gelezen??????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

gelezen??????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-04 12:16

Ja sorry,ik begin er maar weer over(zoals meerdere bokkers ook al hebben gedaan over dit onderwerp!!! Cool )ik weet niet of jullie de 1e pagina van de nieuwe paardensport gelezen hebben,maar daar ging het over:
Schijnheilig rijden zonder CAP Schijnheilig
ik zie altijd hele leuke en mooie paarden(foto's)met jullie,bokkers, erop.geweldig maar helaas zie ik dan ook dat de meesten zonder cap rijden...Ja sorry maar denk a.u.b aan je veiligheid Bloos

Blijkbaar is het voor de antiCAP persoontjes nog niet doorgedrongen dat het toch best gevaarlijk is om zonder te rijden... Clown Stel dat je strax een ongeluk krijgt,en je hebt bijv. een hersenfractuur.... Tong uitsteken --->je had de schade kunnen beperken door een cap op te doen( *LOL* daarvoor zijn ze ontwikkeld !!!!)

Duzz ik wil hiermee zeggen-->een gewaarschuwd mens telt voor 2!!!!!!!!!!!!!

Dressuur is een jurysport,als je daar niet tegen kunt,moet je er ook niet aan beginnen!!
+:)+ Wil je mijn fotografiewerk volgen?? Klik HIER voor mijn FB pagina. Een like, zou ik leuk vinden. +:)+


050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 12:22


cissie
Berichten: 6176
Geregistreerd: 23-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 12:22



Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-04 12:29

hahaha,sorry totaal over het hoofd gezien....enschuldigung!!!!:P

Dressuur is een jurysport,als je daar niet tegen kunt,moet je er ook niet aan beginnen!!
+:)+ Wil je mijn fotografiewerk volgen?? Klik HIER voor mijn FB pagina. Een like, zou ik leuk vinden. +:)+


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arlette1991, IASCrawler en 34 bezoekers