Ik ben vanochtend geopereerd

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Ik ben vanochtend geopereerd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-02 13:41

Ik moest vandaag naar de kaakchirurg Verdrietig . Om negen uur moesten we er zijn, dus vroeg opstaan Gaaaap . Acht uur gingen we weg en om kwart voor negen ofzo waren we daar.
Ik hoorde om negen uur aan de beurt te zijn, maar zelfs zo vroeg in de ochtend liep het nog uit en ik was zo rond half tien aan de beurt.
Ik was al een keer eerder naar de kaakchirurg geweest, omdat ik een volwassen hoektand had die niet doorkwam. En vorige keer had hij dus de melk hoektand getrokken en in mijn gehemelte enzo lopen snijden om te kijken waar die volwassen hoektand zat en wat hij daaraan kon doen. Nou toen niks dus. Vandaag moest ik weer, omdat volgens de orthodontist die hoektand eruit moest, en 1 kies Boos!
Nou ging hij eerst een foto maken om te kijken of de hoektand nog verplaatst was, want vorige keer had hij een ruimte gemaakt ofzo, waar hij hopelijk in zou schieten en alsnog door zou komen. Nou daar was hij dus niet ingeschoten, jammer genoeg.
Dus ik kreeg de verdovingen (onder en bovenkaak, waren iets van 6 spuiten waarvan er ook nog 1 buisje knapte ofzo, en kwam al dat gore spul in mijn mond, moest ik maar ff spoelen met water, ik nam 1 slok en het liep gelijk weer uit mijn mond *LOL* ). Very painfull (nouja sommige dan). En toen moest ik een tijdje wachten omdat ze eerst nog met een andere vrouw bezig waren (ze doen daar zeg maar tegelijk 2 mensen, 1 word verdoofd, ander geopereerd of wat dan ook). Toen was ik aan de beurt.
Nou eerst trok hij even snel die kies in mijn onderkaak eruit, no problemo. Toen ging hij in mijn gehemelte snijden en boren enzo Misselijk Vond het wel eng dat boren, echt een hard geluid! En toen kreeg hij die hoektand er na een tijd maar niet uit, hij zat heel vast of iets dergelijks, ja ik heb niet goed meegeluisterd hoor. En toen begon de verdoving al een beetje uit te werken, dus ik zei dat (bijna onverstaanbaar natuurlijk door die verdovingen). Dus kreeg ik er een verdoving bij, en het deed nog steeds pijn, dus weer een verdoving erbij. En het bleef maar gevoelig. Dus toen kreeg ik een wat zwaardere verdoving erbij en toen viel het wel mee. En eindelijk was hij er na een hele tijd uit. Dat duurde echt lang hoor! Ik heb volgens mij zo ongeveer 3 kwartier a 1 uur in die stoel gelegen Boos! Frusty !!! En toen moest hij het nog hechten, en 1 stuk deed me toch pijn joh! Echt waar. Was dus ook niet goed verdoofd meer Boos!
Nouja, eindelijk uit die stoel. Ik had er wel last van. Ik ben nu net thuis en nu valt de pijn alweer een beetje mee. Maarja, mijn vader heeft nou bij de apotheek (moest van de kaakchirurg) pijnstiller met onstekingsremmer poeder of iets dergelijks gehaald. Dat moet oplossen in water en nu is het 1 of ander groen waterig drankje geworden, en dat moet ik opdrinken (auw Verdrietig ). 't Is eigenlijk best wel lekker! *LOL*

Nouja, eigenlijk is het dus niet echt een operatie, maar toch.. Zo noemen ze het daar Haha! Ik heb er nu een beetje last van. Vorige keer toen hij alleen ging kijken deed het echt best wel pijn (nu is de verdoving volgens mij nog niet helemaal uitgewerkt en heb ik die pijnstillers, die had ik vorige keer niet (ja de verdoving wel, maar de pijnstillers niet Knipoog ). Dus ik hoop dat het nu wat minder pijn doet.
Nouja, ik heb nu honger. Maar ik kan niet eten Verdrietig . Ik kan al amper drinken. Nouja, ik ga weer verder met rustig Bokken en pijnstillerdrankje drinken *LOL*
Laatst bijgewerkt door Spirit op 03-01-02 14:01, in het totaal 1 keer bewerkt

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 13:58

ahw... arme jij!
lijkt me echt pijnlijk!!!!
sterkte en beterschap ermee!!! *LOL*

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 14:14

Veel sterkte Spririt kan er ook over mee praten. Zorg maar dat er veel vloeibaar voedsel in huis komt.

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 14:26

auwwwwwwww

Sterkte !!!!!!!

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 14:30

auw
heel veel sterkte en beterschap ermee
het klinkt niet lekker iig...

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 14:32

Arghh
ik moest vorig jaar maart ook naar de kaakchirurg.
ik zat daar maar durfde niet, ben 3 keer geweest. heb de 2e keer valium gehad hielp niks.. derde keer 3 x zo veel valium, kon de trap bijna niet oplopen in t ziekenhuis maar was nog steeds super histerisch daaro.. en nu.. ja nu.. nu weet ik niet wat er gaat gebeuren Huilen
bij mij moesten er 2 kiezen uit mijn kaak gesneden worden en ik ben echt zoo bang voor tandartsen dus ook voor kaakchirurgen.. Huilen

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 15:27

Zow dat klinkt niet best zeg!! Sterkte hoor ik hoop dat je snel weer iets kunt eten. Moet je nou nog een keer terug? Ik hoop het niet voor je...ik ben al zo bang voor de tandarts owo

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-02 15:32

Ja moet nog wel een keer terug, maar dan hoef ik alleen maar twee kiezen laten trekken, en dat stelt niet zo veel voor. Nu zijn ze alleen aan de rechterkant bezig geweest. Dus moet ik aan de linkerkant nog de eerste kies op boven- en onderkaak laten trekken. Is om meer ruimte te krijgen zodat mijn tanden d.m.v. zo'n vaste beugel beter recht gaan staan ofzo.
Maar aan de rechterkant van mijn bovenkaak hoefde die kies niet weg, want daar zit dat gat van die melkhoektand al. En ze hebben dus ook de eerste kies uit de rechterkant van mijn onderkaak getrokken.

party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 15:48

au au au au en nog eens au! Veel sterkte en beterschap!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 16:14

bah dat klinkt verschrikkelijk!
heel veel sterkte!!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 19:44

veel koelen en ijs sabbelen *LOL*)
alles wat je wil drinken door een rietje wil beter.. succes.
ik heb nog maar 1 keer bij de Kaakchirurg gelegen maar dat was wel genoeg!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 12:33

Oef.. dat was dus wel heftig! Hoe gaat het nu, is je gezicht erg dik Verward (heb ik een keer gehad na een bezoek aan de kaakchirurg; alsof ik een box-wedsrijd verloren had Lachen ) Zoals Nimber al schreef: veel koelen en ijs sabbelen, is het allerbeste! Sterkte!!!!!!!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-02 13:38

Het valt eigenlijk heel erg mee vergeleken met de vorige keer. Ik kan wel moeilijk eten (kan maar aan 1 kant kauwen).
En het is ook niet echt dik. Eigenlijk helemaal niet, tenminste het is wel dik aan de binnenkant, maar niet aan de buitenkant. Dus niemand ziet het eigenlijk Lachen
Het doet ook niet zo'n pijn, alleen als ik met eten ertegen aan kom. Dat is wel ff gevoelig, maar het valt eigenlijk heel erg mee, vooral vergeleken bij de vorige keer!