springschoenen om doen ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
casper
Berichten: 131
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: voorschoten

springschoenen om doen ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-04 13:53

ik heb vandaag een paar springschoenne gekocht maar er zit nergens een opening om ze er om heen te wie weet hoe ik dat moet doen ?


ik hoor het wel casper


kelly_ov
Berichten: 526
Geregistreerd: 17-04-04
Woonplaats: lisserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 14:13

heee? terug naar de winkel lijkt me....

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 15:23

Waarom terug naar de winkel pablolover Verward Het grootste deel van de springschoenen heeft geen opening Knipoog

Je kunt ze het makkelijkste binnenstebuiten doen, over de hoef heentrekken/friemelen en dan weer omklappen
Zeker de eerste keren is het even lastig, maar je wordt er vanzelf handig in

Ik koop tegenwoordig die kleppers met een gespje en heb ze nu van NEW met dubbel klitteband. Die dieren van mij zijn veel te heet om die rubberen om te krijgen op een cross Clown

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

AnoeskaB

Berichten: 544
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Annen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 15:28

Die met klitteband zijn stukken gemakkelijker dan die, die je over de hoef moet trekken. Als ze nog niet gebruikt zijn, kun je ze misschien nog ruilen.

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 15:53

Klitteband is ook niet alles hoor Die gaan vaak snel los Verdrietig
Die van NEW blijven gelukkig wel aardig zitten, was een beetje bang dat ik die na iedere SGW kon gaan zoeken in het bos...

Ik heb met de ponies altijd die dichte gehad ideaal, je raakt ze nooit kwijt Knipoog

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 18:13

Idd even binnenste buiten vouwen en over de hoeven omtrekken.

Ik vind het maar niks, vooral met ijzers is het een heel gedoe (paarden met grote hoeven of met ronde ijzers hoef je er helemaal niet aan te beginnen!)

Ik heb nu Action springschoenen (die ik wel erg snel kapot vindt gaan) en Eskadrons(met nepleren buitenkant) allebei met klittenband sluiting en deze blijven perfect zitten, zelfs met een onwijs blubberige cross!

Marloes0508

Berichten: 2927
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 18:19

Ik heb ze ook ergens liggen, maar waarvoor zijn ze nou eigenlijk? Dat de pony de hoeven niet beschadigt en niet met de achterhoeven in de voorhoeven springt? Ik heb ze nog nooit omgehad, maar heb van die dingen met een riempje (klepperdeklepper:P).

AnoeskaB

Berichten: 544
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Annen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 19:00

Ik heb ze vanwege de eggbarr-ijzers van mijn paard. Die trappen ze er nogal snel af. Met springschoenen gebeurt dat minder snel. Normaal zijn ze bedoeld als bescherming van het achterste gedeelte van de hoef bij het springen.

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 20:51

Klitteband kan prima hoor! We hebben er wel 8 uur per dag mee gereden, nooit losgegaan!

Faber quisque fortunae suae

Liselot

Berichten: 32189
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 20:55

je kunt ze ook van te voren even in heet water leggen, dan zijn ze wat soepeler. dan idd binnenstebuiten vouwen en om de hoef heen trekken

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3


Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 21:19

chantal_cs schreef:
en Eskadrons(met nepleren buitenkant) allebei met klittenband sluiting en deze blijven perfect zitten, zelfs met een onwijs blubberige cross!


Deze heb ik ook
Lekkere dingen hoor, blijven netjes zitten en zijn iig nog niet kapot Haha!

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 116 bezoekers