Samenvoegen in Excel (engels)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Samenvoegen in Excel (engels)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-04 10:48

Grrrrmbl.
Ik moet een volledig affe Excelsheet gebruiken om een brief te maken. Beide bestanden zijn af, ik moet alleen nog samenvoegen en uitprinten. Maar nu weet ik dus echt niet hoe dat in het Engels heet en waar ik dat kan vinden. Iemand? Mijn dank is groot!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 10:56

Merge?

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 10:56

Insert->Object dan tabblad create from file Lachen

Ik neem aan dat die brief word is

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 10:58

Andersom werkt ook Lachen

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Anoeska

Berichten: 5899
Geregistreerd: 01-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 11:01

Copy (excel sheet), en dan paste special (in word bestand). En dan paste as: Microsoft Excel Worksheet Object. Dan staat je tabel in je word bestand.

"God gave men both a penis and a brain, but unfortunately not enough blood supply to work both at the same time."

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-04 11:11

Hij was dus al samengevoegd kom ik net achter. Ik hoefde alleen nog op merge to printer of new document te doen... *zucht* vakantieperiode he...
Hele ding is ondertussen 50 keer geploft omdat ik die bestanden nog een keer wilde samenvoegen (nee, ik ben niet blond ofzo Tong uitsteken) Rampzalig dit. Ik herinnerde me opeens dat je dan zo'n knopje moet vinden waar je op kunt drukken, en idd, ik had er een paar bij.
Iedereen bedankt voor de hulp. Als het nu goed de printer uit komt rollen dan ga ik echt op m'n knietjes Haha!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 11:14

Je doet de merge toch wel vanuit word??

Anoeska

Berichten: 5899
Geregistreerd: 01-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 11:54

Oh, nu snap ik wat je bedoelt..mijn vorige antwoord was dus een beetje dom!!!

"God gave men both a penis and a brain, but unfortunately not enough blood supply to work both at the same time."


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-04 15:31

Klopt Lov, ik moest het knopje alleen nog vinden. Ik dacht eerst ook dat ik de twee bestanden nog aan elkaar moest koppelen, dus dat ging ik dubbel doen Scheve mond vond mijn compu niet zo heel leuk (wist ik veel). En toen bedacht ik me dat je daar een knopje voor hebt in je menubalk *pling* en dat werkte dus wél. En de brieven zijn goed gelukt, en al verzonden. Gelukkig maar, pfieuw!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Room_Soesje en 7 bezoekers