Telepathie met dieren

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Telepathie met dieren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-04 11:45

Hoi bokkers,


Ook naar aanleiding van andere topics over dit onderwerp wil ik het volgende nog even kwijt:

Ik had laatst gezegd dat ik teveel aanvragen binnen kreeg. Voornamelijk omdat ik voor mijn "diensten" geen geld vraag. Ik heb toen gevraagd of het even wat minder kon, want ik kreeg de stroom aanvragen niet verwerkt.

Nu heb ik voor mezelf het volgende besluit genomen:

Aangezien ik nog steeds per dag overspoeld wordt met aanvragen, van mensen die er ook maar per definitie van uit gaan dat ik dingen gratis doe, heb ik besloten om vanaf nu niet meer gratis consulten te geven.

Niet omdat ik rijk wil worden, maar gewoon omdat het op deze manier minder makkelijk wordt voor mensen om zomaar raak te vragen aan mij, mijn tijd en energie op te slurpen, en dan nog geen bedankje dat er van af kan.

Ik heb alle pb-tjes met aanvragen gewist, niets bewaard, dus voor diegenen die het wel serieus menen: sorry.

Ik wil graag van dienst zijn met consulten, maar ik vraag daar vanaf nu een kleine bijdrage voor. Om de drempel zo laag mogelijk te houden en iedereen toch een kans te geven, kost een consult 10 euro.
Voor wie dit vreemd/duur vind: voor een consult komt meer kijken dan alleen maar een beetje naar een foto koekeloeren. Ik heb voorbereidingstijd nodig, concentratie en ontspanning.

Jammer misschien dat ik dit zo moet doen, maar het is voor mij een stukje eigenbescherming en een voorkoming van het overspoeld raken met van allerlei vragen van jan en alleman.

Hopenlijk komt daar begrip voor.

Groetjes,
Barbara


Nadir

Berichten: 12692
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 11:48

Gelijk heb je! Voor niets gaat de zon op toch... Haha!
Hoe doe je dat dan met betalingen? Succes verder!

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

BloemBloem

Berichten: 16555
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 11:52

Idd gelijk heb je.....!!!!!!!

Tropico
Berichten: 1333
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: In een hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 11:53

En gelijk heb je idd zoals xtwisterx als zegt voor niets gaat de zon op....
ik dacht al wanneer krijg ik eens een pb terug maar nu begrijp ik het Knipoog

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-04 11:54

xtwisterx schreef:
Gelijk heb je! Voor niets gaat de zon op toch... Haha!
Hoe doe je dat dan met betalingen? Succes verder!


Het eerlijkst lijkt mij betaling vooruit. Of bij bijvoorbeeld een foto opsturen het geld erbij doen.
Daar komen we altijd wel uit.... Knipoog

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-04 11:54

Tropico schreef:
En gelijk heb je idd zoals xtwisterx als zegt voor niets gaat de zon op....
ik dacht al wanneer krijg ik eens een pb terug maar nu begrijp ik het Knipoog


Ja, sorry, maar ik ben nu echt op een punt dat ik denk: ja, ik heb ook nog een eigen leven.... voor niks gaat idd de zon op....

Bedankt voor je begrip Lachen

Tropico
Berichten: 1333
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: In een hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 12:00

Ja tuurlijk ik geloof ook wel dat er veel aan te pas komt eer dat je die gegevens hebt van dat soort dier.

succes ermee ik kom zeker een keer een consult doen Lachen

prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 12:04

groot gelijk, je bent het meer dan waard!!

Zal je weer even een pb sturen...

http://www.bokt.nl/markt/ad/224075/easculap-econom-ii-gt474-scheerapparaat easculap econom II scheerapparaat te koop

http://www.bakeencake.com voor op maat gemaakte taarten

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 12:09

Heel logisch!
Het moet wel hobby blijven.
Als het gratis is staan mensen in de rij.
Ik heb precies hetzelfde gehad.

Ik maak tekeningen (www.petart.nl Knipoog).
Ik deed dat eerst gratis (voor de verzendkosten) omdat het hobby was en ik het wel leuk vond om telkens een ander model te tekenen.
Maar de mensen stonden in de rij en ik voelde het als een verplichting. Elke keer als ik dat lijstje met namen zag hoeveel ik er nog af moest werken.......
(hoe brutaal sommige mensen ook wel niet zijn door er om te gaan zeuren!).
Nu heb ik ze dus voor een bedrag neergezet. De aanvragen zijn beduidend minder, maar het is zo veel beter te overzien.
En het blijft hobby.
Ik doe het nog weleens gratis, als ik bijvoorbeeld een hele leuke foto zie die ik gewoon 'moet' tekenen dan krijgen de mensen die.
Of pas heb ik 'zomaar' de overleden pony van Tyrza voor haar getekend. Dat doet me dan gewoon wat.

Op deze manier is het veel beter te overzien en hou je de lol erin!

:evaw:

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-04 12:25

Sjimmy schreef:
Heel logisch!
Het moet wel hobby blijven.
Als het gratis is staan mensen in de rij.
Ik heb precies hetzelfde gehad.

Ik maak tekeningen (www.petart.nl Knipoog).
Ik deed dat eerst gratis (voor de verzendkosten) omdat het hobby was en ik het wel leuk vond om telkens een ander model te tekenen.
Maar de mensen stonden in de rij en ik voelde het als een verplichting. Elke keer als ik dat lijstje met namen zag hoeveel ik er nog af moest werken.......
(hoe brutaal sommige mensen ook wel niet zijn door er om te gaan zeuren!).
Nu heb ik ze dus voor een bedrag neergezet. De aanvragen zijn beduidend minder, maar het is zo veel beter te overzien.
En het blijft hobby.
Ik doe het nog weleens gratis, als ik bijvoorbeeld een hele leuke foto zie die ik gewoon 'moet' tekenen dan krijgen de mensen die.
Of pas heb ik 'zomaar' de overleden pony van Tyrza voor haar getekend. Dat doet me dan gewoon wat.

Op deze manier is het veel beter te overzien en hou je de lol erin!


Ik kan niets anders zeggen dan dat ik het helemaal met je eens ben!!

Heb jij een wbsite trouwens waar je je tekeningen op hebt staan? Want dan ben ik ook wel geïnteresseerd!

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 14:00

10 euro is geen belachelijk bedrag hoor!
Heb wel ff een paar vraagjes aan je....

1. moet je een foto waar een paard helemaal opstaat of alleen het hoofd?
2. al mijn foto's staan in de pc dus kun je een foto ook per e-mail opsturen (dan is uiteraard vantevoren al het geld overgemaakt)

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 14:04

Ik ben blij dat ik nog in de gratis periode mocht Haha! Serieus: ze heeft m'n paard voor 95 % goed 'gelezen' (en daar heb ik haar ook heel vriendelijk voor bedankt) OK dan! Als je het allemaal voor nop moet doen en dus de drempel heel erg laag maakt, word je volgens mij helemaal gek, dus groot gelijk.

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 14:58

Ik vind het niet veel geld hoor voor wat je doet, ik vind dat je gelijk hebt.

En ik wil je nogmaals heel erg bedanken voor wat je voor mij hebt gedaan. Lachen

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 15:01

ik kan niet anders zeggen dan dat ik het logisch vind dat je er een kleine bijdrage voor vraagt, wat er van jouw kant tegenover staat is super!!

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 15:08

Groot gelijk dat je er geld voor gaat vragen! 10 euro vind ik niks te duur, dat heb ik laatst ook betaald aan iemand anders. Daarvoor ben ik wel met paard zelf langs gegaan.
Wat ik "vreemd" vind is dat je je er een beetje voor probeert te verontschuldigen, nergens voor nodig toch? Je levert een dienst en die moet betaald worden, simpel. Lachen

Overigens had ik je nog een keer een PB gestuurd nav mijn bezoek aan die Franse mevrouw, ik dacht dat je het misschien wel leuk/leerzaam zou vinden om te vergelijken, maar ook daar nooit een reactie op gehad van je Verward
Laatst bijgewerkt door Margreet op 29-04-04 15:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Nulla tenaci invia est via

Tancreda4

Berichten: 23960
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 15:10

Vind het ook niet meer dan logisch dat je er nu een bedrag aan hangt. Ik ken dat wel, die aanvragen die maar blijven komen... En idd, die bedankjes worden wel eens 'vergeten' en soms doe je je best, en laat diegene helemaal niets meer van zich horen...
Zo doe je het toch niet voor niets, heb je meer serieuze aanvragen, en wordt het vast minder zodat het ook leuk blijft.
Vind het een goed bedrag.

Ben eigenlijk ook wel een beetje geintreseerd in zoiets, ik weet niet wat het precies inhoud en wat je precies doet. Kun je mij dat mischien uitleggen?

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 15:15

Ik vind het ook fijn dat je naar mijn hondje Kay gekeken hebt, het was een bevestiging van hetgeen ik inderdaad van hem weet. Inmiddels is hij er helaas niet meer Verdrietig maar ik ben zeker blij dat ik jou met hem heb laten "praten". Ik kan me voorstellen dat je er nu geld voor vraagt, het kost voor jou ook tijd en inspanning. Bedankt nog!

On the 7th day God created horses, on the 8th he painted the good ones
by Warriorgirl Graphics • Fotografie Feather's Ranch • Onze stal
[WN-ITP] ♥ Bombarie's 2e Halterles ♥

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-04 17:02


KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 17:06

Beter!!! je hebt gelijk ook Haha! Haha!

Feufollet

Berichten: 561
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: bij Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 17:39

Hartstikke goed!!!
Zo is het allemaal voor iedereen een stuk duidelijker en je hebt groot gelijk dat je er wat voor vraagt.
Ik ben het ook helemaal met Margreet eens, je hoeft je er beslist niet voor te verontschuldigen. Mensen die hier geen begrip voor op kunnen brengen hebben blijkbaar nooit nagedacht over wat het inhoud!

Succes!
En ik kom binnenkort ook wel een keertje om een consult. Niet zozeer met gerichte vragen maar meer voor wat extra informatie (en nieuwsgierigheid natuurlijk).

*Het leven is te kort om moeilijk te doen!*

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 18:18

Je hebt helemaal gelijk dat je er nu een bijdrage voor vraagt!
Wist het hiervoor nog niet dat je dat deed, maar ben wel nieuwsgierig geworden.. Lachen Ik zal je binnenkort eens een PB sturen

groetjes

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 19:07

Ik geef je helemaal gelijk!
Je steekt er heel veel moeite en tijd in, dus dan is het niet meer dan logisch dat je er wat voor terug krijgt/vraagt.

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-04 20:10

Amethyst schreef:
Ik geef je helemaal gelijk!
Je steekt er heel veel moeite en tijd in, dus dan is het niet meer dan logisch dat je er wat voor terug krijgt/vraagt.


Ik heb je een pbtje gestuurd over je vraag.... Knipoog

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 20:57

Ik gefe je groot gelijk, maar dat is dan vooral omdat ik heb gelezen hoe goed je bij de waarheid zat en hoeveel info je gaf.

Elders kost het stukken meer en hoewel ik heel serieus geintresseert was in Par en Ellie kan ik er 100% inkomen, als ik ooit nog eens tegen iets oploop ga ik zekers weer "gebruik" van je maken Knipoog

PS: jij was toch van je paard afgevallen enzo? Gaat dat ondertussen allemaal wel want heb geloof het eind resultaat gemist.

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 23:43

Goed zo OK dan! Echt waar je hebt groot gelijk hoor.
Op deze manier krijg je tenminste mensen die echt serieus zijn!
Misschien over een poosje ook wel een foto van mijn paard, als ik wat vragen verzonnen heb Knipoog


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, IASCrawler, Jessica_1998, manonnevot, ttranch, Vagabondo en 36 bezoekers