Mirk zijn eerste outdoor wedstrijd...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Mirk zijn eerste outdoor wedstrijd...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-04 13:46

Onze eerste outdoor van dit seizoen weer. Deze hele week ging het echt super lekker, lekker ontspannen, galop super, gewoon geweldig!!! Op de wedstrijd was hij wat gespannen en dat is erg moeilijk uit te zitten. Hij gooit dan echt zijn benen in de lucht (behoorlijke knieactie) en wordt erg stug in de hals. Om een indicatie te geven hieronder een aantal Mirk foto's Party!!

Niet op volgorde, sorry Haha!
Afbeelding
middendraf

Afbeelding
achterhand er niet lekkerbij, maar hier kan je zien hoe hij als een tuiger door de baan heen ging Haha!

Afbeelding

Afbeelding
*LOL* galop wordt hij altijd vrolijk *LOL*


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
En gegroet jury Haha!

Punten had ik 1e proef 156 en 2e proef 152, niet erg hoog, maar ik zal het wel verdiend hebben Verward
Wel een erg leuk dagje gehad en voorlezer Uums; bedankt Haha!

peggel

Berichten: 1134
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 13:50

jeempie die is wit zeg! daar heb je vast je handen vol aan. vind dat je er netjes maar iets gespannen op zit. maar dat zullen de wedstrijdzenuwen wel zijn. welke klasse was het?

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-04 13:56

peggel schreef:
jeempie die is wit zeg! daar heb je vast je handen vol aan. vind dat je er netjes maar iets gespannen op zit. maar dat zullen de wedstrijdzenuwen wel zijn. welke klasse was het?


Heb mijn handen meer vol aan het withouden van zijn vachtje dan het rijden. Hij is erg lief, maar wanneer hij opgefokt is, uit zich dat in het heffen van zijn knietjes en dat is moeilijk uittezitten en te rijden. Hij vliegt er nooit vandoor (behalve buiten af en toe dan Haha!), bokt bijna nooit en is nooit echt lastig.
Dat gespannen zitten kan wel kloppen, als je ziet hoe hij door de bak heendraafde. Het is klasse L1...

x_Irisje_x

Berichten: 3700
Geregistreerd: 07-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 14:08

ik vind hem kei mooi! Ach nog genoeg wedstrijden te gaan! Succes

NehnaDagmar

Berichten: 3949
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Roden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 14:13

Heee is dit in Marum? Ik was daar ook te kijken bij de L1 Haha!
ZIet er netjes uit trouwens

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 14:25

Reflecterend wit! Nogmaals van harte & no thanx, Kimmy Lachen

En het terrein was mol-vrij dankzij de vader van Kimmy!

HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 16:39

wat een leuk beestje! en ach beetje gespannen maar voor de eerste keer buiten moet dat kunnen vind ik..

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-04 16:44

NehnaDagmar schreef:
Heee is dit in Marum? Ik was daar ook te kijken bij de L1 Haha!
ZIet er netjes uit trouwens


Dank je Haha!, In Marum ja, maar dan 's middags... Zaten een hoop mooie paarden bij mij in de ring... Mirk was met zijn 159 en slank postuur echt een pony vergeleken bij de rest *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 17:41

WOW wat leuk zeg!! Ik sta me er iedere keer weer over te verbazen hoe veel Mirk wel niet vernaderd is sinds je hem hebt. Het ziet er echt heel goed uit.

En die buitenwedstrijdjes moet je gewoon veel rijden,dan went Mirk het snlest aan alle spanning en sensatie buiten.

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 22:42

Wauw die middendraf OK dan! . Mirk liep flink te showen zeg Haha! ! Wel jammer dat je niet meer punten had nu het met het trainen zo goed ging maar ja, wel beter als het voor je gevoel terecht is. Zit je nu nog een beetje op schema *LOL* ?

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 08:36

Pjelk schreef:
Zit je nu nog een beetje op schema *LOL* ?


>;) ehm... het was de bedoeling om in Marum 2 wp's te halen. Maar heb nog 3 wedstrijden voor de boeg in totaal 6 proeven, moet nog 5 wp's. Dus het moét willen...
Je zit altijd op een levende wezen, misschien in mijn geval iets te levendig, dus plannen is en blijft moeilijk. Maar in Kloosterburen gaan we er weer voor

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 10:03

Ziet er netjes uit hoor, en al zeker voor de eerste keer outdoor weer!! Hij loopt iig flink te showen Knipoog!

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 10:33

Gefeliciteerd met je WP Lachen nu op naar de andere 5 en dan de L2 in !!

Syl heeft zondag in Exloo haar eerste outdoor ooit gelopen, ze deed het super Lachen (3 wp) *LOL*

In Kloosterburen kom ik je misschien nog wel tegen op zaterdag, dan rijd ik ook op een schimmel Haha! in de M2!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 18:59

gefeliciteerd met jouw wp...

In Kloosterburen zwaaien we wel even naar elkaar Knipoog . Misschien wil Uums me dan wel weer voorlezen (weet zij nog niet, maar heb al een klein beroep op haar gedaan Knipoog Haha!) en Pjelk komt ook

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 16:29

Jawel hoor, Kloosterburen is my third hometown (na Groningen en het illustere Zoutkamp). Dus ik wil wel even weer blèren. Heb gister een screening gehad bij de logopedist en die vond dat dat prima kon Lachen

Dan regel ik mijn schoonouders wel even voor de catering, net als toen ik daar vroeger wedstrijden had (tip: als je moet springen en de eerste hindernis staat richting het huis van Jaqcues Bolt: been erbij! Door dat gehei van hen had ik een weigering. Maar goed, toch nog de eerste prijs toen, aangezien ik de enige was in mijn klasse) Lachen Lachen