Schrok me wild...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Schrok me wild...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-04 20:39

Naar aanleiding van dit topic: [VvdD] Wat een rotdag vandaag.*lang* zou hij dus donderdag naar het ziekenhuis gaan voor een scan en verder onderzoek.

Vanmiddag ging ik bij hem langs, het begon al niet goed, toen ik binnen kwam lag die op de grond voor de wc...hij kon niet meer opstaan.
Samen met zijn broer hebben we hem in bed gelegt, pijnstillers weer ingenomen en toen ging zijn broer weg.

De rest van de middag heb ik hem geschoren en helpen wassen en opfrissen want de volgende dag moest die het ziekenhuis in en een beetje schoon patient is dan wel fijn toch?

De pijn bleef, en om 5 uur ging ik weg, zou sávonds nog even terugkomen en de volgende dag nog even om helemaal doeg te zeggen.

Om half 8 belde die me dat ik niet langs hoefde te komen, de ambulance was onderweg en hij ging richting ziekenhuis...de pijn werd te erg.

Het drong nog niet zo tot me door, wenste hem sterkte, hij zou me nog bellen en om iets voor 8 uur ging de telefoon weer, de vrouw van zijn broer.
Die belde om me te vertellen dat ze de ambulance hem opgehaald had, ik verteld dat die zelf al gebelt had....toen kreeg ik het verhaal dat ze de brancard de trap niet op kregen, dus ze hebben hem moeten platspuiten want hij kon helemaal niets meer.
Op het moment dat ze vertelde dat zijn ogen helemaal wegdraaide toen die de spuit kreeg drong het eigenlijk pas tot me door dat die morgen niet thuis is, dat die nu in het ziekenhuis ligt, de neuroloog is er al en ze gaan meteen beginnen met onderzoeken.
Hij heeft uitval aan zijn rechterbeen en ondanks de zware medicijnen giga pijn.
Vanmiddag hadden we het nog over de winkel en dat hij er zo'n zin in had...

Gewoon een sterke gezonde man die van de 1 op de andere dag helemala niets meer kan....ben zo geschrokken.....

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"


x_Irisje_x

Berichten: 3700
Geregistreerd: 07-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 20:52

oh wat erg, k weet niet wat ik moet zeggen, sterkte

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-04 21:01

Iris_panta schreef:
oh wat erg, k weet niet wat ik moet zeggen, sterkte


Maakt niet uit...weet het zelf ook even niet.
Bedankt iig

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

EvaC

Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 21:05

Heel veel sterkte er mee.

Whizper08

Berichten: 485
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 21:08

Wat balen zeg! Mijn vader is geopereerd aan een hernia en kon ook niets meer. nu kan hij gelukkig zelfs weer tenissen. ik hoop dat het snel weer beter m,et hem gaat. En met jou natuurlijk ook! Succes...

EstherSi

Berichten: 942
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: Sint Pancras

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 21:11

jeetje, echt heel erg wat er gebeurd!
veel sterkte ermee! en je baas natuurlijk heel veel beterschap!
maar met jouw steun komt hij er vast wel weer goed bovenop!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 21:17

tjee sily, ik ken wel mensen met een hernia, alleen hebben die er niet zo heel erg lest van. natuurlijk lees en hoor je er ook dingen over op school. echt valen zeg, wens m maar sterkte als je m ziet! en jij ook sterkte natuurlijk!

Ineke2

Berichten: 33095
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 21:22

Je vertelde het net al...dat is wel even schrikken inderdaad. Heel veel sterkte, denk ook een beetje om jezelf Ach gut
Wens hem maar veel beterschap!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-04 22:21

Tanx allemaal

Heb hem net aan de telefoon gehad en hij zit nu zo zwaar onder de medicijnen dat die niets voelt en dus ook lekker kan slapen...incl. slaappillen dus het zal allemaal wel lukken.
Ga morgen bij hem langs en ben iig al wat blijer omdat die nu even geen pijn heeft.

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 16:24

Wat is dat ineens snel gegaan. Dinsdag zitten we nog een beetje te geinen en zie hij dat hij niet naar het ziekenhuis wilde, omdat hij minder pijn had en de volgende dag met de ambulance weg.
Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent.
Veel sterkte voor jullie allebei. En, net als Ineke2 al zei, denk ook een beetje aan jezelf.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 16:30

Heel erg vervelend dat hij nu zoveel pijn heeft. Gaan ze hem opereren? Mijn vader heeft het namelijk ook gehad en na de operatie is hij weer gewoon de oude geworden met wat fysio.

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 18:02

He getverdemme!! Wat erg zeg! Geloof goed dat je flink geschrokken bent..Duimen maar dat het snel weer beter gaat...Hij had toch een hernia he?

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-04 18:26

Tessebes schreef:
Heel erg vervelend dat hij nu zoveel pijn heeft. Gaan ze hem opereren? Mijn vader heeft het namelijk ook gehad en na de operatie is hij weer gewoon de oude geworden met wat fysio.


Dat ga ik denk zo horen, als die het zelf al weet, hij ging vandaag eerst door de scanner, maar eerst was de afspraak om half 2, toen om half 1 en uiteindelijk lag die er om half 5 nog niet onder Verward

Kelly het is idd een hernia, alleen heeft die nu ook uitval aan zijn rechterbeen en dat doet zo'n pijn dat die nu dus plat onder de medicijnen zit....ga zo eens kijken of die al kan praten Knipoog

Spokie we doen nooit meer grapjes maken hoor
En let wel op mezelf hoor, beetje slaap minder kan ik wel aan, en ach vet had ik in overvloed dus alles wat er nu afgaat is alleen maar zonde voor mijn kleren Knipoog

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

heidiLOVER

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 20:13

ik weet echt niks te zeggen alleen dat ik hem veel beterschjp wens!

Pamba: B+11 - L1+12 - L2+10 - M1+7 eindstand.

Fotoshoots Trouwfotografie & newbornfotografie: Robin Polderman Fotografie | Insta: @robinpoldermanfotografie]

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 22:12

Wat akelig zeg,dat zijn rechterbeen uitvalt... zit er een zenuw klem dan? ..
Sterkte!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 22:32

Heel erg veel sterkte gewenst, dat is niet niks!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 22:41

Wat vreselijk zeg! Heel veel sterkte! Scheve mond

how sweet can it be to be loved by you

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 23:41

Sprakeloos ben ik ervan!
Wil jullie heel erg veel sterkte wensen!
Dikke knuffel voor jullievan Lundi -xx-

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-04 19:10

KellyenXena schreef:
Wat akelig zeg,dat zijn rechterbeen uitvalt... zit er een zenuw klem dan? ..
Sterkte!


Gisteren is die in de scan geweest, dus zal vanavond wel iets te horen krijgen.
Mocht vanmorgen ook even blijven toen ik de stripboeken langs btacht omdat het koninginnedag is....maar ja toen had die weer zo'n pijn dat die maar gewoon lekker moest gaan slapen.

Hij kreeg nu spuiten in zijn been en dan is de pijn helemala weg...kan die weer lekker rustig blijven liggen en niets aan de hand...alleen vanmorgen kreeg die die niet, volgens de verpleegster mocht dat niet meer.
Toen de dokter om 12 uur kwam en vroeg of de spuiten dan niet werkten omdat die de hele ochtend weer aan het kramperen van de pijn was zei die dat dat toch niet meer mocht.
Een ruzie tussen dokter en verpleegster, hij mag 3 keer per dag een spuit....als die die niet krijgt kan die niet stilliggen van de pijn, en hij moet juist stilliggen dus wat voor een ruzie dat was en wat voor woorden er gebruikt werden is denk wel duidelijk Knipoog

Maar ga zo weer langs en kijken of die ene beetje aanspreekbaar is....hij heeft de keuze uit rust met fysio of een operatie, hij zit logisch genoeg nog te twijfelen Ach gut

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 19:13

Vreselijk, ik weet echt niet wat ik hierop moet zeggen!
maar iig sterkte!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 19:14

Ow meis toch wat vreselijk zeg.....!

Ik wens jullie allebei ontzettend veel sterkte... ook bij de keuze's die gemaakt moeten worden!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 19:21

ja en hou ons wel op de hoogte he!??

Gjilke

Berichten: 4695
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 19:29

Ik wens jullie ook heel erg veel sterkte.

“Riding a horse is not a gentle hobby, to be picked up and laid down like a game of Solitaire. It is a grand passion.”

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-04 20:57

Nou heb hem van iedereen sterkte gewenst, vond die heel lief *zei die stoned* ook al kent die niemand Haha!

Tsja, verder was de pijn weer heel erg omdat de medicijnen uitgewerkt waren.
Maar morgen krijg die meer te horen, want eigenlijk weet die dus zelf ook niet of rust of opereren beter is.
Dus dat horen we morgen wel, tot die tijd voel ik me rot omdat die zoveel pijn heeft en we er allemala niets aan kunnen doen Verdrietig

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 21:06

heel veel sterkte voor jou en hem natuurlijk,
ik weet precies hoe je je voelt helemaal machteloos ben je op zo'n moment, mijn moeder ligt op dit moment ook in het ziekenhuis met een of andere ziekenhuisbacterie waarvoor ze eerst dagen heeft moeten creperen thuis, je weet gewoon niet meer wat je moet doen.. En het wil ook wel eens helpen om gewoon even je verstand op nul te zetten en dan gewoon even iets te doen wat je een beetje afleid.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Loreke2 en 106 bezoekers