royena verhuist

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
roylinde
Berichten: 3144
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Haulerwijk

royena verhuist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-04 16:27

hallo, laatst had ik al bekend gemaakt dat royena zou gaan verhuizen naar een andere stal, dat zou vrijdag (morgen) eigenlijk maar we zijn toch maar vandaag gegaan.Eigenlijks al gisteren omdat ze toen op stal moest blijven omdat ze n nieuw paard aanviel . Maar aangezien het zulk k*t weer was zijn we toch maar vanochtend gegaan.
Dus gisteren alles ingepakt, tjeee wat heb ik eeen hoooooop spullen zeg dus de heeeele koferbak vol en trailer er achter, paard er in, ze liep heel braaf dr in gelukkig. En rijden maar.
T was niet zoo ver van de oude stal vandaan 1 of 2 kilometer denk ik.
Maar wel dichter bij huis .
Daar aangekomen hebben we dr maar even los gelaten in de bak, maar mevrouw ging ietsje sneller als dat ik van plan was en ging met beenbeschermers en al dr vandoor .
Nou ja zij royena en kreeg dr niet meer te pakke, gelukkig zag ze niet in dat er nog andere mensen waren ook dus die kregen dr wel te pakken
Nou ja toen ik dr beenbeschermers af had gedaan, heb ik dr toch maar weer los gelaten in het bakje.Hier kon ze dr nieuwe huis bewonderen en dr nieuwe wei-maatjes begroeten, nog wel met een draad dr tussen in de hoop dat ze ze niet meteen aan zou vliegen, het viel wel mee eigenlijk niet eens geruzie
Na een 10 minuten toch maar bij de andere paardjes in het land gezet, bij de shetlander nam ze de moeite niet om die aan te vallen
En toen had ze alleen nog maar oog voor het gras tja je moet toch wat he als fjordzijnde die een heeeeele dag zonder gras moest
Na een tijdje moest toch de rangorde maar bepaalt worden, royena had alsnel "gelijk" en daarna zijn ze toch weer lekker gaan grazen
viel me erg mee dat ze zo lief is .

Ze hadden al een box voor dr klaar gemaakt, echt supper aardig hoor .
Ik heb alleen 2 keuzens en weet t niet echt meer, of een box van 3 bij ongeveer 4, daar staat ze alleen maar tja ze staat daar alleen 's nachts. Of in een zee-container met daarvan een box van 2 bij 3 denk ik (vind het zelf erg krap hoor) of mischien nog wel kleiner... daar staat ze naast een pony.
Ik weet nu niet wat belangerijker is groote box of vriendjes
wat denken jullie, ze staat nu in de grote box om te kijken of ze niet de boel bij elkaar hinikt 's nachts
nou ja dagdag

roylinde
Berichten: 3144
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Haulerwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-04 17:06

niemand?? wil graag jullie mening zou erg makklijk zijn

MarLottie

Berichten: 5022
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: St Johannesga(FRL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 17:31

vriendjes is zeker belangerijker dan een box.. zeker als ze er alleen sávonds in slaapt
ik vind dat vriendjes voor een paard heel belangerijk!!
wat zou jij vinden een kleine slaapkamer en veel vrienden dan een reuze slaapkamer en geen vriendin
nou ik weet het wel!! Knipoog

maar ik kom snel langs kuskus marlot

roylinde
Berichten: 3144
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Haulerwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-04 17:35

oke, ik heb besloten, zet dr in de kleinere box!

roylinde
Berichten: 3144
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Haulerwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-04 19:39

nou iemand nog wat intebrengen? of denkt iedereen het zelfde?

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 21:16

ik zou hem dan ook in een wat kleinere box zetten en lekker naast een vriendje.
dan helemaal alleen.

veel plezier op je nieuwe stal Lachen