verzorgpony

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

verzorgpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-02 20:10

Hallo,

Ik ben annefloor en ben nu erg opzoek naar een verzorgpony.
Mijn vraag is nu hoe zijn jullie (de mensen die een verzorgpony hebben)
aan hun verzorpony gekomen?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 20:13

Vroeger ging ik gewoon in de buurt vragen bij mensen die een weiland met pony's hadden.
Ook kun je op de manege om een verzorgpony vragen. Hang briefjes op in de supermarkt en misschien bij de plaatselijke ruitersportzaak.

De laatste tijd zijn al mijn bijrijdpaardjes ongeveer via via gegaan, dus laat veel 'paardenmensen' weten dat je op zoek bent.

Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 20:15

Bij mij op de manege worden soms verzorgers of bijrijders gevraagd voor paarden. En als mensen je kennen vragen ze het jou te willen doen.

Ik kende de vrouw van mijn vroegere verzorgpaardje al en toen zij er 1 zocht ben ik die dus geworden.

Maaike_
Berichten: 464
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Wereldstad Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 20:18

Bij mij is het puur toeval geweest!!
Ik was helemaal niet zo geinteresseert meer in oaarden, maar mijn vriendin wel en ik zei tegen haar: Kijk hier staat een paar hele zielige ponytjes.
Zei stapt af en zegt: Dit is niet normaal
Ik de baas gevonden, en ik mocht ze verzorgen!
Maar ik zou zeggen, kijk goed om je heen!!!!
En vraag veel op de manege aan mensen of ze iets weten enzo...
veel suc6 ermee!!
Cool maaike

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 20:32

Nou bij mij heeft het heel lang geduurt......
Elke dag ongeveer op zoek maar nix gevonden.
Nou me zus verzorgde Blacky dus maar ze vond dat ik um mocht gaan verzorgen dus ik helemaal blij hebben we de eigenaaar opgebelt en hij vond het goed....
En toen verzorgde Joella bij iemand anders en daar stond ook nog een lief beesje en die ben ik toen ook gaan verzorgen en die heet Beauty...
Kwam er een shetlander bij Blacky in de wei te staan en ja die ben ik toen ook gaan verzorgen die heet Keesje.......
Dus Blacky, Keesje en Beauty.....
MAAR blacky blijft de allerliefste Lovers

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 20:33

Ik heb mijn verzorgpaarden ook altijd via-via of "per ongeluk" gekregen.
Vroeger reed ik op een manege waar iemand (ikke van Bokt) stond wiens verzorger ermee ophield. Iemand anders dacht toen aan mij en zo is het gekomen en zo is het gegaan! Haha! Ik mocht vanaf toen ook vaak andermans paarden rijden.
Daarna heb ik een aantal jaartjes niet meer gereden. Op een dag kwam ik bij een klant een oude vriendin van de manege tegen die inmiddels ook een paard had. Ik ben bij haar op stal wezen kijken en er blijven hangen. Toevallig zocht iemand daar een bijrijdster voor haar Haffie Thijs en later ben ik Paity gaan verzorgen op dezelfde stal. En dat doe ik nu nog.

Je ziet het, allemaal toeval! *LOL*

Jobbeltje
Berichten: 2799
Geregistreerd: 29-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 20:39

Mijn vriendin kreeg een pony, en dat werd mijn verzorpony (haha kan het nog korter?)