Stomme vraag, maar als je via email reageert op een vacature, hoe doe je dat dan precies? Een kort briefje als email, en in de bijlage brief en cv? Of in de email een brief, met als bijlage een cv? Ik twijfel. En als je de brief en cv als bijlage doet, wat zet je dan in de mail? Daar moet je dan ook een soort van formele zin van maken? Iets in de trant van, ik reageer op vacature bla bla, voor brief en cv zie bijlage?
Anoniem
Geplaatst: 28-04-04 11:50
Je moet hem gewoon schrijven zoals je een solicitatiebrief zou schrijven en je CV als Word!!!! document toevoegen.
Tessebes
Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag
Geplaatst: 28-04-04 11:53
Ik zou idd, zoals Sorane ook zegt, de brief in de mail zelf typen en de CV als bijlage.
Samantha_
Berichten: 10809
Geregistreerd: 20-12-02
Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-04 11:54
Ok thanx. Nog iemand tips voor een motivatie? De begin zin zeg maar. Die van ik solliciteer op deze functie want...
BloemBloem
Berichten: 16584
Geregistreerd: 21-05-03
Geplaatst: 28-04-04 12:08
Ik solliciteer op deze functie want......ik heb centjes nodig Hahah grapje... Ik zit met hetzelfde probleem, wil dolgraag solliciteren, maar zodra ik een sollicitatiebrief moet schrijven...krijg ik het niet voor elkaar. Dus als jij tips krijt pb ze even door....
Loutjelou
Berichten: 650
Geregistreerd: 06-01-04
Woonplaats: Zeist
Geplaatst: 28-04-04 13:12
hallo hallo! ik weet niet waar je op wilt solliciteren maar op zich vind ik mijn sollicitatiebrief altijd wel goed. als je wilt kan ik 'm vanavond wel even naar je toesturen!