KWPN sportmerriecompetitie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

KWPN sportmerriecompetitie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-04 09:15

ik kreeg een blaadje van de eigenaar van oet, ofik hier niet aan mee wilde doen.... dat leek me wel een leuk idee, heeft iemand die wel eens gedaan? ik ga dan springen, maar het lijken me best grote concoursen(NH) ik ga dan waarschijnlijk naar Abcoude, Hoofddorp en Schoorl(tevens NH kampioenschap)

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 10:26

Ik ken wel veel mensen die het gedaan hebben Is wel heel leuk

En wie weet maak je nog wel een kansje, veel van die concoursen rijd je toch al

Oet mag iig meedoen. Is een KWPN-merrie en heeft een veulen gehad
Ik heb altijd ruinen gehad dus heb er zelf nooi over na hoeven denken *LOL*

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 11:10

Nooit van gehoord kan iemand mij hier wat meer over vertellen?

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 11:45

Voor zover ik weet is deze competitie alleen voor merries in NH. Pech gehad dus, Gribaldifan Tong uitsteken . De finale vindt plaats op de centrale keuring van Noord Holland. Er mag in alle klasses worden gestart en het klassement wordt in handicap opgemaakt.

Camelotje

Berichten: 160
Geregistreerd: 26-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 13:00

Ik dacht dat het ook in Zuid-Holland was hoor, in Heerjansdam. Dat staat op de site van het KWPN. Haha! Ik weet het niet zeker. Vorig jaar was Prima Donna van Angela van der Waal toch sportmerrie van het jaar geworden. Of ben ik nu in de war? Verward

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-04 15:45

ja volgens mij ook in andere provincies, maar dit kreeg ik voor me voeten geschoven...ik ga zo even Abcoude opgeven....(sluiting is al geweest) dus hopen dat dat nog lukt
maar ik de beste 3 wedstrijden tellen....dressuur en springen apart..maar ik ga alleen springen, want met dressuur...haha nee ik hoef geen eens een poging te doen...

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 19:14

hm, als ze dat hier doen, heb ik ook wel belangstelling.

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 19:53

Fitzroy schreef:
Voor zover ik weet is deze competitie alleen voor merries in NH. Pech gehad dus, Gribaldifan :P .


En voor zover ik weet is dit een OPEN noord hollandse sport merrie competitie. Ik heb een paar jaar geleden nog met mijn paard mee willen doen, maar we vonden het voor haar te ver rijden in de trailer.
Je hoeft dus niet uit NH te koomen om mee te mogen doen.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-03-11 01:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam paard op verzoek verwijderd

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-04 21:02

janna"]
[quote="Fitzroy schreef:
Voor zover ik weet is deze competitie alleen voor merries in NH. Pech gehad dus, Gribaldifan Tong uitsteken .


En voor zover ik weet is dit een OPEN noord hollandse sport merrie competitie. Ik heb een paar jaar geleden nog met Mimo mee willen doen, maar we vonden het voor haar te ver rijden in de trailer.
Je hoeft dus niet uit NH te koomen om mee te mogen doen.
[/quote]


het paard hoefde toch niet uit NH te komen...? de eigenaar/ruiter toch wel?! naja ik weet het ook niet precies, het is idd wel een open wedstrijd. ik heb me vanmiddag opgegeven via de mail(moest) voor Abcoude...

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 14:09

Veel verstand heb ik er niet van, had er ook nog nooit van gehoord, maar mijn bijrijdpaardje gaat er ook aan meedoen met haar eigen baasje Lachen
Wel dressuur dan! Knipoog