Zoekt ouder versie BitTorent :S

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Zoekt ouder versie BitTorent :S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-04 18:02

Ik heb gister een nieuwe versie van BitTorent gedownload, maar ik kwam toen tot de conclusie dat ik bij deze versie niet in kan stellen hoeveel mensen er bij mij kunnen downloaden, met het resultaat dat ermet 120 kbps geupload wordt en met 2 kbps gedownload, vind ik niet ze grappig.... Maar kan iemand mij vertellen waar ik de oudere versie kan downloaden? Ik weet namelijk niet meer welke versie dat nou was, en de plek waar ik em vandaan heb ik vervangen door de nieuwere versie Boos!

Nou hopenlijk weet iemand anders meer!
Groetjess Tessa

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-04 20:42

niemand? Boos!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 20:45

Tja, binnen 2 uur kun je misschien nog geen reactie verwachten Lachen

Ik heb het in ieder geval niet.

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-04 22:41

neh maar hij was al naar de volgende blz afgezakt :S dan hoef ik al helemaal niks meer te verwachten :p ennuh, ik zit gewoon te balen dat ik em niet meer heb :S

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 22:43

lunatje schreef:
met het resultaat dat ermet 120 kbps geupload wordt en met 2 kbps gedownload, vind ik niet ze grappig....


Vaag... aangezien je up en downloadsnelheid elkaar niet in de weg zitten normaal... Als jij met je maximale snelheid download moet je ook nog met je maximale snelheid op dat moment kunnen uploaden. Dat ligt natuurlijk aan je lijn op dat moment, en aan de andere kant. Maar het kan eigenlijk niet dat het door veel upload met de download ook langzamer wordt Verward

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 22:55

Ik weet niet welke versie je wilt? Ik heb 3.2.1 en 3.2.1b-2 staan..

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-04 23:38

maakt me niet uit, zolang ik maar in kan stellen hoeveel downloads er tegelijk gedaan kunnen worden (you know, dat gedoe met unlimited, ISDN enz.)

En Syph, het maakt wel degelijk uit, een voorbeeld, ik downloadde met 12 kbps en uploadde met 32 kbps, ik verzette dus de optie UNLIMITED naar ISDN en 2 personen tegelijk downloaden op 3 kbps. Toen de upload omlaag ging ging mijn download omhoog, upload was 3 en download was ineens in de 40....

En daarbij, we krijgen gezeik als ik teveel upload.........

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 23:49

Je kan ook NetLimiter gebruiken Lachen

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 23:55

Ok als je op een ISDN lijntje zit dan maakt het wel wat uit, maar dan is het nog steeds niet zo dat de upload je download begrenst. Je upload neemt dan gewoon de maximale bandbreedte van de lijn in Lachen.

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-04 00:34

hmm, ik weet toch zeker wat ik heb gezien :S maargoed, desondanks wil ik toch de oudere versie van BitTorent en Romkabouter, ik download op een plek waar ik alleen BitTorent kan gebruiken..... dus vandaar :S

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 08:25

Waarom gebruik je geen E-Donkey? Dat werkt echt ideaal.

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 09:24

lunatje schreef:
Romkabouter, ik download op een plek waar ik alleen BitTorent kan gebruiken..... dus vandaar :S

Je kan geen programma's installeren bedoel je?

NetLimiter is geen download programma, maar een tooltje waarmee je je bandbreedte kun beheersen. Als je dingen kan installeren op je computer daar, werkt NetLimiter ook. Voordeel is dat je de upload in BiTTorrent op Unlimited kan blijven houden, terwijl je wel je bandbreedte knijpt. Misschien is het namelijk zo dat bij jou versie je ingestelde upload gekoppeld is aan de downloadsnelheid? Die programma's heb je namelijk ook Knipoog
Met NetLimiter kun je dat omzeilen Lachen

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 10:56

Overigens kan je upload je download wel degelijk in de weg zitten (of andersom). Als jij op volle snelheid iets aan het uploaden bent dan gaat je maximale download snelheid (fors) naar beneden. Dit komt doordat ieder pakketje dat door de lijn gaat via TCP ook bevestigd moet worden (om aan te geven dat dat pakket goed is aangekomen), die bevestigingen moeten via de upload en die zat al helemaal dicht. Die bevestigingen komen dus met wat vertraging aan bij de verzendende partij. Hierdoor denkt de andere partij dat er te snel info naar je PC wordt gestuurd waardoor je download snelheid omlaag gaat. Zorg dus altijd dat je upload maximaal voor iets van 70 tot 80% gebruikt wordt door 1 programma.

AM -> FZ