lord of the rings

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
lady353

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: veenendaal

lord of the rings

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-01 19:52

Zijn er hier nog bokkers die deze film al hebben gezien en wat vonden jullie ervan?
Ik ben er gisteravond heen geweest en ik vond hem wel mooi.Er zaten wel gave stukken in.Alleen het einde he....moeten we volgend jaar toch echt wel naar deel 2 gaan.


gillian

Berichten: 4415
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 20:00

ik vond het een hele mooie film.
idd alleen een vervelend einde....
maar ja, binnenkort maar proberen te downloaden ofzo Haha!
ga iig wel naar de volgende delen.
toedeledoki
gillian

Superblij met m'n nieuwe Remedio zadel!!
Kijk hier voor een foto!!

evelien

Berichten: 360
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 21:00

Ik heb voor de kerst alle drie de delen gekregen en ben nu al dagen aan het lezen. Ik heb net het eerste boek "de reisgenoten" uit en ben direct begonnen aan deel twee "De twee torens".

Ik vind het fantastische boeken en verheug me erg op de film.
Ik kan me voorstellen dat de film raar eindigt. Gelukkig kon ik in het tweede boek lezen hoe het verder gaat.

Ik ga volgende week de film bekijken. Ik hoop dat de film net zo fantastisch is als het boek.

Ik bok, jij bokt, Ik heb geboktet.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 23:02

We wilden er vanavond heen maar de wegen zijn te slecht. Nou ja hij blijft nog wel even lopen *LOL*

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 11:12

Ik ben geweest Haha! . Wel geod hé *LOL* . Alleen vind ik 3 uur in de zaal zitten wel lang Gaaaap . Maar ja, het was wel de moeite *LOL* .

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 13:18

Ik vond hem leuk, maar wel wat lang, en het eind was inderdaad wel een afknapper, ja!! Gelukkig hebben wij de boeken thuis dus ik lees het eind wel verder.
Ik vond die ene Frodo hobbit wel een lieffie!! Lovers Knipoog

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 13:43

Ik ga er vanmiddag heen, volgens mij begint die film om half 3... ben benieuwd, lijkt me eigenlijk niet zoooo'n super film maarja. Vond Harry Potter iig heeeeel cool!!! Moet nou deel 4 lezen, deel 3 in 1x uitgelezen Haha!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 13:46

Ben er woensdag geweest.. ERG toffe film! Niet eens gemerkt dat het 3 uur was, had van mij best nog een paar keer langer mogen duren Haha!

Was met 2 vrienden en die vonden er dus geen bal aan Knipoog Maar ja, je moet wel wat van Fantasy houden en het is volgensmij ook wel leuk als je de boeken gelezen hebt..

Voor mij is het nu iets van 2 jaar geleden dat ik de boeken gelezen heb, wist de grote lijnen nog wel maar niet alle details. volgensmij zou ik me behoorlijk zitten ergeren als ik de boeken net gelezen zou hebben. Denk dat ik me dan constant iets zou hebben als 'ja maar, dat slaan ze over', 'dit moet eigenlijk zo en zo', 'ze vergeten dat ...'.. Irritant Haha!

Maar goed, ik vond het echt een HEEEEEL toffe film. Ik ga zeker deel 2 en 3 kijken. Was trouwens wel irri dat ik nu bezig ben met een andere serie (Wheel of Time van Robert Jordan), dat is ook fantasy, zat dus regelmatig de 2 verhalen door elkaar te halen Knipoog

Maar goed, wat mij betreft een flinke aanrader dus, al helemaal als je van Fantasy houdt.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 14:34

Ik ben vrijdag naar de bioscoop geweest. Wij gaan altijd in Antwerpen naar de film. Paspoort mee en rijden maar. Antwerpen is hooguit drie kwartier rijden en op zo'n mega scherm is het natuurlijk nog veel mooier.
Ík vond het een hele mooie film. En wat uniek is bij de metropolis in Antwerpen er zat een pauze in de film. Daardoor leek het echt geen drie uur.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 16:18

Same here. Ben naar Eurocinema geweest in Eindhoven (Pathe was gruwelijk uitverkocht Knipoog). Was plaats genoeg, sinds een tijdje (sinds Pathe er is Knipoog) hebben ze lekker ruime stoelen en ook een pauze dus.. Pauze was ook erg welkom, daarvoor een hoop gedronken en daar was m'n blaas niet zo van gecharmeerd Haha!

Maar echt geweldige film Haha! (om ff ontopic te blijven Knipoog).

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Suzanne F.

Berichten: 49169
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 19:07

Ik wil er echt heel graag heen. Ik heb net de boeken uit. Zo'n 1300 pagina's maar het is uit, fantastische boeken!!
Ik denk alleen dat ik me rot zit te ergeren aan de stukken die ze overgeslagen hebben, had ik met Harry Potter ook.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 19:34

Ik had de boeken niet gelezen dat vond ik eigenlijk helemaal niet zo 'n probleem, want ik hoorde achter me ook steeds van ze slaan wel veel over. En dat had ik allemaal natuurlijk niet in de gaten! Haha!
Maarre echt een mooie film, hoor!! Zeker naar toe gaan!

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 15:05

mickey schreef:
Ik ben vrijdag naar de bioscoop geweest. Wij gaan altijd in Antwerpen naar de film. Paspoort mee en rijden maar. Antwerpen is hooguit drie kwartier rijden en op zo'n mega scherm is het natuurlijk nog veel mooier.
Ík vond het een hele mooie film. En wat uniek is bij de metropolis in Antwerpen er zat een pauze in de film. Daardoor leek het echt geen drie uur.



Aaaarrrg pauses Misselijk Misselijk Misselijk . 'icecreme, popcorn!!!!!!'

Nee, geen Antwerpen voor mij, geef mij de studiokes in Leuven maar, daar kan hooguit 100 man in en dat is reuzegezellig *LOL* .
Als ik naar Kinepolis ga (hetzelfde als metropolis maar dan in Brussel), is het vooral om naar Imax te gaan, een zaal met een reeeeeeuuuzzescherm *LOL* . Dan spreek je best af wie naar welke kant van het scherm kijkt om achteraf uit te leggen wat er te zien was, want op je eentje krijg je het nauwlijks gezien Knipoog .

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 16:22

ik ga er vanavond heen hoor ik net Lachen

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Drezz
Berichten: 7
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 16:04

En wat ook zo leuk is aan Metropolis in Antwerpen, is dat onze wagens bewaakt worden door 2 ruiters mét paard! Wat een leuke job! Vingers aflikken Twee mooie paarden en zo verkeersmak... Gewoon cool Cool
Naar het schijnt patrouilleren zij op alle kinepolis complexen in België!!

Drezz

Let the horse be with you!

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 16:09

Ik ben ook geweest en het was echt een hele mooie film.. Alleen het nadeel is dat je een paar maanden moet gaan wachten op het volgende deel of toch maar ik het boek moet gaan beginnen Haha!

Don't hate me cause you ain't me!

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 16:49

Ik heb trouwens ook meteen alle filmposters gedownload dit vond ik wel de mooiste Haha!

Afbeelding

Don't hate me cause you ain't me!


Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 17:31

mooie poster, missy!
wanneer zou deel 2 komen?

Whisper

Berichten: 132
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 18:58

Ik heb geen idee wanneer deel 2 uit komt.
Ik heb gisteren Lord of the rings gezien. Erg leuke film vond ik! Het einde was erg open, maar deel 2 wil ik daarom ook zeker zien!

SED
Berichten: 14
Geregistreerd: 03-12-01

jammer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 20:57

Wegens een rechterlijk bevel is picserv momenteel offline.
We hebben op het moment geen indicatie of dit tijdelijk of permanent zal zijn en wij kunnen geen verdere informatie verstrekken.

Onze excuses...

Het MediaMonks Team


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Aeva, Amazonbot, Ashleytjuhh, Athelas, Barchetta, Jorex, karlli, KimD, KleinBoefje, kosseh, Lalladidoo, Olga89, Roosch, StonedRomy, xAlice, YandexBot en 137 bezoekers