Lederen laarzen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sissie

Berichten: 525
Geregistreerd: 06-03-04
Woonplaats: Nijlen (België)

Lederen laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-04 20:24

Ik ben van plan om lederen laarzen te gaan kopen, maar ik weet nog niet goed welke. Momenteel vind ik Cavallo Piaffe wel heel mooi, maar misschien heeft nog iemand tips of aanbevelingen?

Sissie is mijn lieve meid!


Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 20:26

Ik zou gaan passen. Sommige modellen kunnen niet mooi vallen of passen niet goed. Verder kun je onder de zoekfunctie hier heel veel topics over vinden. Succes!

anydale

Berichten: 3486
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 10:44

ik heb nu de petrie standaard, die zijn heel sterk en ook mooi. Als je echt dressuur gaat rijden zijn de cavallo's wel mooi, dat zijn echt elegante dressuurlaarzen. Petries zijn wat meer veel veelzijdig.

Maar leren laarzen is wel veel lekkerder met rijden.

Ik heb ook nog een rits in mijn laarzen, dat is ook veel beter, maar dat moet je helemaal zelf weten..
Succes met zoeken

Eindelijk mijn eigen paard!
Bantano (v. Santano) B+19 in 7 wedstrijden :D
L1 + 11 (debuut 194 en 208) in 4 wedstrijden

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 11:03

Ik heb nu de Petrie Anky. Ik vind ze super mooi en super fijn.
Daarvoor heb ik de Cavallo Talent gehad, ook een aanradertje, en Daarvoor heb ik Kempkens gehad, Maar die zaten mij niet zo heel erg fijn.

Suusje1986

Berichten: 1146
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 11:50

Ik heb de Petrie Perfect en ze bevallen heel goed. Ze passen mij ook heel mooi en het rijdt veel fijner.
Ik zou idd gewoon gaan passen

Celvin

Berichten: 888
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 12:06

Ooo dan heb ik ook een vraagje heeft iemand ervaring met de Ariat lederen rijlaarzen ?? Die wil ik namelijk over een poosje gaan passen/proberen !?

CELVIN

Revanches

Berichten: 25680
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: *Ergens in de Achterhoek!!!!*

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 12:57

petrie...echt lekker hoor!!!maarja smaken verschillen...

Dressuur is een jurysport,als je daar niet tegen kunt,moet je er ook niet aan beginnen!!
+:)+ Wil je mijn fotografiewerk volgen?? Klik HIER voor mijn FB pagina. Een like, zou ik leuk vinden. +:)+

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 13:00

Ik zweer heilig bij Könings, zitten héérlijk, zijn heel mooi, rijden heerlijk en vooral met rits zijn erg praktisch. Ik wil nooit meer een andere

ankyfan
Berichten: 415
Geregistreerd: 21-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 14:28

die van anky wel duur maar de moeite waard!!!

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 14:37

anydale schreef:
ik heb nu de petrie standaard, die zijn heel sterk en ook mooi. Als je echt dressuur gaat rijden zijn de cavallo's wel mooi, dat zijn echt elegante dressuurlaarzen. Petries zijn wat meer veel veelzijdig.


dat heeft niets met het merk te maken, maar met het type. Cavallo heeft ook veelzijdige laarzen, net zoals Petrie ook dressuurlaarzen heeft (Petrie Anky bijv.).

Ik heb ook Cavallo's en ik vind ze lekker zitten, maar ik zou gewoon gaan passen, ze moeten namelijk ook nog om je been goed staan en niet alleen op het plaatje...

en dat is nog eens een leuke dagbesteding... laarzen passen. Vreselijk vind ik het, maar je houdt er wel wat moois aan over...



Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 14:38

Ik heb Rectilignes en dan Jumping ofzo.
En ik ben een dressuuramazone Schijnheilig Maar ik heb er ff schik van!

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 15:03

Ik koop altijd Italiaanse laarzen. Die uit Nederland bevallen mij niet echt. In België zijn ze ook te koop; http://www.kerckhaert.be/php/section.php?id=6
Zijn echt de moeite waard! Helemaal op maat en je kan echt alles wat je wilt! Als je nog vragen hebt kan je ze gewoon stellen.

Jokonootje

Berichten: 4830
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 15:06

ik zou gewoon er een dag voor uit trekken en gaan kijken welke in je budget liggen en welke je goed zitten ...
ik ben er ook enkele uren mee bezig geweest maar heb nu wel een stel erg mooie en hopelijk in de toekomst lekker zittende laarzen (lees: ze moeten nog ingelopen worden)
ik ben zelf gegaan voor de Petrie standaard ...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Groetje, YandexBot en 18 bezoekers