We hebben we gezwoegd + foto's Dikkertje Koe!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
djoontje

Berichten: 487
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Boxtel

We hebben we gezwoegd + foto's Dikkertje Koe!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-04 17:30

Heej Bokkers!

Het is al een tijdje geleden dat ik foto's plaatste dus hier komt weer een lading foto's van mijn afgelopen les.
Al zou je het van de foto's af niet zeggen Paloma en ik zijn echt met sprongen vooruitgegaan. ( voor de duidelijkheid: Paloma is een manegepaard)
Ik ben nog steeds alleen met de basis bezig en ik probeer alles in dat ene uurtje te stoppen. Mijn doel is: een losse/lossere rug door veel tempowisselingen en overgangen, en ik wil dat paloom gaat afbuigen vannuit haar schoft en zo lekker los door haar lijf gaat rondhobbelen.
En dat is super gelukt zaterdag maar dat zie je dus niet op deze foto's.

AfbeeldingEerst GeNeRaAlTjE op Victorie, daar was ze nu eenmaal opgezet maar erg blij was ze er niet mee.

Afbeelding ff losstappen


Afbeelding

Afbeelding Be aware!!! Paloma is wachting you Haha!

Afbeelding Ff op de andere hand

Afbeelding En de triomf van de dag: een beetje aan de teugel in gallop (nog heel stroef...maar het is een beginnetje)

Afbeelding

Afbeelding En zonder beugels galloperen....al zat er na 3 rondjes opeens geen rem meer op Scheve mond

Afbeelding Hier had ze ff wat beters te doen dan op te letten Schijnheilig

Afbeelding En uitstappen, ze was echt bekaf...dus ach...die achterbenen hoefden er voor die laaste minuut niet meer onder Tong uitsteken Haha!

En hier nog wat foto's van onze nieuwe pony..hier beredeen door sweetcindy. Ik noem m voorlopig Dikkertje Koe Haha! Haha! :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Dit waren ze weer
Commentaar is welkom mits onderbouwd. Mijn houding is behoorlijk bagger Scheve mond maar daar was ik ook niet mee bezig Haha!

XxX Djoontje

Paardrijden: De edele kunst om het paard tussen jou en de grond te houden


Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 18:03

Doe je Paloma leasen ofzo, dat je het paard helemaal soepel probeer te krijgen?
Ik zou er echt nooit aan beginnen, dan heb jij na een uurtje het paard netjes los en dan rijd er iemand anders op en je ken weer overnieuw beginnen.

Maar het ziet er leuk uit!!

Siets

Berichten: 8417
Geregistreerd: 22-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 18:12

Ik zie het nut er ook niet echt van in. Jij rijdt er maar 1 keer in de week op zoals ik hieruit opmaak, en veel heb je er niet aan. Vind je dat niet jammer?

Het ziet er wel heel netjes uit, daarvoor echt mijn complimenten hoor!

Ik mis je zo... ;(

Dag lief vriendinnetje, dag grote zus, dag engel!

Zwanger! Wat een prachtig lichtpuntje, ik zie het graag als een lijntje met boven :). Het moest zo zijn!

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 18:34

als je haar 1 keer in de week rijd vind ik het er helemaal niet slecht uitzien
je krijgt het toch maar wel voor elkaar bij haar

Ik ben niet pc en heb ook niet de ambitie dat te worden :evaw:

djoontje

Berichten: 487
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Boxtel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-04 08:31

Ik vind het helemaal niet erg: integendeel!!
Ze loopt in alle lessen zo gespannen met haar kop in de lucht of in een heel gespannen strak krulletje niet echt fijn lopen lijkt me dat. Verdrietig
Als ik haar rijd is het even wennen, maar na 15 minuten begint ze lekker ontspannen te 'zuchten/kreunen' *LOL* (je weet wel: net voordat ze gaan briesen). Dat deed ze eerst noooit en je voelt haar echt denken 'héhé....éindelijk......'
Dáár doe ik het vooral voor...voor háár.
En natuurlijk is het voor mij een goede oefening. Ik rij pas 3 jaartjes en zo leer ik elke week weer iets van haar. Het is veel hetzelfde en bijna alleen maar basis. Maar zo blijf je je goed bewust hóe belangrijk die is.

Ooow ja: heel erg bedankt voor de complimentjes Bloos Knipoog
XxX Djoontje

Ps -> ik zit nu op school en ze doen het niet...picturetrail lag er gister ook ff uit....hopelijk doen ze het strax weer.. Lachen

Paardrijden: De edele kunst om het paard tussen jou en de grond te houden

Leo3hoekje
Berichten: 520
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 09:20

Ik heb dat ook altijd hoor, als je dan eenmaal kan rijden die ene keer in de week dan wil je ook lekker rijden en ik vind dat toch altijd het lekkerste als het paard ontspannen is Lachen

get off my back

sjaslique

Berichten: 2093
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 09:52

Heey Djoon,

Die eerste foto van Marieke op Victory , als ik het terug zie heb ik nog steeds medelijden met der. Haha! Maar ja even over jou en Paloma, jullie gaan echt goed vooruit en je hebt haar echt steeds beter aan het lopen. Ik vind het goed van je dat je in 3 jaar al zover bent. OK dan! En nu binnekort een onderlinge wedstrijd he Knipoog Maar Dikkertje Koe is ook kei stoer en vooral leuk om te rijden.

Groetjes Angelique

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 10:16

Ziet er goed uit hoor!
Vooral voor een manege paard *LOL*

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour


summerfeel

Berichten: 1290
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 10:32

heey djony!!
ik vind ook echt dat t steeds beter gaat met jou op paloma hoor!!

MiekSpeciaal
Berichten: 2813
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: Den-Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 15:53

sjaslique schreef:
Die eerste foto van Marieke op Victory , als ik het terug zie heb ik nog steeds medelijden met der. Haha!


Tsss.. kan het nog sarcastischer Haha!
Achja, het was vooral zielig voor Victory Scheve mond

Maar ontopic:
Je foto's doen het niet, maar aangezien ik ze zelf gemaakt had geef ik wel even commentaar zonder de foto's erbij Haha!
Je gaat zeker goed vooruit hoor! En tja, je rijdt er maar 1 uurtje per week op.. Volgens mij wil je niet eens weten hoe ze de rest van de week loopt.. Dus.. Ga zo door Tong uitsteken

paardjuhsz

Berichten: 3136
Geregistreerd: 13-08-03
Woonplaats: Barneveld (:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 16:07

kruisjes Verdrietig

#hoi Vork

MarLottie

Berichten: 5022
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: St Johannesga(FRL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 16:13

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

www.joureimage.nl mijn nieuwe bedrijf sind 1 mei Fotografie / Visagie

djoontje

Berichten: 487
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Boxtel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-04 18:49

AfbeeldingEerst GeNeRaAlTjE op Victorie, daar was ze nu eenmaal opgezet maar erg blij was ze er niet mee.

Afbeelding ff losstappen


Afbeelding

Afbeelding Be aware!!! Paloma is wachting you Haha!

Afbeelding Ff op de andere hand

Afbeelding En de triomf van de dag: een beetje aan de teugel in gallop (nog heel stroef...maar het is een beginnetje)

Afbeelding

Afbeelding En zonder beugels galloperen....al zat er na 3 rondjes opeens geen rem meer op Scheve mond

Afbeelding Hier had ze ff wat beters te doen dan op te letten Schijnheilig

Afbeelding En uitstappen, ze was echt bekaf...dus ach...die achterbenen hoefden er voor die laaste minuut niet meer onder Tong uitsteken Haha!

En hier nog wat foto's van onze nieuwe pony..hier bereden door sweetcindy. Dit is de tweede keer dat hij bij ons bereden wordt en hij deed het heel lief OK dan! . Ik noem m voorlopig Dikkertje Koe Haha! Haha!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit waren ze weer
Commentaar is welkom mits onderbouwd. Mijn houding is behoorlijk bagger Scheve mond maar daar was ik ook niet mee bezig Haha! Schijnheilig Haha!

XxX Djoontje

Paardrijden: De edele kunst om het paard tussen jou en de grond te houden


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 27 bezoekers