Wie weet iemand of wie wil mij op HCB lesgeven?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Caroline81

Berichten: 632
Geregistreerd: 26-11-02
Woonplaats: Gouda

Wie weet iemand of wie wil mij op HCB lesgeven?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-04 16:51

Ik zoek een instructeur/instructice die mij kan lesgeven op locatie en liefst in de ochtenden.
Ik rij M2 dressuur met Joplin en les normaal gesproken bij Tyrza van Iperen, wat erg goed bevalt.
Op het moment kan ik niet met de trailer weg met Joplin en een uur les is ook eigenlijk teveel van het goede voor hem.
Hij is namelijk nog aan het revalideren van een rugblessure. Juist nu is het belangrijk dat ik hem goed aan het lopen krijg.

Wie zou mij kunnen helpen?

Ik sta op het HCB in bodegraven. Joplin is behandeld door Solange en ik zou graag haar stijl in het trainen willen blijven gebruiken, want hij reageert er erg goed op.

Alvast bedankt voor de reakties!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 18:50

Weet Solange niemand die een beetje bij jou in de buurt woont?

Caroline81

Berichten: 632
Geregistreerd: 26-11-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-04 18:54

Ik had haar al een sms gestuurd, ff afwachten of ze reageert Lachen
Tyrza wist ook niemand te noemen helaas

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 06:01

Annemiek Koenen misschien? Die heeft op de kliniek Bodegraven gewerkt (nu nog wel eens in de weekenden) en zij werkte nauw met Solange samen. Ze geeft volgens mij les op fysiotherapeutische basis.

Caroline81

Berichten: 632
Geregistreerd: 26-11-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-04 09:23

@kyona: dank je wel! ik zal het aan solange vragen, die zal wel gegevens hebben van haar. Ik ken wel een annemiek die daar werkt of heeft gewerkt maar ik wist niet dat zij met fysio bezig was.

Marie jose Hulsman, Wendy Fokker, Suzanne F. (van Bokt), Petra Vermeulen, Letty Rozeboom, Angelique Loenen.
Deze kreeg ik ook als tip. Alleen moet ik nog even vinden hoe ik contact op kan nemen. (suzanne is makkelijk zo via bokt Lachen )