Een nieuw paardje!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Arona
Berichten: 165
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: kampen

Een nieuw paardje!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-02 21:43

Vrijdag ochtend had ik nog een bericht geschreven dat alles in de paardenwereld op dit moment zo slecht ging bij mij. Mijn verzorgpony wordt verkocht. Ik moecht van mijn ouders een eigen paard samen met mijn vriendin zodat de tijd gedeeld zou zijn. Net op de dag dat ik het daar met haar over wou hebben, verteld ze mij dat ze zelf een paard had gekregen. En meer van dat soort dingen. Huilen Huilen Huilen

En nu, Vrijdag middag kon ik wel van de daken schreeuwen van blijdschap. Pling

Die vriendin van mij heeft haar paard op de manege staan. Vrijdag was ik dus even met haar naar de manege gagaan. Er was daar nog een ander meisje/vrouw die daar ook een paard heeft staan. Dat is een 2,5 jarige merrie. Vrijdag deed ze haar voor het eerst het zadel op en mijn vriendin en ik hielpen haar een beetje. Op een gegeven moment vroeg ze mij of ik ook reed. ik vertelde haar dat ik wel reed maar dat dat waarschijnlijk binnenkort niet meer het geval is. En toen....

Ze vertelde mij dat ze nog iemand zocht die haar met haar paardje wou helpen met rijden enzo omdat zij volgend jaar gaat studeren en dan dus niet zoveel tijd meer heeft.

OF IK DAT NIET WOU DOEN!!!!! Pling Party!! Haha!

Ik heb ondertussen al wel genoeg geleerd dat ik me niet gelijk helemaal blij moet maken omdat het me al vaker is gebeurd dat ik een aanbod kreeg en dat dat puntje bij paaltje toch niet doorging, maar ik hoop echt dat dit doorgaat, ik heb hier echt een leuk gevoel bij Pling

groetjes marijke

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 21:55

kunnen jullie gezelly met 2en gaan rijden Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 12:26

Och praat me er niet van ik ken die 'paardenellende' ook van binnen en buiten. Dat zul je ook houden tot je ooit zelf een paardje hebt dus ik heb al een beetje besloten om niet meer zoveel geld te investeren in bijrijdpaarden, maar dat geld te bewaren voor eventueel een eigen paardje.

Je krijgt een aanbod, je bent superenthousiast maar dan is er toch weer iets waardoor het niet doorgaat...

Ik hoop voor je dat dit wel doorgaat, leuk joh, zo'n jong paardje die alles nog moet leren en die ook nog bij het nieuwe paard van je vriendin op stal staat! Heel veel plezier met dit merrietje Lachen Hoe heet ze trouwens, wat voor ras, enz.

Arona
Berichten: 165
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: kampen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-02 17:47

inderdaad ja, je bent enthoudiast, verheugd je ergens op en dan wordt je gebeld, sorry het gaat niet door, met meestal een of andere smoes heb ik het idee. Gelukkig heb ik er nog nooit geld in hoeven steken, ik kan mijn geld dus wel opsparen, als ik nou ook nog eens genoeg tijd had.....

Eigenlijk wil ik nog niet zoveel over haar kwijt, ik weet niet hoe de eigenaresse daar over denkt en je snapt me vast wel, met het oog op dat ik nog niet zeker weet of het wel doorgaat!

Maar, het is een KWPN merrie, ze is bruin en een afstammeling van Kennedy. Zal ik je eens vertellen dat ik niet eens weet hoe ze heet?
Daar hebben we het nog niet eens over gehad.

Als ik zeker weet dat alles doorgaat zal ik wel meer over haar vertellen en als het mag een foto plaatsen.

Groetjes marijke