Verzorgpaard wordt verkocht ;(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Verzorgpaard wordt verkocht ;(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-04 19:46

Werd ik gister gebeld door de eigenaresse van Louna, ze had niet zo goed nieuws. Ze is dr baan kwijt, haar vader ook, ze wil binnenkort gaan samenwonen en ze heeft sowieso niet zo veel tijd meer, dus paard moet verkocht... Vind het echt superjammer, eindelijk gewoon een ideaal paard: mocht er alles mee doen (les, wedstrijd, buitenrijden, dressuur, springen...), superlief op stal/rijden/wei/buiten, lekker dichtbij, heel flexibel qua dagen, hoefde nix te betalen... Het klikte ook gewoon met dr en met de eigenaresse en nou moet ze dus verkocht worden...

Had nog niet echt een band met Louna, ze was me echt nog aan het uitproberen maar het ging steeds beter. Maybe zou haar nicht Louna overkopen en dan mag ik gewoon 2x per week blijven rijden maar das nog heel onzeker. Hoop stiekem dat ze de hele zomer blijft staan, ze hoeft niet per direct weg, wordt echt een goed baasje voor gezocht, dan kan ik nog lekker rijden. Tis me geloof ik niet gegund om een paard te verzorgen, de 1e werd ik eruit gekickt, de 2e en 3e moest ik stoppen omdat het te ver weg was en deze wordt dus verkocht... Verdrietig

rixke

Berichten: 1031
Geregistreerd: 29-04-04
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 19:49

hopen dat de nicht hem koopt dan kun je in ieder geval blijven rijden

Arwennn

Berichten: 2061
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 19:56

jammer voor jou! hopen dat die nicht hem koopt! anders vet oliebol!

Arwennn

Berichten: 2061
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 19:57

waarom staat er nou weer oliebol Haha! hahaah

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 19:57

He wat jammer !!! Hopen dat je nicht hem overkoopt dan dan kan je hem blijven verzorgen

Andrew_lover

Berichten: 179
Geregistreerd: 23-11-03
Woonplaats: *._.*DraChten*._.*

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 20:09

Ow wa errug Verdrietig ...Ik moet ook het verlies van een verzorgpony verwerke...alleen is die van mij overlede..Verdrietig...Maar sterkte ermee

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-04 22:07

Jaaaaaah, goed nieuws, ze gaat hem heel waarschijnlijk toch niet verkopen!!! Haha! Ze belde vandaag, er was iemand komen kijken en die vond ze dus helemaal nix, die wilde ook wat van de vraagprijs af enzo, en toen had ze met dr vader overlegd en ze wil dr eigenlijk helemaal niet kwijt. Louna heeft nu ook koliek en toen ze met dr aan het lopen was, bevestigde dat nog meer het idee dat ze haar gewoon niet kwijt wil. Dus ze zou er samen met haar vader alles aan doen om te voorkomen dat ie weggaat! Jeuj! Haha!

Gerbenfroh

Berichten: 15007
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 22:09

Woeeei! Haha!

Gelukkig voor je! Kusje