margje??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
susie

Berichten: 398
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Hengelo & Utrecht

margje??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-01 18:15

hoi, ik weet niet precies waar ik dit moet plaatsen en of het wel geplaatst mag worden, maar dit is voor mij een van de laatste manieren. Kent iemand Margje hierzo? Een vriendin van haar ofzo? Het is namelijk zo dat ik wat aan haar heb verstuurd en nu stuurt ze het geld maar steeds niet. Ik heb haar al verschillende keren een pb gestuurd, en ik zie aan haar berichten dat ze sinds die tijd nog vaak online is geweest maar ze doet gewoon niks op mij uit. Wie van haar vriendinnen kan haar ff wakker schudden voor me? want eerst hing ze een verhaal op dat ze me liever niet vertrouwde door het geld eerder over te maken, en dus dacht ik dan doen we het anders om voor de aardigheid. ik kreeg dus het geld nagestuurd. ik dahct dat ik haar kon vertrouwen maar daar heb ik me schijnbaar goed in vergist.

Misschien word ik er wel op aangesproken dat ik dit hier neer zet, ik weet niet of het mag, maar zo het valt te proberen ...

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 18:17

Ik ken haar niet, maar ik zou het wel knap banketstaaf vinden als ze je het geld niet stuurt! Boos!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 18:42

jeetje wat banketstaaf ,nee ken dr niet,heb je geen telefoonnr.? Verward

susie

Berichten: 398
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Hengelo & Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-01 18:50

ja ik vind het ook erg banketstaaf, daarom probeer ik haar zo te bereiken. het gaat mij ook meer om het idee dan om het geld. het is zoiezo maar 20,- dat ze hoeft te missen, maar ik voel me een beetje belazerd en dat vind ik het minst prettige eraan. En nee ik heb geen telefoon nummer, achteraf gezien erg onhandig van me maar ik hoop dat het ook zonder telefoonnummer tot haar door dringt dat ze verkeerd bezig is..

susie

Berichten: 398
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Hengelo & Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-01 18:22

kent niemand haar hier?? ik heb wel vaker mensen gezien hier die uit son komen, maar het probleem is; ik weet hun nicknames niet meer. dus aub zet het dan hier ff neer als je haar kent!

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 19:48

Nou eerst maar ff: er zijn hier zat mensen die mij kennen dacht ik en die wel weten dat ik te vertrouwen ben maar blijkbaar vond niemand het de moeite waard om even voor me op te komen? Verward Ik hoop dat het door m'n pb'tje duidelijker is, maar ik zal het voor alle bokkers nog even uitleggen voordat ik helemaal iedereen tegen me heb Knipoog
Ik had dus met susie afgesproken dat ik een dekje van haar zou kopen en dat ik het geld over zou maken zo gauw ik het binnen had. Had er wel even bij gezegd dat het misschien wat langer zou duren omdat ik middenin een verhuizing zat, maar zogauw het kon zou ik het geld overmaken, en dat was ik dus ook van plan(en ga ik ookd oen.)Ik kreeg het alleen binnen op een dag dat min overschrijvingsboekje al ergens ver onderin een doos lag, tegen de tijd dat ik die weer had gevonden was bij de verhuizing iets fout gegaan met de internet aansluiting en dit is dus de eerste dag dat ik weer op het internet kon en anders had ik Susans rekeningnummer niet.Nu dus wel en ik zal het zo snel mogelijk op de bus doen!Nogmaals sorry, maar het ging allemaal iets anders dan ik verwacht had, maar had eerlijk egzegd verwacht dat er wel minstens een bokker was die wist dat ik ging verhuizen of dat ik te vertrouwen ben??

susie

Berichten: 398
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Hengelo & Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-02 19:53

nou margje en ik hebben ut er al over gehad, en alles is weer ok. nou dus dit topic is nie echt meer van kracht. alles is weer goed Haha! en nogmaals margje het spijt me dan ..

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 20:19

Goed zo, mij ook! Heb je vergeven en jij mij hopelijk ook Haha!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 22:13

Margje mag ik even iets recht zetten,ik heb het berichtje van Susie ook gelezen. Ik vond het niet gepast om het hier op dit forum te zetten en daarom heb ik hierop niet gereageert. Zo'n bericht kan jouw in een heel ander daglicht zetten. Denk dat de anderen er ook zo over gedacht hebben, denk ik zeg ik. Ik denk dat je echte vrienden hierop niet wilden reageren. Wilde dit toch even kwijt.

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 14:18

Greetje, je hebt weer eens helemaal gelijk Bloos , dus iedereeen die niet heeft gereageerd bedankt Haha!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 23:01

Mmhh zie je berichtje nu pas Margje. Sorry anders had ik haar wel even kunnen vertellen dat je (naar mijn weten) wel te vertrouwen bent Lachen
Maar het is al opgelost dus dat hoeft niet meer Tong uitsteken