en daar is ze weer...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23434
Geregistreerd: 09-04-01

en daar is ze weer...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-04 00:10

Het ging een tijdje iets beter dan zwaar beroerd thuis, maar we zijn er weer hoor.
Het komt erop neer dat het mijn ouders toch echt beter lijkt als ik zo snel mogelijk ophoepel wil er nog iets overblijven tussen ons...
Ik weet zelf ook wel dat dat het beste is maar het doet gewoon zo verdomde pijn als je dat even medegedeeld krijgt door je ouders.

Net zo goed als dat ze er bij hun leven niet kunnen begrijpen hoe het is om van paarden te houden. Achter Polly hebben ze nooit gestaan, ze vonden dat ik het niet kon betalen en handelen en weet ik veel wat, verdomme dat beest is mijn ALLES, ik door het vuur voor die kleine etter, net zo goed als ik dat voor Sharif, Katinka en Naamloos (ja sorry geen naam) ga..die beesten betekenen zo vreselijk veel voor me, waarom zien ze dat nou niet? waarom nou?? Het hoeft niet meer van mij op deze manier...het is me blijkbaar niet gegunt om gelukkig te zijn, ik ben het niet waard om van te houden...Ik kan dit niet meer Huilen

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 08:42

Tuurlijk ben je het wel waard Lachen . Soms is er om de een of andere reden een grote afstand tussen ouders en hun kinderen. Mijn vader heeft destijds het contact met mij verbroken en ook ik heb perioden van totale afwijzing gevoeld (nu soms nog, maar alleen als ik heel moe of ziek ben Knipoog ). Ook tussen mijn moeder en mij ging het toen niet zo goed (understatement) en zij heeft mij destijds verzocht niet mee te verhuizen met haar en haar nieuwe vriend, nu echtgenoot. *Auch, pijnlijk*

Ik ben dus op mezelf gegaan en nadat het uiteindelijk een keer gigantisch tussen mij en mijn moeder geknald heeft, is het eigenlijk alleen maar beter geworden. We zitten niet meer zo op elkaars lip en ik ga gewoon lekker mijn gang met de paarden en mijn eigen dingetjes en zij ook met haar dingetjes; we hebben totaal verschillende interessen en vooral mijn moeder kan zich niet zo goed inleven in mijn leven; andersom lukt het wel aardig. Het werkt echt veel beter zo en nu hebben we zelfs weer wat dingen om over te praten.

Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 09:10

Lieve meid, waarom liet je niet even van je horen??
Ik schrik hier echt weer even van, hoor.. Jeetje..

Ik heb het je al zo vaak gezegd, zij zijn jou niet waard!! En het klinkt misschien hard, maar iemand die jou geen leuk leven gunt, verdient dat zelf ook niet!! Je bent een kanjer, dat weet je. En ik ben er voor je, geef maar een gil als je me nodig hebt!!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 09:15

Hoe pijnlijk het nu ook zal zijn, ik denk dat het toch het beste is om uit huis te gaan in deze situatie. Dit is niet de eerste keer, dat ik zulke verhalen van jou lees.
Tuurlijk ben jij het waard om te leven, en er zijn weinig mensen die zo veel voor hun paardjes over hebben als jij. Ik denk dat het voor jezelf ook veel prettiger zal zijn, als je uit deze situatie bent. Elke dag ruzies en ergernissen, wordt niemand beter van

Sterkte Ach gut

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 09:24

meissie het is inderdaad het beste dat jij zo snel mogelijk uit huis gaat. Deze situatie kan niet langer voor jou. Je bent 20 jaar en je hebt nog een heel leven voor je en laat deze niet vernaggelen door je ouders! Vaak kunnen ze inderdaad niet begrijpen waarom jij door het vuur gaat voor je dieren en snappen ze al helemaal niet dat je er een koopt. Dan gooien ze het er inderdaad op dat je het niet kan verzorgen en noem maar op in de hoop dat jij het niet zal gaan kopen.
Kan je anders niet tijdelijk bij je vriend wonen? Of bij iemand anders, dat jij tot rust komt. Want dat moet jij, tot rust komen.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23434
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-04 11:40

Mijn vriend en ik zijn hard op zoek naar een huis maar ja het is allemaal niet gratis...
Jullie zijn allemaal zo vreselijk lief...wat zou ik zonder jullie moeten..

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 11:44

Jeetje rene dat is niet leuk.
Ik hoop dat jullie snel iets vinden, dan zijn jullie lekker met zijn twee'tjes en de pony's.
Komop je hebt beter verdient, sta op voor jezelf want dat ben je zeker waard.
Sterkte.