moet ik doen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
niempje
Berichten: 6
Geregistreerd: 21-01-04

moet ik doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-04 21:27

ik wil toch even iets van me afschrijven waar ik erg mee zit.
ik ken twee leuke jongens,maar heb met ze beide niets.

nou ben ik in het weekend uit en zijn hun daar ook.
heb met ze beide gezoend en meer niet,gewoon lol gehad enzo.

nou kreeg ik vandaag van iemand vanalles gezegd,dat er werd verteld dat ik een slet was Verward en weet ik wat allemaal.

ik voel me er nu wel ram poedersuiker over,en weet niet echt meer wat ik moet doen.
ben aan de eene kant aan het denken om daar niet meer uit te gaan,maar aan de andere kant heb ik zoiets van wat boeit mij het?
maar is is nog rot om daar te lopen en ze zitten allemaal over je te praten,voel je je ook niet echt fijn meer bij.

met die jongens is me keuze al gemaakt,aangezien eentje eene is die niet weet wat die wilt en van de een naar de ander gaat,de ander is een stuk leuker.

pff,voel me er zo poedersuiker door en weet echt niet wat ik moet doen Verdrietig

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 21:53

Eh..je keuze is al gemaakt...denk je dat de 1 je nog wilt dan nadat je de ander dezelfde avond afgelebbert hebt?
Heel erg raar vind ik het niet dat er nu zo over je gepraat wordt, en hoe rot het ook klinkt ook die jongens en meerdere jongens zullen er over gehoort hebben.

Dus de eerstvolgende keer zal je gewoon een stuk of 10 jongens achter je kont aan hebben lopen omdat die ook wel een zoentje willen Tong uitsteken

Verder: Er wordt volop geluld...of je kiest er voor om het te negeren, of je trekt het je ana en gedraagt je voortaan anders...het is maar net waar jij mee kan en wil leven toch?

Ik heb er toen voor gekozen iedereen te laten banketstaaf en mijn eigen gang te gaan...mijn vrienden wisten wel beter.
En ik zoen sowieso nooit met mannen als ik uitga Haha! dat scheelt ook wel.

Dus er van uitgaan dat het met 1 van die 2 iets wordt zou ik sowieso niet....waarschijnlijk is de leuke op de hoogte van je zoenkunsten Knipoog en als die denkt zoals ik zou denken zou die ene beurt overslaan.

mysweety
Berichten: 53
Geregistreerd: 29-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 14:33

succes met je keuze iniedergeval, Ik denk dat je toch voor die moet kiezne die je het leukst vind, maar na 2 jongens op 1 avond gezoed te hebben ene slet te zijn