij helemaal niet super dressuurgefokt! Ferro was eigenlijk een springhengst maar hij sprong niet goed genoeg, Zilverster’s vader Saluut had een hogere spring- dan dressuurindex. Wat is de moedersvader van jouw paard?

Arona
Berichten: 165
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: kampen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-02 23:46

ik heb echt geen idee, zal ik je eerlijk vertellen dat ik vandaag ook pas de naam van het paardje te horen heb gekregen, terwijl de eigenaresse me al een halve week geleden heeft gevraagd heer paardje te rijden.

Soms moet je springen, om al vallende te leren vliegen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 3 bezoekers

cron