auto-ongeluk gehad.. :\

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

auto-ongeluk gehad.. :\

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-04 18:57

Het is eigenlijk al gister gebeurd, maar toen mocht ik niet meer online komen. Ik zal even bij het begin beginnen. Lachen

Ik zou gistermiddag opgehaald worden door kennissen om hun smiddags te helpen.
Dus onderweg naar haar huis waren we gezellig aan het kletsen. Op een gegeven moment kregen we door dat de 2 kinderen achterin(een van 4 en een van 5) geen gordel omhadden. Er was maar een gordel achterin dus moest de kleinste de gordel om.
We reden verder en kwamen bij een kruispunt, het was op zich heel overzichtelijk maar we zagen gewoon echt niet dat er een auto aankwam, ik keek zelfs ook nog naar rechts maar ik zag verder ook niks.
Dus die man dacht dat wij zouden stoppen, maar doordat wij hem niet hadden gezien reden we door. En toen "BOEM". We werden naar links geslingerd en kwamen tot stilstand toen we over een soort betonnen balk reden. Dus wij gelijk uitgestapt om te kijken of die kinderen niks hadden. De jongste had niks, maar dat meisje had een schaafwond op haar knie. Scheve mond
(de auto kwam van rechts en raakte ongeveer de moterkap vd zijkant, ik zat rechts voorin, zo heb ik ongeveer de hardste klap gekregen.)

Ik dacht eerst dat het wel meeviel en was gewoon blij dat we er allemaal nog waren. Dat mag ook wel als je de auto ziet. Scheve mond
Na een tijdje voelde ik me toch niet zo lekker, en ben even gaan zitten. Even later arriveerde de politie en die zei dat ik met mijn hoofd tegen de stoel moest leunen. En hij heeft een ambulance gebeld, inmiddels was haar man(v degene die reed) ook aangekomen. De ambulancebroeders hebben even naar mijn nek gekeken, maar het viel wel mee. Lachen
Ik hoefde gelukkig niet mee, wel moest ik om de 8 uur 2 van die parasetamoldingen.
Iig zat de schrik er goed in, behalve bij de jongste, die liep alweer vrolijk rond, en vond het allemaal prachtig.
De takelwagen heeft alle twee de auto's meegenomen. De bestuurder van de andere auto had niks. (hij zat ook een stuk hoger en steviger doordat hij in een jeep zat en wij in zo'n kleine auto, ik kan even niet op de naam komen)

Ik ben vamiddag op advies vd ambulancebroeders nog even langs de dokter geweest. Ik had namelijk ook behoorlijk last van mijn knie, doordat ik tegen de deur aan geslagen was. De dokter heeft me zwaardere pijnstillers voorgeschreven, en binnen 3 dagen moet het vooruit gaan. Zo niet moet ik terug komen voor verder onderzoek.
Verder heb ik wat sneeën en blauwe plekken van de gordel, en overal spierpijn.
Gelukkig is het allemaal goed afgelopen. Scheve mond
Het kan zijn dat ik het niet helemaal duidelijk uitgelegd heb, maar ik moest het gewoon even kwijt... Lachen

Ik heb nog wel een hele lieve beer vd politie gehad Lovers Bloos Tong uitsteken

how sweet can it be to be loved by you


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 19:01

:S gatver....wel geluk dat het allemaal niet zo "ernstig" was, maar wat zal je dan schrikken Scheve mond

sterkte Knipoog

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 19:08

Jij hebt ook altijd wat he Scheve mond Ach gut
Gelukkig is het goed afgelopen!
Ik schrok gisteren trouwens wel toen je het me vertelde Scheve mond heel veel sterkte

Live,LOve,'ndLaugh

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-04 19:35

Haha dankje...Gister deed het nog niet zo'n pijn als nu. Scheve mond Nu is echt alles stijf. En blauw..

how sweet can it be to be loved by you

heidiLOVER

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 19:50

wat een rottig ongeval zeg! gelukkig dat het allemaal meeviel ik bedoel dat jullie niet met gebroken benen in het ziekenhuis liggen want alles stijf en blauw is zeker geen pretje!

Pamba: B+11 - L1+12 - L2+10 - M1+7 eindstand.

Fotoshoots Trouwfotografie & newbornfotografie: Robin Polderman Fotografie | Insta: @robinpoldermanfotografie]

rixke

Berichten: 1031
Geregistreerd: 29-04-04
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 19:52

gelukkig is het goed afgelopen zeg,zeker omdat ook niet alletwee de kids in de gordels zaten.pffffffffffffffff

willen jullie aub stemmen op mijn foto voor de bit wedstrijd?
http://www.bitmagazine.nl/inzending/paard-en-hond/

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-04 19:56

Idd daar zijn we echt heel blij om, dat hun niks hadden, liever ik dan hun. Lachen

how sweet can it be to be loved by you

Dnies90
Berichten: 3411
Geregistreerd: 24-01-04
Woonplaats: De Meern.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 19:57

nou meisje veel sterkte hé ze moeten je wel hebben dit jaar Bloos!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 21:20

jij ook al Scheve mond ik heb gisteravond ook een auto-ongeluk gehad [VvdD] Ongeluk gehad in Belgie....

omdat ik al eerder nekletsel heb gehad moest ik dus wel mee naar t ziekenhuis, gisteravond/nacht was ik dus in een belgisch ziekenhuis, helemaal alleen, heb 1,5 uur moeten wachten voordat mn vriend er was, die moest eerst met de rijkswacht formulieren enz invullen

gelukkig viel het bij ons ook mee, veel blikschade, maar die andere 2 mensen hebben niets, vriend heeft ook nix, ik heb een hersenschudding en last van mn nek

als je last van je nek blijft houden moet je zeker teruggaan naar de dokter, een (lichte) whiplash heb je voor je het weet! ik heb er de vorige keer te lang mee doorgelopen en daarna 3 mnd veel op bed moeten liggen daardoor Scheve mond
doe rustig aan, dan ben je er het snelste weer bovenop!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-04 21:43

Ik las het net ja Scheve mond Beterschap! En sterkte!
Bij ons ook heel veel blik schade, vooral onze auto was zo plat als een dubbeltje Scheve mond Die jeep had alleen (veel) schade aan de voorkant. Mijn moeder vroeg gelijk aan de dokter of het geen whiplash was, maar hij zei dat ze die term niet meer gebruikten en dat dat eigenlijk gewoon een "verzwikte nek" was, en dat had ik ook ofzo...een beetje vaag, maar ik hoop dat het morgen wat beter gaat.( moet eigenlijk wel met die pijnstillers). En anders moest ik na het weekend terug komen...

how sweet can it be to be loved by you

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-04 15:58

Gelukkig gaat het al iets beter met mijn nek en been, maar dat ligt waarschijnlijk ook vooral aan de pijnstillers. Pff ik hoop echt dat het snel weer goed komt. Lachen

how sweet can it be to be loved by you


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, FCSA, flikkalover, knockout1, Pellelilly, Sandyislief en 120 bezoekers