ik baal..

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Neej

Berichten: 17620
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: In het huisje bij het boompje en de beestjes

ik baal..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-04 18:42

pff.. sorry hoor maar ik moest het eventjes kwijt..
hebben ik en een paar vriendinnen (sorry.. een paar vriendinnen en ik.. anders is het onbeleefd Tong uitsteken) net zulke leuke plannen om dit jaar naar rock werchter te gaan (in belgie) lees ik net dat GGGRRRR de combitickets al zijn uitverkocht!!!
dus ik baal even..
dat moets ik even kwijt

always bring a banana to a party. bananas are good!
Neej fotografeert! rckfotografie.nl
Ned Lux Int Bel Dk Hr Ch. Forever Texas from ChurchKnights NJK'11 BelW'12 BNLW'14 BNLW'16 AmW'16 NVK'18 VWW'18 DVV'18 AmVW'18 BelVW'18Ollie heeft er een broertje bij: Highclare Rob Roy NJK'17 BNLJCh'17 JW'17 BJWNL'17 BJWBE'17 BEJW'17 Jamie


Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 18:59

Aw joh...die zullen vast wel via het internet (marktplaats etc) verkrijgbaar zijn, ff goed zoeken, kunnen je vriendinnen en jij Tong uitsteken lekker nog heen!

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 20:43

O dat is vervelend!! Ik had zoiets met Pinkpop, ik wil heel graag heen, het is nog niet uitverkocht, en nu blijkt dat al mijn mede Pinkpopgangers niet genoeg geld hebben en dus niet gaan...grrr!!! Om nou alleen te gaan...

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 00:21

Ik voel met je mee! Ik hoor het ook net. En ik had zó'n zin om te gaan, we zouden met een hele groep gaan, een bus huren en ik was alleen nog ff aan het wachten tot mn geld binnen was om een kaartje te bestellen... Baal nu als een stekker Verdrietig

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 07:28

Dat is al het tweede jaar op rij dat ze dat flikken.

Vorig jaar waren ze ook uitverkocht en op mysterieuze wijze waren er even later ineens weer wel kaarten. Verkooptrukje?

En anders idd "tweedehands" zijn normaal wel in overvloed te verkrijgen, hier in België toch.


Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 09:17

gewoon even rondsufen, en vragen op het internet, mischien kom je nog aan een paar kaartjes !

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Appeltje00, Lanoca, SemrushBot, Tova en 12 bezoekers