zijn er mensen die graag een nh meeting willen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

zijn er mensen die graag een nh meeting willen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-04 15:56

aangezien er een hoop nhér bij zijn gekomen dacht ik misschien eens leuk om gezellie samen een meeting te hebben. we hoeven niet perse iets met nh te doen(kan wel), maar gewoon gezellig praten en misschien een buitenrid en/of video's kijken met bbq ofzo.

is er intressen voor?

Sok

Berichten: 15059
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: 't Noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 16:49

ja Haha! heeeeeel leuk
maar waar?

josien
Berichten: 2554
Geregistreerd: 15-08-03
Woonplaats: Uddel (veluwe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 21:32

Zeker leuk. Ik hou me aanbevolen.

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 22:29

Ik doe mee! Zeker leuk

Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 22:32

Ik doe nog niet aan NH maar ben er wel heel erg in geïnstreseerd, zou ik dan ook mogen komen misschien?
Waarschijnlijk zal het wel weer niet gaan ivm de onoverkomlijke afstand (woon in België) maar ik hou het topic in de gaten...

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 08:25

Leuk, ligt er een beetje aan wat we gaan doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 09:02

Anjatjeuh schreef:
Ik doe nog niet aan NH maar ben er wel heel erg in geïnstreseerd, zou ik dan ook mogen komen misschien?
Waarschijnlijk zal het wel weer niet gaan ivm de onoverkomlijke afstand (woon in België) maar ik hou het topic in de gaten...


Ik ook niet..nouja ik combineer het en maak er mijn eigen manier van..maar ook ik zal wel weer zitten met de afstand Scheve mond Iig houd ik dit topic in de gaten Haha!

callippo

Berichten: 3201
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 09:57

Nou, veel Parelli-ers hier zijn al bekend met de zogenaamde "playdays" waarop we met een groepje bij elkaar komen om samen te spelen en te kletsen. Een buitenrit lijkt me onverstandig, omdat velen daar nog niet aan toe zijn (tenminste niet op touwhalster en in een vreemde groep).
Maar samen wat video's kijken, kletsen en bbq-en lijkt me erg leuk!

Voor mensen die in Belgie wonen kan het wel bij mij thuis, ik woon vlak bij de grens (bij Achel/Lommel met busverbinding van Belgie naar NL)
Genoeg BBQ-gelegenheid iig!

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-04 22:16

we moeten maar even kijken. bij mij kan het ook wel hoor. is wel een stukje rijden. met de trein best te doen denk ik, maar dat zouden we kunnen uitzoeken.
ja we kunnen dan wel zellie kletsen en bbqen en video's kijken. als het jullie leuk lijkt kunnen we ook nog naar mijn paardjes gaan en met hunspelen. als we het van de zomer doen kan er miss zelfs geregld worden dat er mensen met paard kunnen komen. zou wel onwijs gaaf zijn denk ik. haha kunnen we er nog een weekendje van maken voor de lief hebbers:p
wie hier zin in heeft kan mij pben en het hier zetten. al zijn het er maar drie doen we het gewoon en de mensen die met de afstand zitten. jullie mogen best blijven slapen hoor

liefs,

heleen.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48392
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 22:25

ik heb ook interesse... afhankelijk van de locatie kom ik met of zonder Banjer...

memory

Berichten: 535
Geregistreerd: 22-02-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 00:12

Ik heb wel een voorstel van parelli geïntereseerde eventueel, maar weet niet in hoeverre dat interesant is voor mensen die er niks van weten.

29 mei is er een PNH playday bij mij op stal, we gaan dan in de loonse en drunense duinen spelen en een stapritje maken. Mensen die zo zouden komen moeten dan wel lopen natuurlijk en het liefst ook niet teveel mensen die komen kijken...en op zich is het wel handig om al iets van PNH te weten anders is het misschien een beetje vreemd. Dus voor beginnende NHers is het misschien leuker om gewoon een video-avond te doen.

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-04 11:23

ja ik denk dat we het beter gescheiden kunnen houden. dit is denk leuker voor iedereen pnh kenner of niet.

om even te zorgen dat het ook gaat gebeuren. wie vind de lokatie alphen a/d rijn okey? er kan overnacht worden.

voor mij kan het in juni en augustus. welke maand komt jullie het beste uit? wat is de dag dat jullie het het liefst zouden doen?

liefs,

heleen.

callippo

Berichten: 3201
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 13:20

Doen we binnenkort ook weer een video-avondje???

ebbeltje
Berichten: 1472
Geregistreerd: 22-05-03
Woonplaats: heilooooooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 18:22

Ik woon ook in NH,maar uhm waar ligt Alphen aan de Rijn? Bloos!
Ik zou een meeting (met of zonder paard) wel leuk vinden. Lachen

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-04 11:42

alphen ligt 20 min van amsterdam richting leiden.
we gaan dan ook video's kijken.

liefs,

heleen.

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 16:49

Wat is nu het plan? (wantummm wat voor videos willen jullie kijken dan?) En nemen we paarden mee om mee te spelen of alleen een meeting ofofof..
Hier kan het ook eventueel, ligt wel centraal tussen Belgie en Nederland in (Vlak bij Roosendaal) en ook goed met OV te bereiken.

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-04 21:49

ik wilde het bij mij doen. zelf heb ik the 7 games, partnership paket, harmony paket en a natural beginning. wie meer heeft graag. het beste lijkt mij om het in juni te doen als er mensen zijn die hun paard mee willen nemen. moet ik natuurlijk wel even navragen of dat mogelijk is en wat de kosten zijn. verder kan er bij mij geslapen worden. alphen is ook best te berijken met ov. ik zou zeggen roep eens wat data en of je, je paard eventuwel mee wilt nemen.

liefs,
heleen.

Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 13:12

Ik wil wel komen als het met het OV te berijken is vanuit België op minder dan een dag Knipoog
Ben wel nog niet begonnen aan NH ofzo omdat ik nog geen geld heb voor een Parelli pakket te kopen.
Is misschien juist daarom wel handig om met jullie al wat video's te bekijken en te praten erover. *LOL*

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-04 12:32

ik weet niet waar je woont in belgie, maar het is wel te doen hoor in 1 dag.

callippo

Berichten: 3201
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 12:39

Is het niet handiger om het op te splitsen?

Dus een video-avond en een meeting met paarden, want dat is niet zo handig om te combineren.

Leuk dat je "a natural beginning" hebt, heleen, die heb ik nog nooit gezien!

Wie heeft een geschikte lokatie met beamer en scherm? dan kunnen we daar een video-avond houden.

In juni kunnen we dan naar Heleen toe gaan, voor een meeting met paarden. Heb je een beetje mooie plek om buiten te oefenen?

Ik zal dit ook ff op mijn nieuwe forum zetten (www.naturalhorsemanship.tk) daar komen nog meer parelli-ers.

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 10:50

uh we hebben een buitenbak en verder een rustige omgeving en een aantal leuke objecten.

Yessy

Berichten: 23024
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 13:43

ik weet weinig van NH en parelli maar ben wel geinteresseerd, en het is niet zo ver van hier Lachen

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-04 20:02

dan ben je welkom kijk even in de poll en zet jezelf erbij dan kan ik bijhouden wie wel en niet komen Lachen

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 10:11

Mij lijkt het ook wel leuk. Ik heb wel eens wat gelezen over NH. Ik zou mn pony wel mee kunnen nemen maar weenie of dat nuttig is omdat ook hij er ook niks van weet. Ik geloof dat jullie ook allemaal ouder zijn dan ik (14) :S

Gringo_HS13

Berichten: 553
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 19:35

Misschien een domme vraag, maar mag ik vragen wat NH inhoud Verward ?