Ik kan me hier zo kwaad over maken...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Ik kan me hier zo kwaad over maken...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-04 16:11

Al een tijdje komen er in mijn (winter)wei mensen/kinderen. Ik ben vanalles kwijt. Nu hebben ze de voerbak meegenomen Verward Ik ben hier zo pissig om!Ik heb al overal sloten opliggen omdat een tijdje geleden het hek gewoon open was! dat is zo frusterend om niet te weten wie hoe of wat diegene in mijn wei moet Stoom uit je oren Kathy staat nu in de zomerwei, dat is een stuk verder, ligt een stuk van de weg af. Als ik ze te pakken krijg Boos!

Jeeeeuuujjjjjj! Kei druk bezig met de ontwerpen voor de nieuwe filmpremiere van www.pennyfanshowdag.nl


deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 16:22

Dat is inderdaad frustrerend. Je hebt ze zeker ook nog nooit op heterdaad betrapt wel?

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 16:25

Jammer dat je niet weet wie het is... zullen wel kinderen zijn die zich vervelen. Kan me voorstellen dat je hier onwijs van baalt.
Ik zou zeker een slot op het hek hangen, want straks zetten ze ook het hek nog open terwijl je paard erin staat, daar moet je niet aan denken

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 16:28

Hmz ik ken het. Ik laat ook niks meer van dure spullen in mijn wei liggen!!
Er wordt bij mij zo vaak wat gejat. Het is enorm frustrerend ja
Zelfs waren er een x bordjes gestolen verboden te voeren! Ben je dan triest of ben je dan triest?? een bordje van 2,-- euro Haha!

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-04 16:32

Cinzano: Kathy stond in de wei, maar het hek stond niet open, maar er zit een kabel om die je om het paaltje moet schuiven zodat die niet open staat. Dus als het even hard had gewaaid was het poortje gewoon open gegaan. Ook zit er nog een stroomdraad die je open kunt maken en die lag toen op de grond. Ook ligt er vaak voer op de grond bij dat hek terwijl er een bordje verboden te voederen hangt! Boos! En ik heb ze nog nooit betrapt,grrr...

Jeeeeuuujjjjjj! Kei druk bezig met de ontwerpen voor de nieuwe filmpremiere van www.pennyfanshowdag.nl

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 16:34

Bah zeg dus ze zijn haar ook nogeens aan het voeren!! Snap niet waarom mensen dat doen, snappen ze dan niet dat het zelfs gevaarlijk kan zijn Verward

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-04 16:43

Mensen trekken zich nergens iets van aan. Ik heb wel eens een pennymeisje betrapt. Stond in de wei, hek open. Ik super aan t flippen, maar ja dat is een jaar geleden. Ik denk niet dat t dezelfde is Verward

Jeeeeuuujjjjjj! Kei druk bezig met de ontwerpen voor de nieuwe filmpremiere van www.pennyfanshowdag.nl

soesie

Berichten: 757
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 17:13

Ik ging op de loer liggen. Krijgen zou ik ze! Gewoon gezellig met een paar mensen wachten tot er wat komt. Ik denk dat ze zich het apezuur schrikken. En dan confronteren en eventueel aangifte doen.

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-04 08:49

het probleem is dat k stage loop, ben s'morgens om half 7 bij kathy en s'avonds rond half 8. Als het kinderen zijn dan komen die s'midaags denk ik. In het weekend ben ik er wel lang.Ik hoop ook dat ik ze betrap! Extreme duivel

Jeeeeuuujjjjjj! Kei druk bezig met de ontwerpen voor de nieuwe filmpremiere van www.pennyfanshowdag.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 150 bezoekers