Werkt een vliegendeken goed?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Werkt een vliegendeken goed?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-04 11:04

hoi, ik wou een vliegendeken kopen voor mijn hafje die erg veel last heeft van vliegen. Maar ik weet niet of het echt wel werkt. Hebben jullie ereen en willen jullie mij er even mee helpen, bedankt.
Alexandra


_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 11:21

Op zich werkt het werkt het wel hoor... zo hebben ze geen last van dat gekriebel in hun zij en billen enzo Tong uitsteken
Ze staan er vaak een stuk rustiger door.


Tancreda4

Berichten: 24022
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 11:43

Ik vind het wel werken. Vooral als je met je paard bezig moet zijn (poetsen, of benen wassen of iets dergelijks). Dan hebben ze een zorg minder en hoeven niet de hele tijd die vliegen op rug, borst, billen en zij weg te jagen. Ik kon dan een stuk rustiger met Gen bezig, zonder op te moeten pasesn op een heen en weer lopend paard en slaande benen. Die benen blijven wel slaan naar de vliegen onder de buik en op benen, maar het is een stuk minder, en merrie kon altijd een stuk rustiger lekker graze ofzo Lachen

Maar voor in de wei vind ik het niet zo'n succes... Die van mij bleef niet zo goed liggen als merrie ging rollen (ook niet met deken singel) en er liep ook een bijtgraag veulen bij...

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-04 12:35

oke heel erg bedankt! Alexandra


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: xDaylight en 109 bezoekers